Skórka do AK 47

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Skórka do AK 47

Postprzez Hssiss w 05 Wrz 2009, 13:46

Postanowiłem zmienić odrobinę AK 47 z OL - mianowicie dodać mu działający granatnik.
Wybrałem odpowiednią teksturę (wygląd ważna rzecz):
http://www.fpsbanana.com/skins/screens/44284?img=http://dog.fpsbanana.com/ss/skins/61208.jpg
Po wklejeniu gamedaty z ww strony, Stalker odmówił współpracy jeszcze zanim dotarł do menu głównego.
(Plik główny - exe się wykrzaczył)
Coś w tym zipie koliduje z jednym z zainstalowanych u mnie modów:

Oblivion Lost 2.2 (dla 1.0005)
Argus Tex Pack 1.0.7z
Living creatures 0.6.7z
Photorealistic Zone v1.0 for OL 2.2 patch
Sky4CE - SkyGRAPHICS MOD v2.0 RC4.1.7z

Proszę o dobrą radę:
Jakie elementy z tego mini moda wkleić, by AK 47 miał podczepiany granatnik (tłumik i lunetę też) i żeby całość nie gryzła się z modami które już są?


LOG
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 342
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'wpn_bm16_full'

stack trace:


Brakuje albo tekstury albo configa broni "wpn_bm16_full" a to chyba jest jakis shotgun - dodaj recznie plik(i) z jakiegos innego moda ktory zawiera ten plik... - caleb59

Gdy porównałem wszystkie pliki z gamedata które było zanim wkleiłem moda od AK i po poprawce, okazało się, że wszystkie pliki są na miejscach. Inny pomysł?
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Reklamy Google

Re: Skórka do AK 47

Postprzez caleb59 w 07 Wrz 2009, 16:29

                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: Skórka do AK 47

Postprzez Hssiss w 07 Wrz 2009, 16:36

Bez efektu. Logi dalej te same.
Może udałoby się wyciachać samą teksturę (tą z granatnikiem lunetą i tłumikiem) z tego moda i podmienić plik cofig?
Bo jakoś nie mam pomysłu.

Masz na mysli katalog "wpn" (gamedata/textures/wpn) zawierajacy tylko tekstury?Probuj...Prawdopodobnie tymi wszystkimi kombinacjami tak pokreciles w plikach ze IMO
ponowny reinstal calego moda by sie uprzednio przydal... - caleb59


To nie będzie konieczne, zrobiłem backup gamedata zanim zacząłem kombinować przy kałachu.
Po każdej nieudanej "akcji" wyrzucam nową wersję gamedaty i wklejam starą.

Edit już sam nie wiem który:
http://img181.imageshack.us/img181/3342/17802140.png
Dwa otwarte pliki - Ten na zewnątrz jest z OL 2.2. Wewnętrzny z moda od AK47. Z tego co widzę naklejenie jednego na drugi ni chuchu nie pomoże bo:
Nazwy i funkcje plików są inne - program będzie się starał otworzyć naraz dwie tekstury i funkcje dla jednej broni i amunicji (w OL amunicja 7,62 już jest tylko w innym pliku). Nie za bardzo wiem jak przy tym grzebać by wszystko działało jak należy. Mam nadzieję, że przynajmniej dobrze się domyślam co powoduje ten kłopot.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 29 gości