[4 Mapy Alpha 1935 dla SOC]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[4 Mapy Alpha 1935 dla SOC]

Postprzez portals w 14 Lip 2009, 11:43

Mod ten dodaje następujące mapy z alfy 1935 do SOC

- Dead city
- Generatory
- Stary Jantar
- Stare Wysypisko

Niektóre poziomy mają spawny na przykład na Dead City jest jeden przeciwnik kilka rozrzucanych broni a na Jantarze samochód.
Dodana jest także nieśmiertelność i możliwość ciągłego bieganie i poprawione shadery tak by lepiej działy z tymi mapami.Przechodzenie między poziomami nie działa powoduje bugtrapa nie znam się za dobrze na modowaniu wiec nic nie zrobię

Instalacja:
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=625 dodatkowo skopiować plik Poziomy do głównego folderu gry(tam gdzie plik gamedata.db0)

Zmienione shadery powodują problemy z cieniami na niektórych komputerach w razie problemu wystarczy skasować folder shader z gamedata
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Nie tworzyłem tego moda tylko zlepiłem kilka map i poprawiałem drobne błędy.Nie znam twórców bo z mapami nie było żadnych informacji.Wszystkie pochodzą z strony http://dump.ru/collection/2518


Download:
http://odsiebie.com/pokaz/4187824---db2a.html
Ostatnio edytowany przez portals, 07 Wrz 2009, 15:30, edytowano w sumie 1 raz
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: Mapy 4 z Alfa 1935 dla SOC

Postprzez pietrucha w 14 Lip 2009, 12:24

Według mnie totalny bez sens. Pusto i Głucho nie da się przechodzić między poziomami. Wolę poczekać na Lost Alpha.



EDIT:
@Crisu nie wiem czy pamiętasz ale gdzieś na forum (chyba w dziale o betach stalkera) były linki do tych poziomów.
Ostatnio edytowany przez pietrucha, 14 Lip 2009, 12:33, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
pietrucha
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 13 Maj 2009, 17:59
Ostatnio był: 31 Gru 2011, 18:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: Mapy 4 z Alfa 1935 dla SOC

Postprzez Crisu w 14 Lip 2009, 12:27

Zauważ, że cel tego moda nie do końca jest tak błahy.
Okej, może i jest pusto. Może też głucho.
Jednak zauważ, że może być to całkiem dobry wstęp dla modderów.
Podobnie jak Fated City z resztą...
Z tą jednak różnicą, że tam można uświadczyć kilku bandytów.
Cóż, moje zdanie nie różni się zbytnio od Twojego pietrucha.
Faktycznie nie warto ściągać bo pośmigać sobie po pustych lokacjach.
Lost Alpha ukoi ten ból... Na pewno.

- - -

Co do Twego edita... Niestety nie pamiętam. Nie kojarzę...
Ostatnio edytowany przez Crisu, 14 Lip 2009, 14:05, edytowano w sumie 1 raz
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: Mapy 4 z Alfa 1935 dla SOC

Postprzez portals w 14 Lip 2009, 13:42

Zaczynam tworzyć spawna może będzie trochę lepiej
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: [4 Mapy Alpha 1935 dla SOC]

Postprzez Ropasiak w 14 Lip 2009, 22:50

No wreście coś dla mnie... opuszczone lokacje... to lubie... żadnych bandytów, mutantów i innych diabelskich bestii. W poniedziałek ściągam i zobacze...
Image
Awatar użytkownika
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 333
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 19 Sty 2023, 23:08
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 13

Re: [4 Mapy Alpha 1935 dla SOC]

Postprzez portals w 15 Lip 2009, 10:04

Spawna nie zrobię bo XrSpawnera cały czas mi wywala.A jak się już uda coś zrobił to podczas zapisu wywala.Ale można zapoznać się z mapami przed premierą Lost Alfa
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: [4 Mapy Alpha 1935 dla SOC]

Postprzez Missile w 19 Lip 2009, 17:01

Portal, piszesz, że połączyłeś te mapy, gdyż były osobno. Czyli każda miała osobny plik game.graph i moje pytanie brzmi, jak je połączyłeś i czy zrobiłeś to Ty czy też ściągnąłeś gotowe i wpuszczasz nas w kanał? Sry za lekkie OT.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Re: [4 Mapy Alpha 1935 dla SOC]

Postprzez KoweK w 19 Lip 2009, 19:05

Missile napisał(a):Portal, piszesz, że połączyłeś te mapy, gdyż były osobno. Czyli każda miała osobny plik game.graph i moje pytanie brzmi, jak je połączyłeś i czy zrobiłeś to Ty czy też ściągnąłeś gotowe i wpuszczasz nas w kanał? Sry za lekkie OT.

Missile, mu chodzi o to, że połączył wszystko. Gdy ściągamy z "ruskiego źródła" to każdą mapkę musimy oddzielnie pobierać, a on po prostu wszystko połączył i wrzucił na odsiebie.com. O to chodzi :>
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5648
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 10 Cze 2024, 00:46
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471

Re: [4 Mapy Alpha 1935 dla SOC]

Postprzez Missile w 19 Lip 2009, 20:15

Nosz krw... Już myślałem, że w końcu udało mi się znaleźć jakiegoś Polaka, który potrafi edytować/tworzyć/kompilować game.graph czyli AI map. No nic, dzięki kowek i sry za te 2 offtopy. :P

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Re: [4 Mapy Alpha 1935 dla SOC]

Postprzez portals w 20 Lip 2009, 09:15

game.graph użyłem z Dead city ja modyfikowałem tylko pliki odpowiedzialne za tekstury(textures.ltx) dodałem baty i tyle.Na modowaniu za bardzo się nie znam nawet spawna nie potrafię zrobić
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: [4 Mapy Alpha 1935 dla SOC]

Postprzez monolit1935 w 07 Wrz 2009, 08:57

nie wiem jak jest u was ale u mnie death city nie ma pliku ms-dos przez który mogę go odpalić , poza tym wszystkie pozostałe chodzą ok. Jak ktoś wpadnie jak odblokować spawn w konsoli niech odpisze :wink:
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [4 Mapy Alpha 1935 dla SOC]

Postprzez portals w 07 Wrz 2009, 15:04

Z tego co pamiętam dawałem plik a jak nie to gdy już skopiujesz gamedata i normalnie dasz "nowa gra" to włącza się deadcity bo to jedyna mapa z spawnem
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości