probłem z wczytywaniem

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

probłem z wczytywaniem

Postprzez itachi123 w 13 Sie 2010, 18:33

Witam,mam problem z modem priboi story :( . Wczoraj mogłem normalnie wczytywać sevy ale teraz gdy wczytuję to wywala na pulpit i nawet się nie pojawia tzw.bugtrap dlatego nie wiem co mam robić.Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
itachi123
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 12 Sie 2010, 21:00
Ostatnio był: 25 Mar 2017, 02:38
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: probłem z wczytywaniem

Postprzez Bambosz107 w 13 Sie 2010, 18:42

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści loga błędu (Dokumenty udostępnione/STALKER-SHOC/logs) od linijki FATAL ERROR.


:arrowu:
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: probłem z wczytywaniem

Postprzez itachi123 w 13 Sie 2010, 18:51

xray_ksawery_08-12-10_19-28-09

----------------------

to juz nie wiem o co chodzi

Uwagi moderatora:

TREŚĆ a nie NAZWA... - ati
Awatar użytkownika
itachi123
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 12 Sie 2010, 21:00
Ostatnio był: 25 Mar 2017, 02:38
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: probłem z wczytywaniem

Postprzez Bambosz107 w 13 Sie 2010, 20:02

Czyś ty oszalał? Edytuj ten post! :facepalm:

Przykładowa część log'a (bez linijki FATAL ERROR):

:

KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 306177 K
* [win32]: free[2282980 K], reserved[123652 K], committed[1787608 K]
* [ D3D ]: textures[861962 K]
* [x-ray]: crt heap[304955 K], process heap[7992 K], game lua[22392 K], engine lua[130 K], render[4669 K]
* [x-ray]: economy: strings[25880 K], smem[26348 K]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
* MEMORY USAGE: 311472 K
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_pm0161:161], parent[esc_lager5:155], section[wpn_pm]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
- Disconnect
- Destroying level
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input: 1
Config-file [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 0
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs : 0
* RM_Dump: ps : 0
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 0
* RM_Dump: tex_list : 0
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1


W Dokumentach masz folder STALKER-SHOC, a tam folder logs. W nim jest plik tekstowy z logiem, który musisz tu wkleić.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: probłem z wczytywaniem

Postprzez itachi123 w 15 Sie 2010, 10:47

o to chodzi?

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P4 family, F15/M6/S5, 3013.00 mhz, 100-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 30238 files cached, 5377Kb memory used.
Init FileSystem 2.143489 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2005592 K], reserved[18756 K], committed[72740 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7226 K], process heap[623 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Unknown command:  ai_dbg_alife
! Unknown command:  ai_dbg_anim
! Unknown command:  ai_dbg_brain
! Unknown command:  ai_dbg_cover
! Unknown command:  ai_dbg_destroy
! Unknown command:  ai_dbg_dialogs
! Unknown command:  ai_dbg_frustum
! Unknown command:  ai_dbg_funcs
! Unknown command:  ai_dbg_goap
! Unknown command:  ai_dbg_goap_object
! Unknown command:  ai_dbg_goap_script
! Unknown command:  ai_dbg_inactive_time
! Unknown command:  ai_dbg_infoportion
! Unknown command:  ai_dbg_lua
! Unknown command:  ai_dbg_monster
! Unknown command:  ai_dbg_motion
! Unknown command:  ai_dbg_serialize
! Unknown command:  ai_dbg_stalker
! Unknown command:  ai_dbg_vision
! Unknown command:  ai_debug
! Unknown command:  ai_draw_game_graph
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_objects
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_stalkers
! Unknown command:  ai_draw_visibility_rays
! Unknown command:  dbg_destroy
! Unknown command:  dbg_draw_actor_alive
! Unknown command:  dbg_draw_actor_dead
! Unknown command:  dbg_draw_actor_phys
! Unknown command:  dbg_draw_autopickupbox
! Unknown command:  dbg_draw_bullet_hit
! Unknown command:  dbg_draw_car_plots_all_trans
! Unknown command:  dbg_draw_climbable
! Unknown command:  dbg_draw_customdetector
! Unknown command:  dbg_draw_customzone
! Unknown command:  dbg_draw_invitem
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_dynamics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_plots
! Unknown command:  dbg_draw_ph_cashed_tries_stats
! Unknown command:  dbg_draw_ph_contacts
! Unknown command:  dbg_draw_ph_death_boxes
! Unknown command:  dbg_draw_ph_enabled_aabbs
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosion_position
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_hit_app_pos
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_goal
! Unknown command:  dbg_draw_ph_intersected_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_mass_centres
! Unknown command:  dbg_draw_ph_negative_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_positive_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ray_motions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_saved_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_statistics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_point
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_test_aabb
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_trace
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tries_changes_sign
! Unknown command:  dbg_draw_ph_zbuffer_disable
! Unknown command:  dbg_draw_rp
! Unknown command:  dbg_draw_skeleton
! Unknown command:  dbg_draw_teamzone
! Unknown command:  dbg_dump_physics_step
! Unknown command:  dbg_ph_actor_restriction
! Unknown command:  dbg_ph_ai_always_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_ai_never_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_character_control
! Unknown command:  dbg_ph_ik_anim_goal_only
! Unknown command:  dbg_ph_ik_limits
! Unknown command:  dbg_ph_ladder
! Unknown command:  dbg_ph_obj_collision_damage
! Unknown command:  dbg_ph_vel_collid_damage_to_display
! Unknown command:  dbg_show_ani_info
! Unknown command:  ai_animation_stats
! Unknown command:  ai_ignore_actor
! Unknown command:  ai_nil_object_access
! Unknown command:  ai_stats
Executing config-script "d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
! Unknown command:  cl_calculateping
! Unknown command:  cl_leave_tdemo
! Unknown command:  demo_delta_frame
! Unknown command:  error_line_count
! Unknown command:  g_god
! Unknown command:  g_unlimitedammo
! Unknown command:  hud_adjust_mode
! Unknown command:  hud_adjust_value
! Unknown command:  hud_draw
! Unknown command:  hud_fov
! Unknown command:  lua_gcstep
! Unknown command:  mt_ai_vision
! Unknown command:  mt_alife
! Unknown command:  mt_bullets
! Unknown command:  mt_detail_path
! Unknown command:  mt_level_path
! Unknown command:  mt_level_sounds
! Unknown command:  mt_network
! Unknown command:  mt_object_handler
! Unknown command:  mt_particles
! Unknown command:  mt_physics
! Unknown command:  mt_script_gc
! Unknown command:  mt_sound
! Unknown command:  mt_sound_player
! Unknown command:  net_cl_pending_lim
! Unknown command:  net_cl_update_rate
! Unknown command:  net_dump_size
! Unknown command:  ph_break_common_factor
! Unknown command:  ph_gravity
! Unknown command:  ph_rigid_break_weapon_factor
! Unknown command:  ph_timefactor
! Unknown command:  ph_tri_clear_disable_count
! Unknown command:  ph_tri_query_ex_aabb_rate
! Unknown command:  psp_cam_offset
! Unknown command:  r2_dhemi_count
! Unknown command:  r2_dhemi_scale
! Unknown command:  r2_dhemi_smooth
! Unknown command:  r__d_tree_w_amp
! Unknown command:  r__d_tree_w_rot
! Unknown command:  r__d_tree_w_speed
! Unknown command:  r__d_tree_wave
! Unknown command:  r__detail_l_ambient
! Unknown command:  r__detail_l_aniso
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__lsleep_frames
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_shift_pp
! Unknown command:  r__wallmark_shift_v
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_cam_pos
! Unknown command:  rs_clear_bb
! Unknown command:  rs_constant_fps
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_occ_draw
! Unknown command:  rs_occ_stats
! Unknown command:  rs_occlusion
! Unknown command:  rs_render_dynamics
! Unknown command:  rs_render_statics
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  rs_wireframe
! Unknown command:  show_wnd_rect
! Unknown command:  show_wnd_rect_all
! Unknown command:  snd_stats
! Unknown command:  snd_stats_ai_dist
! Unknown command:  snd_stats_info_name
! Unknown command:  snd_stats_info_object
! Unknown command:  snd_stats_max_dist
! Unknown command:  snd_stats_min_dist
! Unknown command:  start_time_single
! Unknown command:  string_table_error_msg
~ Invalid syntax in call to 'sv_hail_to_winner_time'
~ Valid arguments: integer value in range [0,60]
! Unknown command:  sv_pending_wait_time
! Unknown command:  sv_skip_winner_waiting
! Unknown command:  sv_wait_for_players_ready
! Unknown command:  time_factor_single
! Unknown command:  vid_bpp
Executing config-script "d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:640]: NVIDIA GeForce 9500 GT
* GPU driver: 6.14.11.8618
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 870 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1
load time=116 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [154 ms]
"d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 69968 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    5873 ms
* [prefetch] memory:  84833Kb
* phase time: 5927 ms
* phase cmem: 143936 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 71 ms
* phase cmem: 144182 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 144182 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 8641 spawn points are successfully loaded
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 16775 objects are successfully saved
* Game all.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\all.sav'
* New game is successfully created!
* phase time: 7857 ms
* phase cmem: 174030 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 52 ms
* phase cmem: 174031 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
Player not found
* client : connection accepted - <>
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 174055 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 174055 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 7409 ms
* phase cmem: 246722 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 707 ms
* phase cmem: 247856 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* phase time: 20581 ms
* phase cmem: 248243 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 6495 ms
* phase cmem: 252102 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 141 ms
* phase cmem: 252145 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 41 ms
* phase cmem: 252350 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 135 ms
* phase cmem: 252389 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 592 ms
* phase cmem: 260223 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 865, 249853 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 4864 ms
* phase cmem: 260223 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 38 ms
* phase cmem: 260223 K
* [win32]: free[1042988 K], reserved[265340 K], committed[788760 K]
* [ D3D ]: textures[260094 K]
* [x-ray]: crt heap[260223 K], process heap[387318 K], game lua[25967 K], engine lua[231 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3710 K], smem[28221 K]
Intro start 5281
* MEMORY USAGE: 281104 K
- Disconnect
- Destroying level
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input:  1
Config-file [c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1

Uwagi moderatora:

Nie - chodzi o loga od linijki FATAL ERROR w dół... - caleb59
Awatar użytkownika
itachi123
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 12 Sie 2010, 21:00
Ostatnio był: 25 Mar 2017, 02:38
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: probłem z wczytywaniem

Postprzez varseurs w 04 Sie 2011, 00:43

Ja mam problem taki gram na wersji 10005 i wszystko jest ok aha jeszcze bez spolszczenia i jak już go zainstaluje i wszystko jest ok to wchodze i gram moge zapisywać i wczytywac ale jak wyjde z gry to już puzniej wczytać nie moge ponieważ przy ''Wchodzisz do zony,, wywala na winda i BugTrap prosze o pomoc!!!!! :mad:

Uwagi moderatora:

Napisz posta po polsku, to może komuś się zachce przeczytać te coś... Nie zapomnij też o logu - u3

Za ten post varseurs otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative utak3r.
Awatar użytkownika
varseurs
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 21 Lip 2011, 17:51
Ostatnio był: 05 Sie 2011, 00:23
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -1


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości