Nowy szablon udoskonaleń

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Nowy szablon udoskonaleń

Postprzez kelo83 w 22 Sty 2010, 13:31

trochę namieszałem w pancerzach i jest git, ale teraz chciałbym aby technicy mogli np. dorobić w exo 3 pojemniki na artefakty. plik modyfikacji umiem przerobić, ale żeby to działało należy stwożyć/zmodyfikować szablon modyfikacji przedmiotu, a ja nie wiem gdzie są te szablony - nie mogę ich znaleźć.

CZY KTOŚ MI Z TYM POMOŻE :?:
Awatar użytkownika
kelo83
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 21 Paź 2008, 18:13
Ostatnio był: 29 Cze 2014, 15:54
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Nowy szablon udoskonaleń

Postprzez Normandia w 22 Sty 2010, 15:40

O ile dobrze pamiętam mechanik dodaje w exo 2 miejsca, jeśli chcesz ich mieć 5 to po prostu zmień ilość miejsc bezpośrednio w exo z 2 na 3, tak będzie prościej a mniej przy tym zachodu...
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: Nowy szablon udoskonaleń

Postprzez kelo83 w 23 Sty 2010, 14:35

Zrobiłem exo dla Czystego Nieba, wyjściowym szablonem było exo "wolność". Na chwilę obecną exo ma 4 artefakty na starcie + 1 od technika. Docelowo chciałbym, aby exo miało 2 na starcie + 3 od technika. Dlatego też szukam schematów modyfikacji jakie przeprowadzają technicy. Chciałbym dodać własny schemat i może kilka przerobić.

Nadal proszę o pomoc :!:
Awatar użytkownika
kelo83
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 21 Paź 2008, 18:13
Ostatnio był: 29 Cze 2014, 15:54
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: Nowy szablon udoskonaleń

Postprzez djcycu w 23 Sty 2010, 14:58

Chłopie ty wiesz ile przy tym roboty? Zabugujesz się w tym i będzie "po ptokach". Ja już próbowałem wywalić warunki zakładania części tak aby móc modyfikować na maksa i nic to nie dało.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Nowy szablon udoskonaleń

Postprzez kelo83 w 24 Sty 2010, 13:57

Nie zamierzam mieszać ze sobą obu ścieżek modyfikacji. Chcę dodać, aby technicy dodawać więcej artefaktów (3 a nie 1). Żeby to zrobić muszę stworzyć nowy schemat modyfikacji. Czyli "kopiuj-wklej" schemat wzorcowy, a potem go rozszerzyć. Pozostaje jeszcze dodanie funkcji w pliku modyfikacji danego pancerza. I powinno działać. Nadal nie znalazłem pliku ze schematami. Jeśli wiesz gdzie są to napisz mi ścieżkę żebym mógł spróbować.
Awatar użytkownika
kelo83
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 21 Paź 2008, 18:13
Ostatnio był: 29 Cze 2014, 15:54
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: Nowy szablon udoskonaleń

Postprzez Wesker w 01 Lut 2010, 19:23

config\weapons\upgrades. Nie to masz na myśli? W tym folderze są pliki z ulepszeniami do wszystkich broni (np dla SWD jest to w_svd_up.ltx). Nie jestem na 100 procent pewien, ale jeśli się mylę, to nieznacznie.
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: Nowy szablon udoskonaleń

Postprzez kelo83 w 02 Lut 2010, 10:40

W pliku gamedata/config/misc/outfit.ltx znajduje się cały spis pancerzy z rozpisanymi ich parametrami. W linijce odnoszącej się do udoskonaleń znajduje się odniesienie do konkretnego schematu modyfikacji.

W plikach gamedata/config/misc/outfit/*.ltx znajduje się drzewo modyfikacji z rozpisanymi efektami danej modyfikacji i wpisy warunkowe które warunkują udostępnianie kolejnych modyfikacji.

w pierwszym pliku dla ciężkiego pancerza CN zmieniłem numer schematu modyfikacji na taki jaki jest przy SEVie - całe drzewo jest takie samo nie licząc ilości pojemników na artefakty.
w drugim pliku odpowiadającym za ciężki pancerz CN dodałem wpisy warunkowe które pozwalają technikom na dodawanie trzech pojemników na artefakty.

teoretycznie: zmiana numery schematu modyfikacji i rozbudowanie drzewa modyfikacji powinny wystarczyć na dodawanie trzech artefaktów. niestety gra nawet się nie odpala.

Wydaje mi się że jest jeszcze jeden plik, w którym do konkretnego schematu przypisano konkretne kombinezony/pancerze. tego pliku właśnie nie mogę znaleźć :( poza tym dla exo należy napisać nowy schemat.

dodanie na samym początku 4 pojemników na artefakty w exo to pikuś, ja chcę aby było trochę bardziej realnie i moje zmiany wyglądały tak jakby były w grze od początku.
Awatar użytkownika
kelo83
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 21 Paź 2008, 18:13
Ostatnio był: 29 Cze 2014, 15:54
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: Nowy szablon udoskonaleń

Postprzez Normandia w 23 Lut 2010, 18:22

Z tego co dobrz kojarzę to musisz mieć folder Outfit upgrade i w nim zmieniać wszystko dla każdego pancerza osobno
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości