Pomocy, bo tracę nadzieję - BSODy przy modach

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: Pomocy, bo tracę nadzieję - BSODy przy modach

Postprzez scigacz1975 w 16 Lis 2011, 19:26

Błąd w BSOD wskazuje na problemy z pamięcią - może to być zła konfiguracja (najczęściej) lub problem fizyczny. Proponował bym wyjąć i włożyć jeszcze raz kości pamięci. I sprawdzić dokładnie zalecane napięcia i timingi. Jeżeli podkręcałeś procka to sprawdź czy sam procek czy pamięć też (tu często są problemy). W ostateczności spróbował bym zainstalować sterowniki od nowa albo postawić na nowo system.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: Pomocy, bo tracę nadzieję - BSODy przy modach

Postprzez apg2312 w 16 Lis 2011, 19:33

A żeby było śmieszniej, ten błąd (Page fault in nonpaged area) często występuje przy uszkodzonej pamięci. Więc może jednak zrobisz ten test memtestem ?
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: Pomocy, bo tracę nadzieję - BSODy przy modach

Postprzez wobes w 16 Lis 2011, 20:00

To niekoniecznie musi być pamięć. Błąd ten jest dość powszechny i występuje z wielu powodów. Często jest związany z wadliwie działającą kartą graficzną lub sterownikiem od niej. Może być również wywołany przez inny sterownik.

Bez memtesta i wygrzania kompa orthosem się nie obejdzie.
wobes
Tropiciel

Posty: 219
Dołączenie: 22 Sie 2010, 20:20
Ostatnio był: 31 Mar 2015, 00:50
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: Pomocy, bo tracę nadzieję - BSODy przy modach

Postprzez scigacz1975 w 16 Lis 2011, 20:31

Czasami pomagało mi w takim przypadku rozebranie kompa (wyjęcie wszystkiego ze slotów) przetarcie czystą suchą ściereczką złączy i wpięcie na nowo. Czasem przy montażu coś jest niedociśnięte lub zabrudzone. I tak jak napisałem :arrowu: odinstaluj i zainstaluj na nowo najnowsze sterki - przede wszystkim grafika, ale przydało by się też do karty dźwiękowej. Podobny błąd miałem również kiedy w biosie włączyłem zaawansowane ustawienia sterowników. Lepiej się sprawdza załadowanie ustawień defaultowych a potem ręczna poprawka.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Pomocy, bo tracę nadzieję - BSODy przy modach

Postprzez kubekpop w 16 Lis 2011, 20:58

U mnie na bluescreena pomagało, jak piszą wyżej, odpięcie dysku, i podpięcie go z powrotem. Czasem winny był RAM. Czynność ta sama. A czasem procesor był za bardzo podkręcony...
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: Pomocy, bo tracę nadzieję - BSODy przy modach

Postprzez Silu w 16 Lis 2011, 21:19

Przemieliłem ram memtestem ponad godzinę i zero błędów. Tyle że ja nie miałem nigdy żadnych problemów z działaniem i stabilnością gier i programów na tym kompie od nowości, jedynie teraz STALKER i jedynie z określonymi modami. Gdyby nie to, że wcześniej (na XPku i na innych podzespołach) je uruchamiałem to bym myślał, że źle zainstalowałem lub wszystko wina moda.

Silnik X-Ray, szczególnie pierwszego STALKERa, nie należy do najstabilniejszych i widocznie miks niektórych modów z niektórymi konfiguracjami pc się nie lubią. Page fault in nonpaged area może tyczyć się kupy rzeczy. Jak wygooglałem nazwę pliku, do którego odwołują się moje crashe + BSOD to wyskoczyło mi 200 stron z 500-oma różnymi fiksami.

Wyczytałem gdzieś, że czasem problemy z modami robią karty dźwiękowe z serii Creative X-Fi (ja posiadam X-Fi Music) i pomaga jej wyłączenie i uruchomienie integry. Nie chce mi się już tego sprawdzać nawet, bo już parę godzin włożyłem w Oblivion Lost 2010.


////

@kubekpop natchnąłeś mnie do czegoś. Przypomniałem sobie, że BSOD potrafił mi wyskoczyć, gdy za mocno miałem podkręcony procek. Potem znalazłem 100% stabilny kompromis, i od ponad pół roku już żadnego bsoda nie było, ale możliwe, że akurat to podkręcenie powoduje crash tego moda. Przeinstaluję na szybko Oblivion Losta na supermodpacka i sprawdzę to z defaultowymi zegarami procka
Ostatnio edytowany przez Silu 16 Lis 2011, 21:30, edytowano w sumie 2 razy
Silu
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 15 Lis 2011, 22:57
Ostatnio był: 19 Lis 2011, 14:24
Kozaki: 0

Re: Pomocy, bo tracę nadzieję - BSODy przy modach

Postprzez scigacz1975 w 16 Lis 2011, 21:26

Może być że to jest przyczyną. W takim razie spróbuj wyłączyć w opcjach dźwięku EAX.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Pomocy, bo tracę nadzieję - BSODy przy modach

Postprzez Silu w 16 Lis 2011, 21:27

Wyłaczałem już EAX, też tak myślałem. Nic to nie zmieniło.
Silu
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 15 Lis 2011, 22:57
Ostatnio był: 19 Lis 2011, 14:24
Kozaki: 0

Re: Pomocy, bo tracę nadzieję - BSODy przy modach

Postprzez utak3r w 18 Lis 2011, 02:17

Silu napisał(a):Tyle że ja nie miałem nigdy żadnych problemów z działaniem i stabilnością gier i programów na tym kompie od nowości, jedynie teraz STALKER i jedynie z określonymi modami.


Większość innych gier jest bardzo niewymagająca dla procka i RAMu - a jedynie dla karty graficznej. Stalker daje solidną dawkę pracy prockowi i RAMowi.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Pomocy, bo tracę nadzieję - BSODy przy modach

Postprzez Silu w 19 Lis 2011, 13:57

Otóż olałem sprawę supermodpacka, grałem sobie dłuższy czas w Oblivion Losta 2010, wgrałem sobie jedynie shadery max1.05 w wersji extreme, dzięki którym gra wygląda imponująco jak na swoje lata.

Przegrałem już bite 10 godzin bez żadnych problemów, aż do teraz. Zaczęło się wczoraj jak w Barze walcząc na arenie użyłem quick save w walce nóż vs FN Fal. Gość mnie zabił, jak chciałem wczytać ten quick save, to wywaliło mnie do pulpitu. Uruchomiłem grę ponownie i kolejna próba wczytania tego sae'a dała mi BSODa. Od tego momentu dowolne sejwy, nawet jak się uruchamiały, waliły mi BSODem po paru minutach lub nawet sekundach od wczytania. Przeinstalowałem grę z zachowaniem sejwów i poinstalowałem mody i ustawienia od nowa. Zadziałało. Pograłem kolejne 2 godzinki bez problemu i pojawił się kolejny problem. Ciągłe wywalenia gry do pulpitu z byle okazji. Pogadałem z dowódcą frakcji freedom i obronie granicy przed monolitem - crash do pulpitu po 5 sekundach za każdym razem. Olałem rozmowę, nie ma crasha. Poszedłem oddać zadanie z zabiciem bloodsuckerów z wioski do sprzedawcy w siedzibie freedom - crash po minucie od zakończenia zadania, obojętnie, co bym nie zrobił.

Oto log:

zawsze to jest ten xr_kamp script

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M5/S2, 3580.00 mhz, 72-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 39389 files cached, 6768Kb memory used.
Init FileSystem 2.658382 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\documenti\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4069844 K], reserved[54352 K], committed[70044 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9882 K], process heap[672 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[2210 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\documenti\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is SB X-Fi Audio [CC00]
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1
2. SB X-Fi Audio [CC00], Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is SB X-Fi Audio [CC00] 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: SB X-Fi Audio [CC00]. Created device: SB X-Fi Audio [CC00].
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:E22]: NVIDIA GeForce GTX 460
* GPU driver: 8.17.12.8527
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2509 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=6
load time=60 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 10
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_hx.xml] returns [ui_icons_hx.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[closecaption.xml] returns [closecaption.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_l.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_r.ogg
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 10
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [424 ms]
"d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe" -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 72193 K
Gathering Information of the Zone Area...
* phase time: 47 ms
* phase cmem: 72193 K
SERVER: Starting...
* phase time: 54 ms
* phase cmem: 72352 K
SERVER: Loading alife simulator...
* phase time: 1 ms
* phase cmem: 72352 K
Checking Location on PDA's Zone Map "sil_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 9125 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22709 objects are successfully loaded
[16-9] get_xml_name for[map_spots.xml] returns [map_spots.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_escape.xml] returns [map_spots_escape.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_garbage.xml] returns [map_spots_garbage.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_agroprom.xml] returns [map_spots_agroprom.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_darkvalley.xml] returns [map_spots_darkvalley.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_bar.xml] returns [map_spots_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_military.xml] returns [map_spots_military.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_radar.xml] returns [map_spots_radar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_mp.xml] returns [map_spots_mp.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_relations.xml] returns [map_spots_relations.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_lchangers.xml] returns [map_spots_lchangers.xml]
* Game sil_quicksave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\documenti\stalker-shoc\savedgames\sil_quicksave.sav' (2.676s)
* phase time: 2675 ms
* phase cmem: 105897 K
SERVER: Connecting...
MaxPlayers = 32
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 105993 K
CLIENT: Connecting to localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 2 ms
* phase cmem: 106017 K
Opening stream...
* phase time: 1 ms
* phase cmem: 106017 K
Gathering Equipment...
* phase time: 4382 ms
* phase cmem: 191575 K
Gathering Equipment...
* phase time: 500 ms
* phase cmem: 192702 K
Gathering Supplies...
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65509 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65481 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 9630 verts, 300 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 11187 verts, 349 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 58148 verts, 1817 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 274437 indices, 536 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 29335 verts, 343 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 550890 indices, 1075 Kb
* phase time: 792 ms
* phase cmem: 193295 K
Checking Suit Condition...
* phase time: 299 ms
* phase cmem: 195861 K
Loading details...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 32 ms
* phase cmem: 195872 K
Loading sectors  portals...
* Loading HOM: d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l07_military\level.hom
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 196121 K
Loading AI objects...
- Loading music tracks from 'l07_military_musics'...
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 196157 K
Checking Weapon Condition...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
[16-9] get_xml_name for[maingame.xml] returns [maingame_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[zone_map.xml] returns [zone_map_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[car_panel.xml] returns [car_panel_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[motion_icon.xml] returns [motion_icon_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[messages_window.xml] returns [messages_window.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_custom_msgs.xml] returns [ui_custom_msgs.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_item.xml] returns [inventory_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda.xml] returns [pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_map.xml] returns [pda_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_contacts_new.xml] returns [pda_contacts_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[events_new.xml] returns [events_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[news.xml] returns [news.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[encyclopedia.xml] returns [encyclopedia.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_dialog_character.xml] returns [pda_dialog_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking.xml] returns [stalkers_ranking.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking_character.xml] returns [stalkers_ranking_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[job_item.xml] returns [job_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[talk.xml] returns [talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade.xml] returns [trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_item.xml] returns [trade_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_new.xml] returns [carbody_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_item.xml] returns [carbody_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
* phase time: 179 ms
* phase cmem: 223657 K
Traveling to the Zone...
* t-report - base: 1181, 859469 K
* t-report - lmap: 8, 8193 K
* phase time: 11591 ms
* phase cmem: 223657 K
Descending into Man Made Hell...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 223657 K
* [win32]: free[2639308 K], reserved[97524 K], committed[1457408 K]
* [ D3D ]: textures[867662 K]
* [x-ray]: crt heap[223657 K], process heap[8505 K], game lua[23946 K], engine lua[155 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5003 K], smem[0 K]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[closecaption.xml] returns [closecaption.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_sil_545ar_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\ak74_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\an94_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\an94_bump
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_sil_762p_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_sil_9p_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\p99_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\p99_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_sil_556ar_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_acog1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\556x45_clip_hk416_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m4a1_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_plank2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m4a1_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m4a1_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m4a1_d4_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\deagle_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\deagle_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\deagle_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m16a2_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_scope1_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_scope1_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m16a2_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m16a2_d4_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m16a2_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sg552_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sg552_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sg552_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\ak74_detail1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\lastochka_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\ak74_skin3_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m1935hp_mk3_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m1935hp_mk3_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\p220_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\p220_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_sil_1143p_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\p220_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_scope3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\762x51_sr25_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sr25_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sr25_d5_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_sil_762ar_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sr25_d4_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sr25_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sr25_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_scope2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\galil_arm_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\galil_arm_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\762x51_galil_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\galil_arm_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\galatz_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_scope7_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_plank3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sg551_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sg551_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\xm177e2_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\xm177e2_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\xm177e2_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\g36e_d4_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\g36c_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\g36c_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\g36e_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m16a4_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\556x45_clip_fnc_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\vz58_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\556x45_clip_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\usp45_c_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m1911a1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\pm_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\pm_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\pm_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\aks74u_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\aks74u_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\mp444_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sg550_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sg550_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\ak74_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m16a3_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m16a3_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m16a3_d5_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m16a3_d4_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m16a3_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m16a3_d6_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\oc33_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\oc33_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\oc33_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_plank4_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\ak5_d4_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\ak5_d5_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\ak5_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\ak5_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\ak5_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\g36c_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\g36c_d4_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\pb_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\pb_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\g36_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\g36_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\g36_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\famas_g2_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\patron1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\patron1_bump
! auto-generated bump map: arsenal_mod\famas_g2_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\aug_scope1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_sil_762pms_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\762x39_clip_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\aug_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_aimport1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\famas_f1_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\famas_f1_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\fnc_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\fnc_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\g36e_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\g36e_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\galil_ar_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\galil_ar_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\galil_ar_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\556x45_clip_galil_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\galil_mar_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\glock18c_sk1_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\glock18c_sk1_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\glock18c_sk1_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\glock18c_sk2_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\glock18c_sk2_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\gsh18_d5_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\gsh18_d4_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\gsh18_d6_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\gsh18_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\gsh18_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\gsh18_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\hk416_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_scope5_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\hk417_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\hk417_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\hk417_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m16a1_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\556x45_clip_ar15_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\m16a1_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\mg36_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\mg36_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sayga12k_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sg550_mk2_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sg550_mk2_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\svd_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\patron2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\patron2_bump
! auto-generated bump map: arsenal_mod\xm8_sk2_d5_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\xm8_sk2_d3_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\xm8_sk2_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\xm8_sk2_d4_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\xm8_sk2_d6_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\xm8_sk2_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\556x45_nato_100_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\xm8_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\xm8_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\tt33_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\p38_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\p38_d2_bump#
* MEMORY USAGE: 317640 K
! auto-generated bump map: arsenal_mod\aks74_d1_bump#
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:264: table index is nil
 

stack trace:
Silu
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 15 Lis 2011, 22:57
Ostatnio był: 19 Lis 2011, 14:24
Kozaki: 0

Re: Pomocy, bo tracę nadzieję - BSODy przy modach

Postprzez r_populik w 08 Gru 2011, 16:10

Dołączę się do problemu. Mam coś podobnego w COPie odkąd zmieniłem system na Win7 64bit. Kombinowałem z OC procesora i pamięci, zmieniłem sterownik grafiki na starszy, trochę pomogło to ostatnie, ale i tak czasem walnie BSODa. W ogóle to u mnie Win7 sprawia jakieś problemy, nie tylko w stalkerze. Nie wiem od czego to zależy, ale pod względem stabilności nie mogę go porównać z starym dobrym XP.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Poprzednia

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości