[PROBLEM] Amber's Trader Mod OL 2.1.1

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[PROBLEM] Amber's Trader Mod OL 2.1.1

Postprzez speakn3t w 16 Sie 2008, 14:30

Witam.

Zainstalowałem sobie Trader Moda stąd: http://stalker.filefront.com/file/Ambers_Trader_Mod_for_Oblivion_Lost_211;92257 Wszytko działa gra się normalnie uruchamia ale pod koniec ładowania KLIENT Synchronizacja gra się wyłącza bez żadnego BugTrapa nic ot tak sobie wychodzi do pulpitu. :/ Nie wiem czym to jest spowodowane bo cały OL wraz z patchem 2.1.1 oraz z Arsenal Mod-em uruchamia się normalnie tylko ten mod nie działa :/

Pozdrawiam, speakn3t
Co się gapisz? Napisz coś i zrób EDiT'a ;)
speakn3t
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 06 Lut 2008, 15:36
Ostatnio był: 27 Wrz 2008, 19:06
Miejscowość: z okolic Warszawy
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Wilczarz w 16 Sie 2008, 14:34

Ten mod jest kompatybilny z ol 2.1.1, a nie z ol 2.1.1+ Arsenal mod.
"To have accuracy and agility
In a battle
Keep your rifle, soldier
as you keep your life"
Awatar użytkownika
Wilczarz
Stalker

Posty: 111
Dołączenie: 21 Maj 2008, 22:13
Ostatnio był: 29 Kwi 2015, 08:39
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 1

Postprzez CLEAR SKYline w 16 Sie 2008, 14:51

Tak, to zdecydowanie wina AM. Jedynym wyjściem wydaje się być usunięcie AM lub przerobienie Tradera.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez speakn3t w 16 Sie 2008, 15:25

Usunięcie AM nie wchodzi w grę bo bronie są ciekawe np. G36C, M16A3 itd. Dla mnie jedyne wyjście to przerobić tradera jak mówiłeś CLEAR SKYline. Ale kto umie przerobić go żeby on działał na Arsenal Mod? Mógłbym sam to zrobić ale jak ktoś da instrukcje to przerobie go sobie bo w ogóle nie wiem co za co odpowiada. :/
Co się gapisz? Napisz coś i zrób EDiT'a ;)
speakn3t
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 06 Lut 2008, 15:36
Ostatnio był: 27 Wrz 2008, 19:06
Miejscowość: z okolic Warszawy
Kozaki: 0

Postprzez CLEAR SKYline w 16 Sie 2008, 17:35

Nie jest to zbyt trudne, tylko musisz znać nazwy skryptów, pod którymi kryją się giwery. Zwykle jest to "wpn_nazwa_broni", ale czasem może być inna. Potem otwierasz plik gamedata/config/misc/trade_barman.ltx (dla Barmana) i dodajesz kolejne linijki z brońmi, kopiując wartości po "=" (odpowiadają za ilość i cenę) z jakiejś innej broni. Później zapisujeszi testujesz. Jeżeli w tym pliku nie ma listy broni, przeszukaj ścieżki podany w nim. Prowadzą one do plików odpowiedzialnych.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez speakn3t w 16 Sie 2008, 18:47

A żeby wszyscy byli przyjaciółmi także mutanty to co trzeba zmieniać? Patrzyłem w pliku game_relations.ltx ale tam nie wiadomo co trzeba zmieniać, jakieś liczby itp. itd. Nie jestem w tym obcykany. :|
Co się gapisz? Napisz coś i zrób EDiT'a ;)
speakn3t
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 06 Lut 2008, 15:36
Ostatnio był: 27 Wrz 2008, 19:06
Miejscowość: z okolic Warszawy
Kozaki: 0

Postprzez CLEAR SKYline w 16 Sie 2008, 22:14

Jest tam tabelka (2- jedna- NPC, druga- mutanty). W tabelkach są relacje pomiędzy każdym z tych elementów (coś jak tabela wyników meczy). Radzę ją wyrównać, żeby każda kolejna liczba była pod odpowiednią kolumną. W pionie i poziomie znajdujesz potrzebne wpisy i zmieniasz na 5000. W ostatniej masz stosunek między mutantami, graczem i NPC-ami. 1 to dobre, 0 neutralne, -1 razej złe, a -2 bardzo złe nastawienie.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez speakn3t w 17 Sie 2008, 14:31

Nie no to jest za trudne, tyle tego trzeba zmieniać :( Jakby jakiś program był do zmiany tych plików to byłoby łatwiej ale nie ma takiego czegoś. :| No chyba że ktoś ma już zmienione te pliki z Trader Mod-a do OL 2.1.1 i przystosowane do Arsenal Mod-a. :)
Co się gapisz? Napisz coś i zrób EDiT'a ;)
speakn3t
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 06 Lut 2008, 15:36
Ostatnio był: 27 Wrz 2008, 19:06
Miejscowość: z okolic Warszawy
Kozaki: 0


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości