"Atlas spawn menu mod" - 2 problem

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

"Atlas spawn menu mod" - 2 problem

Postprzez Glockie w 01 Lut 2010, 17:16

Po pierwsze niepotrzebnie został zamknięty mój poprzedni temamt, problem nadal istnieje.
Po drugie: zrobiłem wszystko według poleceń jak zainstalować w/w moda i skorzystałem z wskazówki lukass'a (naciskam ESC i wybieram np. F1), jednak mod dalej nie działa, menu po prostu się nie pojawia. Może nie wkleiłem jakiegoś pliku, lub nie stworzyłem jakiegoś dodatkowego folderu? Proszę Was ludzie, powiedzcie co robię źle?
Glockie
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 31 Gru 2009, 13:53
Ostatnio był: 02 Lut 2010, 21:29
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: "Atlas spawn menu mod" - 2 problem

Postprzez lukass w 01 Lut 2010, 17:30

Zmieniłeś linijkę "game_data" w pliku fsgame.ltx ?
Jeśli nie, to zmień false na true, ma być 2x true.
MOd działa z każdą wersją Cienia, więc pozostaje tylko zmina w w/w pliku.

Nie trzeba tworzyć żadnych dodatkowych katalogów, tylko wklej GAMEDATA do głównego katalogu gry.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: "Atlas spawn menu mod" - 2 problem

Postprzez Glockie w 01 Lut 2010, 17:47

lukass napisał(a):Zmieniłeś linijkę "game_data" w pliku fsgame.ltx ?
Jeśli nie, to zmień false na true, ma być 2x true.

Tak, zmieniłem tą linijkę i mam 2xtrue. Mogę wkleić zmienioną linijkę:
$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\

lukass napisał(a):Nie trzeba tworzyć żadnych dodatkowych katalogów, tylko wklej GAMEDATA do głównego katalogu gry.

OK, wszystko z moda wkleiłem do folderu gamedata, który znajduje się w głownym pliku gry.
DALEJ NIE DZIAŁA! To nie fair, że wszyscy mogą cieszyć się modami, tylko nie ja :mad:

Może menu nie działa, ponieważ wcześniej zrobiłem bindy (F1 - widok z pierwszej osoby, F2 - widok z innej perspektywy, F3 - jeszcze z innej perspektywy)?
Albo, że plik fsgame jest zapisany jako plik LTX, a nie jako plik DB?
Proszę, dopomóż sfrustrowanemu nubkowi :)
Glockie
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 31 Gru 2009, 13:53
Ostatnio był: 02 Lut 2010, 21:29
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: "Atlas spawn menu mod" - 2 problem

Postprzez lukass w 01 Lut 2010, 18:55

Zbindowane klawisze raczej nie mają nic do rzeczy, bo moda używasz z poziomu głównego menu gry, ale możesz spróbować wywalić zmianę kamery.
Plik fsgame musi mieć rozszerzenie ltx, nie db.

A nie wkleiłeś przypadkiem całego rozpakowanego folderu gamedata do zrobionego w katalogo gry folderu gamedata ?
Taka podwójna gamedata :wink:
Jaką masz wersję Cienia ?
NIc innego nie przychodzi mi do głowy.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: "Atlas spawn menu mod" - 2 problem

Postprzez Glockie w 01 Lut 2010, 19:09

lukass napisał(a):A nie wkleiłeś przypadkiem całego rozpakowanego folderu gamedata do zrobionego w katalogo gry folderu gamedata ?
Taka podwójna gamedata :wink:

Nie, mam tylko jedną gamedatę ( :) ), a w niej od razu cały wpakowany mod.
lukass napisał(a):Jaką masz wersję Cienia ?

W readme jest napisane, że "atlas spawn menu mod" działa z każdą wersją.
Btw. Wiem, że sprawiam masę kłopotów ale jak sprawdzić jaką ma się wersję :facepalm: ?

JA CHCĘ TEGO MODA! To już mnie doprowadza do szewskiej pasji!
Glockie
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 31 Gru 2009, 13:53
Ostatnio był: 02 Lut 2010, 21:29
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: "Atlas spawn menu mod" - 2 problem

Postprzez lukass w 01 Lut 2010, 19:41

Teoretycznie działa z każdą wersją, ale może ze wskazaniem na te z ostatnimi patchami.
Jeśli patchowałeś grę to w głównym menu powinna być wersja w rogu ekranu.
Jeśli tego nie robiłeś, zainstaluj patcha 1.0004 (większość modów powstaje "pod" tego patcha) - viewtopic.php?f=55&t=2707.

Jeśli miałeś wersję 1.0003, save' nadal będą działać, jeśli będziesz patchował do 1.0004 ze starszej wersji niż 1.0003 save'y juz chyba nie działają.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: "Atlas spawn menu mod" - 2 problem

Postprzez Adam w 02 Lut 2010, 21:27

Grasz na vanilii? Jeśli nie, podaj dokładnie wszystkie mody, jakie masz. Jeżeli pośród nich jest Priboi Story, Atlas ci nigdy w życiu nie pójdzie.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości