Wypady bez loga, rzadkie mogą się zdarzyć w trakcje gry. Nie przejmować się tylko wczytać ostatni zapis.
- Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression : I != levels().end()
[error]Function : GameGraph::CHeader::level
[error]File : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 171
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 63
Ten wylot jest na Kordonie. Powód: w czasie respawnu mutantów. Wystarczy wczytać ostatniego sejva.
- Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression : e_entity
[error]Function : xrServer::Process_event_reject
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp
[error]Line : 12
[error]Description : entity not found. id_parent=8127 id_entity=19797 frame=61364
Błąd występujący na wszystkich lokacjach, pomaga wczytanie sejva.
- Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression : fatal error
[error]Function : _out_of_memory
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 359
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Out of memory. Memory request: 72230 K
Brak pamięci pomaga wczytanie sejva. Ogólnie to zaleca się ustawienie pamięci virtualnej
(plik stronicowania) na sztywno(początkowy i końcowy) na 4096 (4095 dla systemów 32Bit)
- Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : _VertexStream::Lock
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\R_DStreams.cpp
[error]Line : 44
[error]Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count
stack trace:
Błąd na oświetleniu dynamicznym, występujący na niektórych kartach graficznych (ja miałem na GF 9800GT - scigacz1975) na lokacjach Bagna i Wilcze Legowisko - ustawienia oświetlenia zmienić na statyczne.
Dodałem w download poprawione shadery - powinny pomóc- Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression : data
[error]Function : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\FS.cpp
[error]Line : 462
[error]Description : e:\games\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\sounds\music\and_track1.ogg
[error]Arguments : Not enough storage is available to process this command.
Brak pamięci pomaga wczytanie sejva.
Wylot na Bagnach, częsty błąd zaleca się przejście lokacji bez częstego zapisywania.
- Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...гры Инстал\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\abc.script:1647: attempt to index local 'wcurrentactive_item' (a nil value)
Rzadki wylot spowodowany przez ilość przenoszonych przedmiotów w plecaku.
Nie zaleca się...
Zapisu podczas emisji i walki, zapisać po emisji i walce.
Zadania w Agropromie, podczas odtwarzania filmu ze scenami ataku przez wojsko. Pominąć film
Rzadki błędy po zapisie quicksejva, może się zdarzyć podczas teleportacji do bunkra Sacharowa, ogólnie szybkie sejvy pracują normalnie
- Aby uniknąć problemów z qucksave macie w user.ltx dodane szybkie zapisy pod klawiszami F5, F6,F7,F8 - działają jak zapis spod konsoli i można ich używać ciągle (nadpisują się) nie powodują jednak takich sytuacji jak quicksave Zabronione...Zapisu gry podczas przechodzenia na inne lokacje, wyświetlania informacji na ekranie. Można otrzymać błąd z logiem:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: e:\games\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\abc.script:3514: attempt to concatenate upvalue 'fac' (a nil value)
Inne błędy: np. podczas śpiewania przy ogniskach. Pomaga wczytanie gry.