[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez lobanovsky w 15 Paź 2010, 14:19

[quote="Pathetic_Ripper"]@lobanovsky tu masz tutek Witchera opisujący dodawanie przedmiotów handlarzom:
http://mod.stalker.pl/index.php?title=Handlarze

Przeczytałem instrukcję(dzięki), poprzeglądałem pliki w folderze misc ale nie mam pojęcia jak to zrobić..
Po kolei :
1. mam plik trade_barman, który zawiera taki o to tekst:
:

#include "traders\barman_buy.ltx"
#include "traders\barman_stock.ltx"
#include "traders\barman_sell.ltx"

[trader]
buy_condition = barman_buy
sell_condition = {+priboy_uadz32_squad_found} barman_sell_aes, {+rad_heli_crash_chief_done} barman_sell_rad_ecolog, {+priboy_agro_hq_mercs_done} barman_sell_agro_factory, barman_sell
buy_supplies = {+priboy_uadz32_squad_found} barman_stock_aes, {+rad_heli_crash_chief_done} barman_stock_rad_ecolog, {+priboy_agro_hq_mercs_done} barman_stock_agro_factory, barman_stock
... i to wszystko.

2. w config \misc\traders mam plik barman_sell -
:

w kategorii medkits dopisuję antidote i podaję wartości (nie wiem czy dobrze rozumuję)


Nic innego nie potrafię zrobić, nie wiem jak, a to nie działa. Proszę o pomoc:(
lobanovsky
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 15 Paź 2010, 12:35
Ostatnio był: 17 Kwi 2014, 18:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Pathetic_Ripper w 15 Paź 2010, 17:45

Antidote musisz dopisać w plikach barman_stock i barman_sell. Pierwszy z nich określa zasoby Barmana, drugi - to czym Barman będzie handlował. Dopisz w obu:
antidote = 1, 1 (obie jedynki oznaczają że Barman nie będzie przeliczał ceny, bazując na wyjściowej)
przy czym zwróć uwagę na jakim etapie gry jesteś - zasoby Barmana zmieniają się w zależności od tego, które misje masz już za sobą. I tak - masz sekcje:
base stock
stock after agroprom factory
stock after radar crash site
stock after aes
Musisz wybrać swój etap gry. Potem poszukaj pliku config/misc/items.ltx, znajdź sekcję antidote i ustaw pożądaną cenę (wyjściowa to 300000 rubli - trochę drogo :wink:) Powinno działać.

Za ten post Pathetic_Ripper otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive lobanovsky.
Awatar użytkownika
Pathetic_Ripper
Łowca

Posty: 528
Dołączenie: 12 Lip 2010, 17:51
Ostatnio był: 13 Lis 2010, 09:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 64

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez cynik w 21 Paź 2010, 11:26

Witam gdy gram to w pewnym momencie obraz zaczyna być rozmazany a w prawym górnym rogu pojawia się ikonka domku na zielono oraz w dolnym lewym rogu pojawia się ikona pda. Nie wiem jak zlikwidować to rozmazanie obrazu, czy ktoś miał już podobny przypadek. Proszę o pomoc jak zlikwidować to rozmazanie obrazu .
cynik
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 02 Mar 2009, 23:43
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 07:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez MatrixSTR w 21 Paź 2010, 13:11

musisz się przespać

Za ten post MatrixSTR otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive cynik.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 03:50
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez cynik w 21 Paź 2010, 14:24

Dzięki za pomoc.

Uwagi moderatora:

Od podziękowań masz Kozaki, a nie posty. - xKoweKx
cynik
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 02 Mar 2009, 23:43
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 07:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez cynik w 25 Paź 2010, 08:08

Szukam kodów do laboratorium X 18, znalazłem podpowiedź że nowy kod jest w tajnym miejscu w CHAES...., czy ktoś może mnie naprowadzić gdzie jest to CHAES...
cynik
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 02 Mar 2009, 23:43
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 07:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Wilczan w 25 Paź 2010, 22:54

Witam.

Chcę sobie zainstalować tę modyfikację, lecz, ekhm nie wiem jaką mam wersję gry :/ jak to sprawdzić i gdzie? proszę o podpowiedź.
-"No i poszło w Anomalie..." - rzekł Hitori obserwując wybuch czołgu przez lornetkę - "Niech to Zona pochłonie..."
Awatar użytkownika
Wilczan
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 11 Paź 2010, 23:30
Ostatnio był: 09 Lis 2010, 22:22
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Pathetic_Ripper w 26 Paź 2010, 08:32

Po odpaleniu gry w menu głównym na dole po lewej będzie informacja o wersji.
Awatar użytkownika
Pathetic_Ripper
Łowca

Posty: 528
Dołączenie: 12 Lip 2010, 17:51
Ostatnio był: 13 Lis 2010, 09:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 64

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Wilczan w 26 Paź 2010, 21:26

Albo jestem ślepy.... albo tam nic nie ma :/ przychylam się raczej do tej drugiej wersji... :/ można to w konsoli sprawdzić?
-"No i poszło w Anomalie..." - rzekł Hitori obserwując wybuch czołgu przez lornetkę - "Niech to Zona pochłonie..."
Awatar użytkownika
Wilczan
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 11 Paź 2010, 23:30
Ostatnio był: 09 Lis 2010, 22:22
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez caleb59 w 26 Paź 2010, 21:41

Jeśli nie ma numerka wersji w lewym dolnym rogu menu głównego tzn. że nie masz zainstalowanego ŻADNEGO patcha...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: Wczoraj, 00:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez KoweK w 27 Paź 2010, 00:34

Innym sposobem jest też przypomnienie sobie, czy cokolwiek się do gry instalowało... :facepalm: Poza tym, mod jest pod 1.0004 jak i pod 1.0005. Co za problem ściągnąć 1.0005 i - jeśli się zainstaluje - odpalić moda? ;>
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5670
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 03:26
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Wilczan w 27 Paź 2010, 18:49

However but.... po wklejeniu folderu "gamedata" do folderu z grą stalker, i patrzowaniu dla 1.005, włączam grę wszystkie intra mi wyświetla łączenie z PRIBOI story, but.... potem gdy ma przeskoczyć na menu gry, zeskok do pulpitu i jakby nigdy nic... WTF?
-"No i poszło w Anomalie..." - rzekł Hitori obserwując wybuch czołgu przez lornetkę - "Niech to Zona pochłonie..."
Awatar użytkownika
Wilczan
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 11 Paź 2010, 23:30
Ostatnio był: 09 Lis 2010, 22:22
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości