[Oblivion Lost Remake]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez tt44 w 29 Gru 2013, 17:34

Tormentor napisał(a):Te screeny owszem ładne, ale dla mnie nieco sztuczne momentami. Wolę Zone w innej formie. Za mało brudu, rdzy, ciemności, brunatności, thrashu i mgiełek.

Polecam zobaczyć te screeny:
:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Swoją drogą zabawne, że niektórzy użytkownicy jeszcze niedawno pisali, że mod to "kupa", a teraz na niego czekają. :E
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez vandr w 29 Gru 2013, 17:43

Swoją drogą zabawne, że niektórzy użytkownicy jeszcze niedawno pisali, że mod to "kupa", a teraz na niego czekają.


No, ogromnie zabawne. :)
Co jest dziwnego w tym, że określa się moda mianem kupa, gdy na początku niczego zachwycającego sobą nie reprezentował, a gdy ludzie się ogarnęli i postanowili przysiąść fałdy- wyrażać chęć gry?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Wczoraj, 16:11
Kozaki: 1749

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez tt44 w 29 Gru 2013, 17:51

To czy na początku coś sobą prezentował czy nie to kwestia sporna, jako że pierwsza wersja moda posiadała już fabułę, stare lokacje i wiele innych rzeczy, a większość z was z pewnością nawet jej nie sprawdziła opierając się na zdaniu jednej osoby, która napisała, że nie warto tego ściągać. Ale nie offtopujmy.
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez vandr w 29 Gru 2013, 17:54

Nie no, ja nawet popatrzyłem na skriny i obejrzałem gameplaye więc jestem usprawiedliwiony. :D
A tak serio to czasem trzeba poofftopować. Jak mod wyjdzie, zarzuć linkiem do pobrania. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Wczoraj, 16:11
Kozaki: 1749

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez tt44 w 06 Sty 2014, 18:47

Kilka newsów na temat wersji 2.0:
Będzie paliwo do pojazdów oraz prawdopodobnie, także bagażniki.
Losowo występujące emisje.
Zostały poprawione wszystkie błędy z poprzedniej wersji.
Premiera będzie wkrótce, a przed nią pojawi się jeszcze kilka filmików oraz trailer.
Screeny:
:

Image
Image
Image
Image
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez tt44 w 17 Sty 2014, 16:04

tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez vandr w 17 Sty 2014, 16:12

Poproszę o linka gdy będzie dostępny. Jakieś info o angielskiej wersji językowej?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Wczoraj, 16:11
Kozaki: 1749

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Rozdupnik w 17 Sty 2014, 16:18

Właśnie się miałem zapytać jak z językiem moda. Będzie on tylko po rusku czy tez i angielsku. Ktoś już planuje to na polski przetłumaczyć?
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Kudkudak w 17 Sty 2014, 16:20

Rozdupnik napisał(a):Ktoś już planuje to na polski przetłumaczyć?


Pewnie stalkerteam :realcaleb:
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kfiat_man.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez tt44 w 17 Sty 2014, 16:36

Angielska wersja prawdopodobnie pojawi się jakiś czas po premierze...
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez tt44 w 17 Sty 2014, 17:07

Link: http://yadi.sk/d/r86aX0ESGF7vp

Instrukcja instalacji (tłumaczona google translatorem):
:

Przed instalacją należy upewnić się, że rosyjska wersja gry.
Przed rozpoczęciem instalacji należy sprawdzić, 9 GB wolnego miejsca.
Ten mod jest w pełni niezależny. Instalacja na OLR 1,0-1,1 niedopuszczalny.
W systemach z VISTA/WIN7/WIN8 itp. Instalacja w Program Files i Program Files (x86) nie jest dozwolone.
Powyższe tryby można ustawić na dowolnym Rusi. wersja STALKER Shadow of Chernobyl z v1.0000 do v1.0006

1. Utwórz katalog na dowolnym dysku (ale poza Program Files lub Program Files (x86)) STALKER-OLR folderu (na przykład C: \ STALKER-OLR lub D: \ GRY \ STALKER-OLR itp.)
Uwaga: na mod XP może być zainstalowany w folderze Program Files, to jest od razu przejść do kroku 3..

2. Folder z wcześniej zainstalowaną grę (zazwyczaj C: \ Program Files \ GSC World Publishing \ STALKER), skopiuj C: \ STALKER lub D: \ GRY \ STALKER itd. następujące pliki:

gamedata.db0
gamedata.db1
gamedata.db2
gamedata.db3
gamedata.db4
gamedata.db5
gamedata.db6
gamedata.db7
gamedata.db8
gamedata.db9

lub ponownie zainstalować grę w C: \ STALKER-OLR lub D: \ GRY \ STALKER-OLR itp.
W razie potrzeby, folder z gry, można usunąć wszystkie (w tym podkatalogów), z wyjątkiem plików gamedata.db0-gamedata.db9

3. Rozpakować do folderu mod w C: \ STALKER-OLR lub D: \ GRY \ STALKER-OLR itp. (Zastępowanie istniejących plików!).

4. Zawsze uruchamiane raz configurator.cmd (lub OLR_Launcher wybrać Configurator) i przejść całą menu.
Oznacza to, że w każdym menu lub naciśnij cyfrowy lubił zalecaną pozycję i Enter.

5. Rozpocznij grę tylko poprzez plik wsadowy lub stalker_OLR.cmd OLR_Launcher.
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez KoweK w 17 Sty 2014, 22:26

Ten trailer jest świetny z jednego powodu - są ujęcia, które chwycą za serce ludzi, którzy czekali na Oblivion Losta i pamiętają większość starych filmów i screenów. :) Chłopaki, oceniając po trailerach, czują chyba lepiej klimat od dezoworów tylko jest jeden problem... umiejętnościami są tysiąc lat za nimi. Niestety.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5706
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 21:47
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość