[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 30 Sty 2011, 23:00

Jeżeli wszystko działa to daj sobie spokój. Właśnie się doczytałem że shadery, które podałem dodatkowo, praktycznie się nie różnią od tych z SWO -może maja ładniejsze rozmycie. A z tym 3GB enablerem to przeczytaj cały post o nim - okazuje się że STALKER SOC to taka franca że nie widzi więcej niż 2GB ramu i trzeba go trochę " podkręcić" żeby dojrzał więcej. Szkoda tych 4GB na 32 bitowego. Wrzuć sobie 64 to Ci zobaczy całość i nie będziesz miał takich problemów - a poza tym jest o wiele stabilniejszy. Mój po ztweakowaniu na czysto bierze około 600MB z ARCAVIREM w tle - myślę że to nie dużo jak na win7 64(oczywiście Ultimate)

EDIT: A jak chcesz coś ładnego na vanilę to zapraszam tu. Tylko ostrzegam - jest duużo trudniej.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Driker.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Delat w 30 Sty 2011, 23:36

Słuchajcie, mam problem z otworzeniem archiwa. Wstępnie powiem, że usunąłem _www.(...).com, czyli adres pobranego pliku, pliki pobrałem po raz drugi i nadal jest następujący błąd :

C:(tu ścieżka pliku na pulpicie..)\pulpit\Oblivion_AMKjesien.7z The archive is either in uknown format or damaged.

No z tego co rozumuje to albo niepoprawny format albo uszkodzony plik, jak kto woli CRC. No ale to już drugi raz, drugi raz pobierałem na innym kompie z szybszym netem.

Pierwszy plik widzi jako format 7z. Drugi part widzi jako Plik 001. Oba party mają obecną nazwe "Oblivion_AMKjesien" i tyle, żadnych innych dopisków. Posiadam Winrara, oraz 7zip. Co jest nie tak z tymi plikami, czy to przypadek, że drugi raz są uszkodzone, czy coś robie nie tak ?
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 31 Sty 2011, 00:08

Należy usunąć "_www.file4u.pl" z nazw partów. Ma wam zostać "Oblivion_AMKjesien.7z.001" i "Oblivion_AMKjesien.7z.002". Archiwum spakowane programem 7zip do pobrania "stąd".
Klikacie prawym na .001 i dajecie w 7zip "wypakuj pliki"
Ostatnio edytowany przez scigacz1975 31 Sty 2011, 00:11, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Driker w 31 Sty 2011, 00:08

scigacz1975 - kozak dla Ciebie i dzieki za wszystko :) A moda z tamtego watku nie omieszkam spróbować. I chyba faktycznie przesiąde sie na 64 bity.

Delat - archiwa oczywiście masz w 1 katalogu i rozpakowujesz na pewno 7zipem?

ps. Delat - a może po prostu masz uszkodzone to archiwum? Może spróbuj ściągnąc jeszcze raz
Ostatnio edytowany przez Driker, 31 Sty 2011, 00:42, edytowano w sumie 1 raz
Driker
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 30 Sty 2011, 19:46
Ostatnio był: 01 Lut 2011, 21:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Delat w 31 Sty 2011, 00:37

Tak, part pierwszy nosi nazwę Oblivion_AMKjesien.7z.001 zaś drugi part Oblivion_AMKjesien.7z.002 nic po za tym, 7z posiadam, dla pewności pobrałem wersje z forum 9.20 ponieważ posiadałem chyba 4.20 :P Party są w folderze, klikam prawym następnie na 7z wykapuj tutaj, lub wypakuj pliki... lecz nic z tego.

Błąd teraz wygląda tak, że mam podaną lokalizacje pliku jego ścieżkę ...\Oblivion_AMKjesien.7z.001.001 : Parametr jest nie poprawny. Próbuje różnych sposobów, lecz daje informacja, parametr nie poprawny. Pliki tak jak były pobrane tak są, wyrzucona jedynie nazwa strony internetowej i pozostała taka, jaka ma być...

Zakładam, że coś źle zrobiłem, choć to jest dosyć proste xD Więc z drugiej strony nie wiem co zrobiłem źle.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 31 Sty 2011, 00:43

Delat napisał(a):Tak, part pierwszy nosi nazwę Oblivion_AMKjesien.7z.001 zaś drugi part Oblivion_AMKjesien.7z.002 nic po za tym, 7z posiadam, dla pewności pobrałem wersje z forum 9.20 ponieważ posiadałem chyba 4.20 :P Party są w folderze, klikam prawym następnie na 7z wykapuj tutaj, lub wypakuj pliki... lecz nic z tego.

Błąd teraz wygląda tak, że mam podaną lokalizacje pliku jego ścieżkę ...\Oblivion_AMKjesien.7z.001.001 : Parametr jest nie poprawny. Próbuje różnych sposobów, lecz daje informacja, parametr nie poprawny. Pliki tak jak były pobrane tak są, wyrzucona jedynie nazwa strony internetowej i pozostała taka, jaka ma być...

Zakładam, że coś źle zrobiłem, choć to jest dosyć proste xD Więc z drugiej strony nie wiem co zrobiłem źle.


patrz uważnie zaznaczyłem Ci.
Masz mieć Oblivion_AMKjesien.7z.001 i Oblivion_AMKjesien.7z.002
klikasz prawym myszki na 001 i z menu 7zip dajesz wypakuj do...
Tyle.

EDIT: Dlatego part *.001 i part *.002 że 7 zip podzielił sobie na wyznaczoną wielkość. Klikasz tylko na *.001
*.002 nie ruszasz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Delat w 31 Sty 2011, 01:13

Ja rozumiem, owszem tak robiłem od początku ale aby lepiej przedstawić problem pokaże screena
http://img232.imageshack.us/i/smgh.jpg/

Pierwszy plik jak widać jest to Plik 001 drugi to plik WinRAR archive. Jeden i drugi otwierany za pomocą 7z. Wiadomym jest, że otwieram tylko 1 part bo drugi powinien automatycznie sie otworzyć. Lecz nie mogę go wypakować ponieważ wyskakuje taka informacja:
http://img156.imageshack.us/i/smgh2.jpg/
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 31 Sty 2011, 01:32

Chyba czaje.
Czy masz włączone w opcjach folderów pokazywanie rozszerzeń plików???. Bo jeżeli nie to musisz to włączyć. I dopiero wtedy zmienić nazwę żeby Ci zostało rozszerzenie *.001 i *.002

TU MASZ SKREENA co prawda z win7 ale powinieneś się połapać. Taka opcja ma być odznaczona - ewentualnie opcja pokaż rozszerzenia zaznaczona - już nie pamiętam jak jest w XP

A tak w ogóle to widzę że masz XP więc od razu radzę poczytaj kilka postów wstecz. Żeby nie było zonga że "out of memory".
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 31 Sty 2011, 01:39, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Delat.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Driker w 31 Sty 2011, 01:36

Hmm a skasuj z pierwszego pliku ".001" bo w tym błędzie widze ze masz podwojone rozszerzenie. Jak sobie zmieniłem tak jak Ty masz też mi ine rozpakowało. Ja mam tak i rozpakowuje:
Oblivion_AMKjesien.7z
Oblivion_AMKjesien.7z.002
No i mod działa bo gram na nim.

Za ten post Driker otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
Driker
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 30 Sty 2011, 19:46
Ostatnio był: 01 Lut 2011, 21:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Delat w 31 Sty 2011, 01:40

Faktycznie ! Dlatego tak się działo. Po włączeniu tej opcji, pokazała się prawdziwa nazwa pliku czyli Oblivion_AMKjesien.7z.001.001 i wtedy mogłem zmienić ją na Oblivion_AMKjesien.7z.001 :D

Dzięki wielkie, bo myśle, że na to wpadłbym najprędzej za dwa dni albo w ogóle :P Kozak :wódka:
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 31 Sty 2011, 01:45

Ta opcja przyda Ci się do następnych archiwów - ale sposób @Drikera jest łatwiejszy. W każdym razie tak jak pisałem zajrzyj od razu kilka postów wyżej i ustaw dobrze Virtual memory. A ja spadam spać bo rano muszę potyrać. NARKA
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Delat w 31 Sty 2011, 19:13

Modzik zainstalowany, chodzi elegancko póki co - jak będzie dalej opisze i porównam z podobnymi dziełami :D
Jeśli chodzi o pamięć wirtualną to zastosowałem większość metod, stalker ma odblokowaną widoczność RAM do większej niż 2Gb, sam system też jest troche pozmieniany.

Póki co zostawiam Psyhx bo jest mi potrzebny ale nie mam przez niego kłopotów, mod chodzi idealnie płynnie i w całym Kordonie nie było wylotów. Bardzo dobra robota, podoba mi się, jest połączenie wielu ciekawych rzeczy, ciekawe bronie, tekstury, dźwięki i reszta oprawy jaka występuje przeważnie w tak dużych modyfikacjach. To co wyróżnia tego moda - w mojej osobistej ocenie - to solidna spójność i optymalizacja. Mod w sumie przypomina mi bardzo OL Ultimate czy Dima's, ale jest od niego stabilniejszy. Pozdrawiam, mod piąteczka.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości