Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu. Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
witam znowu problem na miarę liek`a więc tak ściągnąłem protectę z importowaną z innej części gry i po urchomieniu gry sypie się na synchronizacji KLIENTA (wiem powinienem podać treść błędu z loga ale gra nie robi mi raportów od jakiegoś czasu) mam stalkera spatchowanego do wersji 1.0006 (na modzie stalker complete 2009+realistic weapons 0.8)i przy instalacji broni modyfikowałem następujące pliki textures.ltx(dodałem 2 linijki do textur wpn_protecta i wpn_protecta_bump) ,weapons.ltx (dodana linijka # include w_protecta.ltx) , trader_barman.ltx (dodana pozycja do sklepiku) i plik string_enc_weapons.xml(dodane 2 pozycje z nazwą i deskrypcją). Podejrzewam że może problem tkwić w pliku broni (w_protecta.ltx) bo modele i textury sprawdzałem w ogfviewer i wszystko wyświetla się prawidłowo.. gra się w pełni ładuje tylko wtedy kiedy wywalę broń z sklepiku (bądź skryptu z rozmową z wilkiem na samym początku (żeby zamiast pmm dawał mi protectę)) przy instalacji p90 od gosuke nie małem tego problemu gra się ładuje w pełni i broń mogę naskryptować sobie u wilka jak i w u dowolnego sprzedawcy (jako wzór do instalacji użyłem gosuke weapon mod1.0) (przy załączam plik z bronią może wy experci w moddingu stalkera dojrzycie to czego moje liekowe oko nie dojrzało.. )
hud = wpn_protecta_hud normal = 0, 1, 0 position = -0.024, -0.081, 0. orientation = 0, 0, 0 ;çíŕ÷ĺíčĺ óńňŕíŕâëčâŕĺňń˙ â ăđŕäóńŕő
;--STRAP PARAMETERS----------------------------------------------------------------- ;ďîä ěčřęîé strap_position = -0.26,-0.10,0.05 ; position (offset) and orientation of the weapon when it is strapped strap_orientation = -15,-9,110 ; (3rd person view in degrees) strap_bone0 = bip01_spine2 strap_bone1 = bip01_spine1