[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez MałyGłód w 23 Kwi 2011, 18:22

A dałby ktoś link na inną stronę polonizacji niż megaupload ? Mam limit, który się wyczerpał, a bardzo chcę pograć na tym modzie.
Image
Podstawą szczęścia jest WOLNOŚĆ, a podstawą WOLNOŚCI odwaga.
Awatar użytkownika
MałyGłód
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 06 Mar 2011, 11:20
Ostatnio był: 14 Paź 2011, 22:36
Miejscowość: Galaktyka Kurvix
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 14

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez qcyk0015 w 23 Kwi 2011, 21:07

Mnie osobiście poziom trudnosci TS1 przypadł do gustu, był trudny, niepotrzebne wyjscie zza osłony w ferworze walki oznaczało często śmierć. W TS2 poziom trudności jest wyważony, czasem za łatwy. Zdarzają sie dziwne sytuacje jak na przykład koleś stoi 10 metrów ode mnie i naparza z karabinu na prawo i lewo, a żadna kula we mnie nie trafia, spokojnie celuję w łep i po nim. Wkurza mnie też, że czasami mutanty spacerują sobie spokojnie pomiędzy NPC, nie atakując ich, a jak spostrzegną Striełoka to od razu atakuja tylko jego. Są silniejsze niż w jedynce, ciężej je zabić, czasami napsują krwi. Ogólnie TS2 oceniam bardzo dobrze, mimo, że po etapach w Lesie i Martwym Mieście gra bardzo przypomina jedynkę, praktycznie te same zadania, może nieco zmienione.
Awatar użytkownika
qcyk0015
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 16 Kwi 2010, 20:57
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 18

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Keinoom w 25 Kwi 2011, 16:15

Hej rebiata ;)
Pytanie.
Chodzę sobie po Prypeci i robię zadania dla Monolitowców i drażni mnie taka sprawa. Cały czas mi "schodzi" życie. Ale w dziwny sposób bo tak gdzieś do połowy w miarę równo co sekundę a od połowy już wolniej. Uprzedzam odpowiedzi. Nie krwawię, podejrzewając bug wyświetlania ikony krwawienia obandażowałem się od stóp do głów, nie głoduję, nażarłem się konserw i kiełbachy :), Jestem wyspany po 8 godzinach snu, dozymetr pokazuje moje napromieniowane w porywach pomiędzy 550 a 600. Od zastrzyków które sobie zaaplikowałem to wyglądam jak ćpun. I też bez rezultatu. Czy mam na sobie jakieś artefakty czy nie mam, sytuacja jest identyczna. Pomalutku umyka ze mnie życie. Nie nie stoję w anomalii :)))) Czy jestem w Prypeci w suchym spokojnym gniazdku Monolitowców czy biegam po Czernobylu - sytuacja jest ta sama. Chodzę teraz w tym pancerzu na ochronę przed promieniowaniem "SEVA-podobny". Ale jak założę egzo to bez zmian. Mam teorie że stało się to od czasu kiedy parę razy dla testów użyłem quick-save. A potem kiedy bez problemów załadowałem z quick-load zrobiłem z tego pełny normalny save. Może wtedy coś się skopało. Drażniące to jest bo jak czasem nawet to umykanie życia zatrzyma się tak gdzieś na 1/3 to jak łyknę apteczkę do maxa to i tak z maxa zacznie szybko spadać i sytuacja znów wraca do powolnej śmierci.

I przy okazji drugie pytanie co by nie dublować. Ktoś próbował zwiększyć udźwig w TS2 ? Pomińmy kwestie moralne uczciwego stalkera :)))) Tylko technicznie. W pliku system.ltx nie ma takiej wartości jak max_weight a przynajmniej ja nie widzę. Nie chciałbym podmieniać plików z innych modów tylko wyedytować istniejące bo TS2 za ładnie chodzi by to psuć. Tylko kilka razy wywaliło do tej pory to nie będę kusił losu :P
Awatar użytkownika
Keinoom
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 22 Kwi 2010, 13:46
Ostatnio był: 12 Sie 2021, 13:43
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez qcyk0015 w 25 Kwi 2011, 16:46

Jak masz 550-600 rtg to nic dziwnego, że zdrowie umyka. Jeden antyrad odejmuje tylko około 20 rtg. A jeżeli to nie to, to spróbuj wczytać wcześniejsze sejwy, tzn przed zapisami poprzez quick-save.

EDIT:
Pamiętam, że bywały również takie sytuacje, gdy przy wchodzeniu na daną lokację, dokładnie w miejscu spawnowania postaci leżała broń lub kombinezon, przedmiot ten "wgryzał się" w główną postać i powodował duże napromieniowanie albo spadek zdrowia. Mi się tak czasami zdarzało.
Ostatnio edytowany przez qcyk0015, 25 Kwi 2011, 16:53, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
qcyk0015
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 16 Kwi 2010, 20:57
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 18

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez atikabubu w 25 Kwi 2011, 16:49

Keinoom napisał(a):
I przy okazji drugie pytanie co by nie dublować. Ktoś próbował zwiększyć udźwig w TS2 ? Pomińmy kwestie moralne uczciwego stalkera :)))) Tylko technicznie. W pliku system.ltx nie ma takiej wartości jak max_weight a przynajmniej ja nie widzę. Nie chciałbym podmieniać plików z innych modów tylko wyedytować istniejące bo TS2 za ładnie chodzi by to psuć. Tylko kilka razy wywaliło do tej pory to nie będę kusił losu :P


Skoro to kolejny port durnowatego AMK, to pewnie musisz pogrzebać w inventory_sect.ltx
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Keinoom w 25 Kwi 2011, 17:32

qcyk0015 napisał(a):Jak masz 550-600 rtg to nic dziwnego, że zdrowie umyka. Jeden antyrad odejmuje tylko około 20 rtg. (ciach) przedmiot ten "wgryzał się" w główną postać i powodował duże napromieniowanie albo spadek zdrowia. Mi się tak czasami zdarzało.


Dokładnie tego potrzebowałem :) Ukierunkowania :)
Miałem kilka zmyłek i dlatego nie myślałem o tak oczywistej rzeczy. Nie wiedziałem że zastrzyk zabiera tak mało. Musiałem mieć o wiele więcej niż 600 tylko że mogę to sprawdzić włażąc w jakąś paskudną strefę kiedy dozymetr się wtedy wyświetla a ja łapię przy okazji pare rtg świństwa. Można go wyświetlić w jakiś sposób w dowolnej chwili ? Zastrzyki też mnie zmyliły bo się parę razy nimi zabiłem :P W ogóle pomysł że wbicie sobie zastrzyku to rana jak postrzał z kałacha to trochę poronione. Ale ok tak wymyślili autorzy moda. Chyba że tylko ja tak mam że zastrzyk zabiera mi jakoś poniżej 1/3 życia :D Szacunek Autorom za pracę dlatego nie narzekam więcej :). No ale wracając do zastrzyków to mnie trochę zmyliło i przestałem ich używać bo myślałem że są zbugowane skoro zabierają życie :)))) Za dużo zbugowanych modów i człowiek wszędzie widzi bugi :) Tak samo apteczka. Kiedy to opadanie życia się jakoś stabilizowało (bo wiadomo że rtg z czasem o małe wartości opada). To łyknięcie apteczki jakby napromieniowywało mnie bardziej bo życie po odnowieniu zaczynało przyspieszać w spadaniu. Napromieniowane apteczki ? Wszystkie ????? No i znów wielki znak zapytania nad głową.
Ale koniec końców faktycznie widzę że trzeba wbijać sobie te igły a ponad 500 jednostek na dozymetrze to dużo. Szkoda że tak trudno o nie i nawet Felczer miał tylko trzy. Całą grę będę to zbijał i chodził nawalony wódą :)

Co do inventory_sect.ltx to mam tam niewiele. Tylko to:

Kod: Zaznacz wszystko
#include "arc_belt_slots.ltx"
#include "arc_inv_weight.ltx"

[inventory]:arc_belt, arc_weight
take_dist   = 2
max_ruck    = 56
slot_persistent_1  = true   ;knife    0
slot_persistent_2  = false    ;pistol 1
slot_persistent_3  = false    ;automatic  2
slot_persistent_4  = true   ;grenades 3
slot_persistent_5  = true   ;binocular  4
slot_persistent_6  = true   ;bolt 5
slot_persistent_7  = false    ;outfit 6
slot_persistent_8  = true   ;pda  7
slot_persistent_9  = true   ;detector 8
slot_persistent_10  = true    ;torch  9


Chyba jednak nie tutaj :(
Trudno. Jakby ktoś zmieniał to napiszcie ;)
Awatar użytkownika
Keinoom
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 22 Kwi 2010, 13:46
Ostatnio był: 12 Sie 2021, 13:43
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez atikabubu w 25 Kwi 2011, 17:48

Kod: Zaznacz wszystko
#include "arc_inv_weight.ltx"

Czytaj między wierszami. :F
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane

Za ten post atikabubu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Keinoom.
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Keinoom w 25 Kwi 2011, 19:02

Działa. Oczywiście w połączeniu ze standardowym grzebnięciem w actor.ltx.
Podziękował.
Flashka :wódka: 4U
Awatar użytkownika
Keinoom
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 22 Kwi 2010, 13:46
Ostatnio był: 12 Sie 2021, 13:43
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 25 Kwi 2011, 20:12

W każdej chwili możesz sprawdzić wskazanie dozymetru. Musisz go tylko mieć na pasie zawieszony i wcisnąć TAB.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez qcyk0015 w 25 Kwi 2011, 20:52

Poziom napromieniowania w tym modzie jest czasami uroczy, wlezie sie przez nieuwagę w teren napromieniowany a potem męka z lekami, apteczkami i flaszkami, czasami przez sporą część gry. Radzę uważać Keinoom :D
Awatar użytkownika
qcyk0015
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 16 Kwi 2010, 20:57
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 18

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez MrZbuk w 25 Kwi 2011, 21:09

Ceny niektórych przedmiotów też są powalające. Czasem za głupią kiełbasę muszę zapłacić prawie 500 rubli. Handlarze mogliby chociaż przyjmować artefakty...
Awatar użytkownika
MrZbuk
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 21 Kwi 2011, 16:17
Ostatnio był: 03 Maj 2011, 21:50
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: -2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez MiedzianeJaja w 25 Kwi 2011, 22:21

qcyk0015 napisał(a):Poziom napromieniowania w tym modzie jest czasami uroczy, wlezie sie przez nieuwagę w teren napromieniowany a potem męka z lekami, apteczkami i flaszkami, czasami przez sporą część gry. Radzę uważać Keinoom :D


Nie ma tak źle. Ja to przez całą TS2 użyłem antyrada może ze dwa razy na poczatku. Nie opłaca się w ogóle. Trzeba polować na arty odejmujące (zielony minus) lub powiększające odporność (zielony plus) na promieniowanie. Jeżeli nie są odpowiednio dobre żeby nosić cały czas na pasie to wystarczy nosić w plecaku. W razie potrzeby wrzucamy wszystko co mamy na pas i czekamy aż napromieniowanie spadnie (czasami chwilę to trwa). Będąc już dalej w fabule spokojnie nazbieramy arty w sumie razem około -300 promieniowania lub więcej i kłopot z głowy.
MiedzianeJaja
Tropiciel

Posty: 279
Dołączenie: 11 Paź 2009, 22:27
Ostatnio był: 16 Gru 2016, 09:54
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości