[Minimodzik-ziom v1.0 by Executor]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Minimodzik-ziom v1.0 by Executor]

Postprzez Nekkoru w 23 Maj 2008, 21:36

Mam dla was mały mod o niepozornej nazwie minimodzik-ziom 1.0 xD


Zmiany:

- Dodaje MINIGUNA (nietestowane)
- Zwiększony udźdo 150kg
- Dodaje nowe mutanty, dodaje zombiaki na wszystkich lokacjach.
- Zmienia respawn
- Teraz można kupowac wszystko u handlarzy
- Zwiększony poziom trudności - z czasem przeciwnicy są coraz bardziej wytrzymali, zadają większe obrażenia
- Zombie są bardziej wytrzymałe, mają 2 życia, snorki skaczą dalej/wyżej, psy biegają szybciej

Mod testowany w wersji 1.0004

http://www.speedyshare.com/344169772.html


ps. Czy minigun jest - nie wiem. Nie testowałem. Powinien byc dostępny u handlarzy oraz na począdku gry u wilka (skrypt)


pozdrawiam, executor.
Najlepsze forum o elektrowni czarnobylskiej TUTAJ

Image
Awatar użytkownika
Nekkoru
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 28 Lip 2007, 13:47
Ostatnio był: 19 Maj 2014, 17:56
Miejscowość: Katowice - Prypec - Moskwa ;)
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -1

Reklamy Google

Postprzez Missile w 23 Maj 2008, 21:53

Snorki nie skaczą wyżej, a psy nie biegają szybciej - nie ma tam w ogóle ich plików.
- Zwiększony poziom trudności - z czasem przeciwnicy są coraz bardziej wytrzymali, zadają większe obrażenia

Za to odpowiedzialnych plików też nie widzę.
- Zombie są bardziej wytrzymałe, mają 2 życia

One nie mają 2 żyć, po prostu upadają i wstają.

Jak na 1 mod nawet nie jest źle, ale pamiętaj żeby nie przekłamywać w ReadMe, Creditsach (wiem coś o tym) itd.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Nekkoru w 23 Maj 2008, 22:13

Dziwne, ja zauważyłem że psy biegają szybciej, a tych gości z PSI co są w kanałach jest o wiele trudniej pokonac (i te szczury)- męczyłem się 3 razy dłużej niż normalnie (grałem na łatwym) więc odrazy skojarzyłem że skoro oni są ulepszeni to reszta też będzie. W aprogromie, gdzie trzeba wykraśc dokumenty to 3 razy zginołem.


Jeszcze zauważułem, że apteczki jakoś szybciej schodzą, po 30 minutach gry zeszło mi 20 apteczek naukowców :)
Najlepsze forum o elektrowni czarnobylskiej TUTAJ

Image
Awatar użytkownika
Nekkoru
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 28 Lip 2007, 13:47
Ostatnio był: 19 Maj 2014, 17:56
Miejscowość: Katowice - Prypec - Moskwa ;)
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -1

Postprzez Lukass1613 w 30 Maj 2008, 13:33

Mam małą sugestię co do wersji 2.0 (dopisałem się w tamtym temacie ale ktoś usunął mojego posta ) Co do udźwigu w najnowszej wersji to nie przesada, żeby można było nieść 270kg?
W wersji 1.0 miałeś 150kg i to już było przesadzone. Nie za bardzo podoba mi się ten mod. Po prostu jeden z wielu podobnych do siebie.

Miałem wybór - dać warna za spam, jakim niewątpliwie był tamten post lub po prostu usunąć wpis. -C17

Edit: Jaki spam do ciężkiej anielki co? Przecież miałem prawo się wypowiedzieć odnośnie modu? Co zresztą zrobiłem w tym temacie. Ktoś tu troszkę się za bardzo napina...

Mylisz się niestety. Już nie pamiętam co tam pisałeś, ale post był - tak, nie inaczej - głupi i nie wnosił zupełnie nic do tematu. Dla przykładu - Elvis Scatter dostawał warna za posty, które gdyby pomyśleć wcale nie były spamem.
Ale ok, koniec kłótni. -C17


Edit2 : No skoro dostawał warna za posty które nie były spamem to dowodzi, że admini się nie nadają na swoje stanowisko. Sorry ale taka jest prawda. I to nie jest kłótnia wcale tylko konstruktywna wymiana zdań ;) Dalej uważam, że mój post był usunięty niesprawiedliwie. Dotyczył tematu i nie był głupi heh.
"Szczęście dla wszystkich za darmo! I niech nikt nie odejdzie skrzywdzony"
Awatar użytkownika
Lukass1613
Tropiciel

Posty: 375
Dołączenie: 08 Mar 2008, 23:34
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 15:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Postprzez Nekkoru w 30 Maj 2008, 15:17

Możesz samemu sobie zmienic wage. Config/creatures/actor.ltx

Szukasz linjki

max_item_mass = 225

i zmieniasz na np. 100


Potem w system.ltx w configu szukasz linijek:

max_weight = 250
max_ruck = 200


I sobie zmieniasz. weight to ile zmieścisz, a ruck to przy ilu nie będziesz mógł już chodzic


pozdrawiam.
Najlepsze forum o elektrowni czarnobylskiej TUTAJ

Image
Awatar użytkownika
Nekkoru
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 28 Lip 2007, 13:47
Ostatnio był: 19 Maj 2014, 17:56
Miejscowość: Katowice - Prypec - Moskwa ;)
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -1


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości