Pliki odpowiedzialne za muzykę tła

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Pliki odpowiedzialne za muzykę tła

Postprzez vandr w 25 Maj 2011, 23:36

Gdzie w gamedata znajdują się pliki ogg, odpowiedzialne za podkład muzyczny dla różnych lokacji? Potrzebuję dokładnych nazw plików, oraz ich lokalizacji. W COP jest to bodajże np ZATON_day.ogg...potrzebuję takiego samego odpowiednika dla Cienia Czarnobyla.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: Pliki odpowiedzialne za muzykę tła

Postprzez kubekpop w 25 Maj 2011, 23:49

A więc w pliku /gamedata/config masz plik game_levels_music. Tam masz poszczególne lokacje z wymienionymi kawałkami i ich głośnością (albo częstotliwością odtwarzania - nie jestem pewien), np.:
Kod: Zaznacz wszystko
[l01_escape_musics]
music\amb01               =  6, 22,   0.2,   20, 40
music\amb20                = 22, 6,    0.2,   20, 40

To jest muzyka w kordonie - amb01, amb20. A wszystkie kawałki masz w /gamedata/sounds/music. Jak chcesz, żeby w jakiejś lokacji cały czas grała muzyka, to daj wartości od podziemi agropromu. I możesz zmienić amb01 na coś innego.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: Pliki odpowiedzialne za muzykę tła

Postprzez vandr w 26 Maj 2011, 09:12

Wiesz co, mam tylko plik game_levels. Nie mam game_levels_music. I tutaj jest pies pogrzebany, bo nie mam pojęcia co z tym fantem zrobic. Ogg z ambientem są, tylko pasowałby mi ten plik tekstowy, abym wiedział który "amb" jest używany do której lokacji...myślisz, że każdy cfg wygląda tak samo, a mogą być podmienione jedynie ogg? Jeśli tak, możesz mi posłać Twój plik cfg i ja będę sobie po prostu podmieniał ambient w interesujących mnie lokacjach?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: Pliki odpowiedzialne za muzykę tła

Postprzez kubekpop w 26 Maj 2011, 11:56

Tak gdzieś około 16 ci podeślę ten plik ( dam tutaj w spojler).
Ale musisz mieć ten plik. Na pewno masz rozpakowaną całą gamedatę? To ma być w /gamedata/config. W niektórych modach ( jeśli korzystasz ), może tego nie być, więc... Mam nadzieję, że wiesz jak wypakować gamedatę :?:
Jakby co to ten plik jest w gamedata.db0
[EDIT]
A tu masz tą część:
:

Kod: Zaznacz wszystko
[l01_escape_musics]
music\amb01               =  6, 22,   0.2,   20, 40
music\amb20                = 22, 6,    0.2,   20, 40

[l02_garbage_musics]
music\amb02               =  6, 22,   0.2,   20, 40
music\amb20                = 22, 6,    0.2,   20, 40

[l03_agroprom_musics]
music\amb08               =  6, 22,   0.2,   20, 40
music\amb20                = 22, 6,    0.2,   20, 40

[l03u_agr_underground_musics]
music\amb10               =  0, 0,   0.2,   20, 40

[l04_darkvalley_musics]
music\amb05               =  6, 22,   0.2,   20, 40
music\amb09                = 22, 6,    0.2,   20, 40

[l05_bar_musics]
music\amb01               =  6, 22,   0.2,   20, 40
music\amb03                = 22, 6,    0.2,   20, 40

[l06_rostok_musics]
music\amb06               =  6, 22,   0.2,   20, 40
music\amb09                = 22, 6,    0.2,   20, 40

[l07_military_musics]
music\amb21               =  6, 22,   0.2,   20, 40
music\amb17                = 22, 6,    0.2,   20, 40

[l08_yantar_musics]
music\amb22               =  6, 22,   0.2,   20, 40
music\amb17                = 22, 6,    0.2,   20, 40

[l08u_brainlab_musics]
music\amb15               =  0, 0,   0.2,   20, 40

[l10_radar_musics]
music\amb03               =  6, 22,   0.2,   20, 40
music\amb17                = 22, 6,    0.2,   20, 40

[l10u_bunker_musics]
music\amb04               =  0, 0,   0.2,   20, 40

[l11_pripyat_musics]
music\amb07               =  6, 22,   0.2,   20, 40
music\amb17                = 22, 6,    0.2,   20, 40

[l12_stancia_musics]
music\amb08               =  6, 22,   0.2,   20, 40
music\amb17                = 22, 6,    0.2,   20, 40

[l12u_sarcofag_musics]
music\amb11               =  0, 0,   0.2,   20, 40

[l12u_control_musics]
music\amb13               =  0, 0,   0.2,   20, 40

[l12_stancia_2_musics]
music\amb12               =  6, 22,   0.2,   20, 40
music\amb17                = 22, 6,    0.2,   20, 40


;;;;;;; Ş¨čŞ¨ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[k01_darkscape_musics]
music\amb16       = 0, 10,    0.5,   10, 30
music\amb02       = 0, 15,    0.5,   20, 30
music\amb17       = 10, 20,   0.7,   10, 15

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości