[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez MatrixSTR w 24 Wrz 2010, 22:15

W niektórych modach z samochodami w ustawieniach nie ma komendy odpalenia samochodu więc wtedy otwieramy plik C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-SHOC\user.ltx i dodajemy tam linijke
Kod: Zaznacz wszystko
bind turn_engine kT
zamiast T dowolny klawisz odpowiadający za odpalenie silnika
i z tego co pamiętam w Priboyu chyba w ten sposób ustawia się odpalanie pojazdów chociaż mogę się mylić bo rok temu grałem w tego moda :)


pisze to już chyba 3 raz -_- dodałem więc to do pierwszego posta...

Za ten post MatrixSTR otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Grzechu007.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 03:50
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez jaras76 w 24 Wrz 2010, 23:48

Zgadza się jest ta komenda do uruchomienia pojazdów, w gamedate priboja jest instrukcja w pdf i tam jest wszystko naqisane.
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Grzechu007 w 25 Wrz 2010, 07:29

dodałem bind turn_engine kT do tego usera i bugcrash sie poiawia gdy wczytuje gre lub od nowa chce zaczac

nie wiem co robic

mam patcha 1.0005

Grzechu007
Wygnany z Zony

Posty: 12
Dołączenie: 04 Wrz 2010, 16:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2014, 19:23
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez DeadMan w 25 Wrz 2010, 08:12

Osobiście żadnej komendy nie dodawałem, a samochody odpalały bez problemu ;)
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
Corsair VENGEANCE RGB, DDR4, 32 GB, 3600MHz
SSD
Samsung 990 Pro Heatsink 1TB, Sabrent Rocket Q 1TB
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 175
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 16 Wrz 2024, 21:15
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Grzechu007 w 25 Wrz 2010, 08:19

gdy wsiadam do samochodu to kazdym klawiszem patrzyłem i nie odpala nie wiem co robic wkrzyć sie można

Grzechu007
Wygnany z Zony

Posty: 12
Dołączenie: 04 Wrz 2010, 16:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2014, 19:23
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez DeadMan w 25 Wrz 2010, 08:26

No to nie wiem co jest, Ja wgrywam patcha 1.0005 a nawet i 1.0006 + Priboi Story 1.1 +FIX 2 for 1.0005 +FIX 3 for 1.0005 + spolszczenie i wszystko gra aż miło. Cały Priboi który ja mam zajmuje około 500mb spakowany. Mam orginalnego S.T.A.L.K.E.R.A, chociaż czasem z lenistwa wgram crack żeby nie łazić po płytę ale wtedy pojawiają się problemy z odpaleniem gry. Przynajmniej u mnie, więc raczej Priboia to na orginalnym *.exe proponuję odpalać.
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
Corsair VENGEANCE RGB, DDR4, 32 GB, 3600MHz
SSD
Samsung 990 Pro Heatsink 1TB, Sabrent Rocket Q 1TB
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 175
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 16 Wrz 2024, 21:15
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Grzechu007 w 25 Wrz 2010, 08:42

Qurwa nie wiem co robić se nie pojedze :(:((
Пожалуйста, мол я

Grzechu007
Wygnany z Zony

Posty: 12
Dołączenie: 04 Wrz 2010, 16:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2014, 19:23
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez atikabubu w 25 Wrz 2010, 08:49

Poszukaj w opcjach sterowania czegoś jak "turn on engine" albo "włącz silnik" i przypisz klawisz...
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Paź 2024, 22:01
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Grzechu007 w 25 Wrz 2010, 09:00

to moj user.

Kod: Zaznacz wszystko
_preset Extreme
ai_use_torch_dynamic_lights on
unbindall
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind up kUP
bind down kDOWN
bind jump kSPACE
bind crouch kLCONTROL
bind accel kLSHIFT
bind sprint_toggle kX
bind forward kW
bind back kS
bind lstrafe kA
bind rstrafe kD
bind llookout kQ
bind rlookout kE
bind cam_zoom_in kADD
bind cam_zoom_out kSUBTRACT
bind torch kL
bind night_vision kN
bind wpn_1 k1
bind wpn_2 k2
bind wpn_3 k3
bind wpn_4 k4
bind wpn_5 k5
bind wpn_6 k6
bind artefact k7
bind wpn_next kY
bind wpn_fire mouse1
bind wpn_zoom mouse2
bind wpn_reload kR
bind wpn_func kV
bind wpn_firemode_prev k9
bind wpn_firemode_next k0
bind pause kPAUSE
bind drop kG
bind use kF
bind scores kTAB
bind chat kCOMMA
bind chat_team kPERIOD
bind screenshot kF12
bind quit kESCAPE
bind console kGRAVE
bind inventory kI
bind buy_menu kB
bind skin_menu kO
bind team_menu kU
bind active_jobs kP
bind map kM
bind contacts kH
bind vote_begin kF5
bind vote kF6
bind vote_yes kF7
bind vote_no kF8
bind speech_menu_0 kC
bind speech_menu_1 kZ
bind use_bandage kRBRACKET
bind use_medkit kLBRACKET
bind quick_save kF6
bind quick_load kF7
cam_inert 0.
cam_slide_inert 0.25
cl_cod_pickup_mode 1
cl_dynamiccrosshair on
g_always_run on
g_autopickup on
g_backrun on
g_corpsenum 10
g_eventdelay 0
g_game_difficulty gd_novice
hud_crosshair on
hud_crosshair_dist off
hud_info on
hud_weapon on
load_last_save 123
mm_mm_net_srv_dedicated off
mm_net_con_publicserver off
mm_net_con_spectator 20
mm_net_con_spectator_on off
mm_net_filter_empty on
mm_net_filter_full on
mm_net_filter_listen on
mm_net_filter_pass on
mm_net_filter_wo_ff on
mm_net_filter_wo_pass on
mm_net_srv_gamemode st_deathmatch
mm_net_srv_maxplayers 32
mm_net_srv_name SIJKA-NEZYVLWOA
mm_net_srv_reinforcement_type 1
mm_net_weather_rateofchange 1.
mouse_invert off
mouse_sens 0.12
net_cl_icurvesize 0
net_cl_icurvetype 0
net_cl_interpolation 0.
net_cl_log_data off
net_compressor_enabled 0
net_compressor_gather_stats 0
net_dbg_dump_export_obj 0
net_dbg_dump_import_obj 0
net_dbg_dump_update_read 0
net_dbg_dump_update_write 0
net_dedicated_sleep 5
net_sv_gpmode 0
net_sv_log_data off
net_sv_pending_lim 3
net_sv_update_rate 30
ph_frequency 100.00000
ph_iterations 38
r1_dlights on
r1_dlights_clip 75.
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_gloss_factor 1.5
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.001
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 1.
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.
r2_parallax_h 0.02
r2_slight_fade 0.3333
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias -0.00001
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.00001
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details off
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 0.5
r2_sun_lumscale_hemi 1.
r2_sun_near 12.
r2_sun_near_border 0.75
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 1.
r2_tonemap_amount 0.7
r2_tonemap_lowlum 0.0001
r2_tonemap_middlegray 0.6
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.2
r__detail_density 0.2
r__geometry_lod 1.
r__supersample 2
r__tf_aniso 16
renderer renderer_r1
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.
rs_c_gamma 1.
rs_fullscreen on
rs_refresh_60hz on
rs_stats off
rs_v_sync off
rs_vis_distance 1.
snd_acceleration on
snd_cache_size 16
snd_efx on
snd_targets 24
snd_volume_eff 1.
snd_volume_music 1.
sv_anomalies_enabled 1
sv_anomalies_length 3
sv_artefact_respawn_delta 30
sv_artefact_spawn_force 0
sv_artefact_stay_time 3
sv_artefacts_count 10
sv_auto_team_balance 0
sv_auto_team_swap 1
sv_bearercantsprint 1
sv_client_reconnect_time 60
sv_console_update_rate 1
sv_dedicated_server_update_rate 100
sv_dmgblockindicator 1
sv_dmgblocktime 0
sv_dump_online_statistics_period 0
sv_forcerespawn 0
sv_fraglimit 10
sv_friendly_indicators 0
sv_friendly_names 0
sv_friendlyfire 1.
sv_hail_to_winner_time 7
sv_max_ping_limit 2000
sv_pda_hunt 1
sv_reinforcement_time 0
sv_remove_corpse 1
sv_remove_weapon 1
sv_returnplayers 1
sv_rpoint_freeze_time 0
sv_shieldedbases 1
sv_spectr_firsteye 1
sv_spectr_freefly 0
sv_spectr_freelook 1
sv_spectr_lookat 1
sv_spectr_teamcamera 1
sv_statistic_collect 1
sv_teamkill_limit 3
sv_teamkill_punish 1
sv_timelimit 0
sv_vote_enabled 255
sv_vote_participants 0
sv_vote_quota 0.51
sv_vote_time 1.
sv_warm_up 0
texture_lod 0
vid_mode 1024x768

Grzechu007
Wygnany z Zony

Posty: 12
Dołączenie: 04 Wrz 2010, 16:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2014, 19:23
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez MatrixSTR w 25 Wrz 2010, 10:06

A może byś tak loga dał?
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 03:50
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Grzechu007 w 25 Wrz 2010, 16:52

działa :) musiałem w opcjach przyporządkowac T do właczenia dzieki za pomoc chłopaki

a jeszcze jedno bo bym chcial zwiekszyc udzwig z 80 do np 150 lub 200 to co zrobić mam

Grzechu007
Wygnany z Zony

Posty: 12
Dołączenie: 04 Wrz 2010, 16:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2014, 19:23
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez atikabubu w 25 Wrz 2010, 17:21

Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Paź 2024, 22:01
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości