Crash

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Crash

Postprzez Reduks528 w 22 Lut 2014, 17:44

Witam wszystkich !
Mój problem tkwi w tym że po uwolnieniu Kreta i zejściu do podziemi ,tuż po zabiciu tego niewidzialnego mutanta zabiła mnie grupka bandytów. Niby nic bo grę mogę wczytać bo ostatni save robiłem 1 minutę temu ,ale się nie da i gra się sypie :C

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M15/S2, 2080.00 mhz, 8-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 30223 files cached, 5409Kb memory used.
Init FileSystem 2.839068 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2028672 K], reserved[17272 K], committed[51144 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7210 K], process heap[619 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_minimum.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 49155 kb, 5707 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:849]: NVIDIA GeForce 8200
* GPU driver: 6.14.13.3221
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 746 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1
load time=80 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 99365 K
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [140 ms]
"e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 101312 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    7696 ms
* [prefetch] memory:  84866Kb
* phase time: 7769 ms
* phase cmem: 175657 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 136 ms
* phase cmem: 160866 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 160866 K
Wczytywanie zapisanej gry "administrator_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 8641 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 17699 objects are successfully loaded
* Game administrator_autosave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\administrator_autosave.sav' (5.634s)
* phase time: 5634 ms
* phase cmem: 186683 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 26 ms
* phase cmem: 186699 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 186723 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 186723 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 1820 ms
* phase cmem: 204856 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 537 ms
* phase cmem: 205766 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 4188 verts, 130 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb


Specyfikacja kompa:
AMD Sempron 3000+ 2.1Ghz
GeForce 8200
2 GB RAM
Windows XP
Wersja gry : 1.0005
Mody których używałem to tylko Endurance Mod ,Lepsze graty u Wilka... Po ich wywaleniu nadal crash.
Proszę pomocy bo już drugi raz muszę przechodzić do tego momentu (no bo patcha instalowałem i savy się zepsuły :P )
Reduks528
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 21 Lut 2014, 10:47
Ostatnio był: 26 Lut 2014, 21:46
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Crash

Postprzez MatrixSTR w 22 Lut 2014, 17:49

Pirat czy oryginał?
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 27 Maj 2024, 12:26
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: Crash

Postprzez Reduks528 w 22 Lut 2014, 18:17

Oryginał od kolegi się liczy? :D

Pomooocy :C Może by ktoś podesłał swojego sava z tej lokacji? :C
Ostatnio edytowany przez Reduks528, 22 Lut 2014, 18:28, edytowano w sumie 1 raz
Reduks528
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 21 Lut 2014, 10:47
Ostatnio był: 26 Lut 2014, 21:46
Kozaki: 0

Re: Crash

Postprzez WheeljackSPW w 22 Lut 2014, 18:27

Nic na to nie poradzisz, wczytaj wcześniejszy save albo zacznij grę od nowa, daleko nie zaszedłeś :P
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: Crash

Postprzez Reduks528 w 22 Lut 2014, 18:31

No wiem ,ale teraz już 3ci raz będę przechodzić... To może ktoś pożyczy sava? :D

Mam 2 savy ale różnica między nimi to 3 minuty :D

Kurde teraz się skapłem że to nie cały log xd
Kod: Zaznacz wszystko
* 8641 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 17700 objects are successfully loaded
* Game all is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\all.sav' (6.533s)
* phase time: 6491 ms
* phase cmem: 186505 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 67 ms
* phase cmem: 186521 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 116 ms
* phase cmem: 186545 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 31 ms
* phase cmem: 186545 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 2587 ms
* phase cmem: 204677 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 763 ms
* phase cmem: 205571 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 4188 verts, 130 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65387 verts, 2043 Kb
* [Loading VB] 65355 verts, 2042 Kb
* [Loading VB] 8137 verts, 254 Kb
* [Loading VB] 2246 verts, 70 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048569 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 508791 indices, 993 Kb
* phase time: 1237 ms
* phase cmem: 205599 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 660 ms
* phase cmem: 206609 K
Wczytywanie detali...
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 206609 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l03u_agr_underground\level.hom
* phase time: 49 ms
* phase cmem: 206773 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l03u_agr_underground_musics'...
* phase time: 578 ms
* phase cmem: 206837 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 1839 ms
* phase cmem: 210377 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 692, 66053 K
* t-report - lmap: 6, 6144 K
* phase time: 3759 ms
* phase cmem: 210377 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 36 ms
* phase cmem: 210377 K
* [win32]: free[1419568 K], reserved[194536 K], committed[482984 K]
* [ D3D ]: textures[72198 K]
* [x-ray]: crt heap[210377 K], process heap[173931 K], game lua[21661 K], engine lua[210 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3665 K], smem[28221 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : ini_file.section_exist(section)
[error]Function      : CTradeParameters::process
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\trade_parameters_inline.h
[error]Line          : 111
[error]Description   : cannot find section    
 

stack trace:
Reduks528
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 21 Lut 2014, 10:47
Ostatnio był: 26 Lut 2014, 21:46
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości