Stalker Call of Pripyat Complete 2012

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Stalker Call of Pripyat Complete 2012

Postprzez pz6 w 11 Wrz 2011, 13:27

Mam problem i zarazem pytanie gram na modzie Complete 2012 i problem jest taki że 2 wcześniejsze części gry z tym modem chodziły mi elegancko płynnie bez zająknięcia a teraz nie mam możliwości pogrania choćby bez kilku minut ściny po osunięciu moda oczywiście wszystko działa dobrze czysto , no i teraz pytanie co jest najbardziej odpowiedzialne za płynność w tym modzie i czy można osunąć odpowiedzialny za to plik lub folder , aby gra chodziła z podobna płynnością jak stock ale nie chcę usuwać configów gry tego co dodaje bo jest to fajny mod ani części tekstur bo już nawet sprawdzałem i tekstury na wydajność wpływają nieznacznie z tego co kombinowałem i zauważyłem . Z góry dziękuję za pomoc : ) .Chyba że ktoś ma lepsza propozycję podobnego moda to chętnie skorzystam .
Image
Awatar użytkownika
pz6
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Mar 2011, 12:35
Ostatnio był: 16 Lis 2012, 03:31
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Stalker Call of Pripyat Complete 2012

Postprzez walec w 11 Wrz 2011, 13:57

Sprawdź czy w skład Moda nie wchodzi czasem Atmosfear 3 Cromm Cruaca. Jeżeli tak to masz odpowiedź,jeżeli nie to Mod bardzo dużo traci :E .

Tu masz opis Atmosfear 3:
viewtopic.php?f=77&t=7584
Image
Awatar użytkownika
walec
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 11 Cze 2011, 02:48
Ostatnio był: 09 Sie 2021, 09:53
Miejscowość: Świętochłowice
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 14

Re: Stalker Call of Pripyat Complete 2012

Postprzez pz6 w 11 Wrz 2011, 20:55

No dobra tylko pytanie jakie foldery osunąć ? Bo jednak trochę tego jest .
Image
Awatar użytkownika
pz6
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Mar 2011, 12:35
Ostatnio był: 16 Lis 2012, 03:31
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: Stalker Call of Pripyat Complete 2012

Postprzez qduaty w 12 Wrz 2011, 10:55

Spróbuj zmniejszyć detale.

W modzie dodali kilkaset MB tekstur - a one najbardziej obciążają pamięć i magistralę karty, więc możliwe że osiągnąłeś właśnie szczyt możliwości swojego kompa w tym zakresie.

U mnie na Geforce 9800GT z prockiem którego nazwę wszyscy bezczelnie zdrabniają, ten mod poprawił wydajność. Działa płynnie w full HD, DX10 ale na średnich detalach.
qduaty
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 15 Sty 2009, 00:49
Ostatnio był: 24 Paź 2022, 03:17
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: -2

Re: Stalker Call of Pripyat Complete 2012

Postprzez pz6 w 12 Wrz 2011, 11:02

Wiesz ja mam 8600GT kręconego wiadomo to nie 8800GT/9800GT ale daje rady clear sky i shadow of charnobyl działa git malina no a completa 2012 mam właśnie też w clear sky i tam działa mi o niebo lepiej praktycznie bez ścinki czasami coś się na sek zwiesi ale tak jest dobrze . No ale dzięki za jakieś informacje pokombinuję pousuwam tekstury no i zobaczę jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły to proszę pisać : ) ja i tak zawsze zmieniam modyfikacje pod swoje wymogi ; p .
Image
Awatar użytkownika
pz6
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Mar 2011, 12:35
Ostatnio był: 16 Lis 2012, 03:31
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: Stalker Call of Pripyat Complete 2012

Postprzez Cromm Cruac w 12 Wrz 2011, 11:20

Po pierwsze Complete 2012 to mod do Cienia nie do Zewu. W Zewie nazywa się po prostu Complete.
Po drugie ten ostatni jest niestety jedną wielką porażką jeśli chodzi o płynność rozgrywki. Wymagania również ma kolosalne i jest źle zoptymalizowany. Jeśli chcesz by gra wyglądała jak w Complete (a nawet lepiej) to zainstaluj AtmosFear 3 i Absolute Texture Packi, które i tak w Complecie zostały wykorzystane (AtmosFear 2 właściwie)
Co do zmiany gameplaya to polecam M.S.O., I Work Alone, SGM-a, Swartz Mod albo Ceano's Mod. Każdy z tych modów wnosi coś nowego i jest o niebo bardziej stabilny niż Complete. Wiele z nich zawiera również AtmosFear lub patche potrzebne do połączenia. Absolute Texture Packi możesz zainstalować na każdy z nich bo są w pełni kompatybilne (zresztą niektóre już je mają zintegrowane)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: Stalker Call of Pripyat Complete 2012

Postprzez pz6 w 12 Wrz 2011, 13:48

Tak mi się też wydawało że zainstalowanie osobno tego będzie o wiele lepsze niż gotowy complete nie wiedziałem tylko które mody można by dopasować ,chwilowo doszedłem do jakiegoś kompromisu z tym complete bo udało mi się dopasować 2 inne , część tekstur wywaliłem i chodzi lepiej i co jest najciekawsze gram na DX10 chodzi mi całkiem przyzwoicie oczywiście ustawienia zaawansowane odpowiednio dopasowane . A co do tych modów część mam i będę chciał kompilacje sobie stworzyć więc dzięki za polecenie ich ; )
Image
Awatar użytkownika
pz6
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Mar 2011, 12:35
Ostatnio był: 16 Lis 2012, 03:31
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: Stalker Call of Pripyat Complete 2012

Postprzez qduaty w 14 Wrz 2011, 03:08

Poza pogodą jeszcze są tekstury dalekich obszarów a one, mówiąc szczerze, radykalnie przenoszą tę grę w 21 wiek. Mgła zamiast widoku dali jest sztuczna, nie tworzy się już tak gier. Dobrze że to ktoś poprawił, i niestety chyba jest tylko w tym modzie. Warto poeksperymentować.

Co do optymalizacji - autor wyraźnie ostrzega że może się nawet wywalać z nadmiaru tekstur. Po to właśnie jest regulacja w grze, nawet dwie bo na tę drugą "Szczegółowość obiektów" też reaguje.
qduaty
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 15 Sty 2009, 00:49
Ostatnio był: 24 Paź 2022, 03:17
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: -2


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości