[Powrót Szramy cz. 1]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Tormentor w 02 Sty 2013, 00:14

Jest poradnik do ściągnięcia, w pierwszym poście tematu jest link ;) To tak przy okazji.

:

Nadajnik jest na tym wzgórzu przy, którym się zatrzymuje twój ziomek. Jest na szczycie mniej więcej na środku ustrojstwo jest duże więc nie będzie problemu ze znalezieniem.



Zresztą masz foto.
:

Image
Image

Za ten post Tormentor otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive .D.u.c.h. - M.K.
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Reklamy Google

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 02 Sty 2013, 18:39

Chyba za wcześnie się cieszyłem. czy jest możliwość że ten nadajnik mi się nie spawnuje? Obszukałem całą górę według zdjęcia i skazówek Tormentor. Po prostu nie mam tego nadajnika.
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Tormentor w 02 Sty 2013, 18:53

Może wczytanie gry pomoże. Podczas szukania głowy Sidorowicza taki zabieg przynosi efekt, przynajmniej tak pisze w poradniku.

Może musisz pogadać z tym cieciem co cię zaprowadził do wysypiska? Miałem tak kilka razy w tej grze, że nie zrobiłem jakiejś pierdoły i przez to nie pojawił mi się szukany przedmiot.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez djcycu w 02 Sty 2013, 19:00

Też tak miałem. W tego moda niestety najlepiej grać z poradnikiem bo autor moda niestety tak to wszystko przemyślał że większość zadań jest całkowicie mało intuicyjna.

BTW: Jak wyjdzie druga część to zagram bo ciekaw jestem jak się dalsze losy potoczą ale ze względu na masę głupot, pierdół i bajek moda ponownie nie mam zamiaru przechodzić. Stawiam ocenę 3/10.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez czeresniaczek1 w 02 Sty 2013, 19:44

Po kilkunastu pobraniach w końcu rozpakowałem i zainstalowałem i taki błąd
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language rus
 

stack trace:


, o co chodzi
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 02 Sty 2013, 20:03

Problem jest taki że ten ziomek, który pokazywał mi drogę i zatrzymał się przy tej stercie złomu to nie chce ze mną gadać i co do niego podejdę to celuję do mnie z giwery. Wczytałem wcześniejszą grę od głowy sidora i nie pomogło. Czy jak poproszę o save po zabraniu nadajnika, będzie to jakimś problemem?

Dodam że nie otrzymałem żadnego artefaktu Symbiont :idea: . Może to jest przyczyną tego wszystkiego :?:
Ostatnio edytowany przez .D.u.c.h. - M.K, 02 Sty 2013, 20:09, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez djcycu w 02 Sty 2013, 20:06

Instalowałeś spolszczenie? Chyba nie :P Brakuje plików jak to z resztą w każdym ruskim modzie bywa. W takim razie jak chcesz grać po rusku to po prostu rozpakuj gamedatę i wklej pliki z:
Kod: Zaznacz wszystko
gamedata/config/text/pol


NIEZAMIENIAJĄC plików do:
Kod: Zaznacz wszystko
gamedata/config/text/rus


Oczywiście kopiujesz pliki z wanilii do moda.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez czeresniaczek1 w 02 Sty 2013, 20:17

Pobrałem z linków podanych przez Ścigacza , o ile rozumiem to co czytam spolszczenie jest zintegrowane z plikami podanymi przez w/w.Djcycu jak możesz podrzuć mi plik bin.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 02 Sty 2013, 21:09

Wypakuj archiwum - w środku masz 3 pliki. Przenosisz pliki gamedata.dbs do tego katalogu, uruchamiasz unpack.

http://pliczek.net/index.php?p=39895
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez czeresniaczek1 w 03 Sty 2013, 13:44

Działa.ok
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 03 Sty 2013, 22:58

Witam. Jakoś udało mi się dotrzeć na bagna. Jestem w bazie i znalazłem plecak na drzewie, ale nie mogę zdążyć aktywować teleportu,bo wyskakuje mi taki komunikat :arrow: teleporter technika nie działa albo jest wyłączony :arrowl: więc jak aktywować ten teleporter :?:
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 03 Sty 2013, 23:32

Mam nadzieję że masz zapis sprzed wejścia na bazę CN? - Musisz się jeszcze raz wbić na bazę i po prostu opanować ją szybciej. Kostia mówi że teleport działa przez określony czas. Potem się wyłącza. Po to najpierw, przed przejściem przez teleport Kostii trzeba aktywować pierwszą czarną dziurę którą od niego dostałeś. Potem przechodzisz teleportem Kostii, ten się wyłacza a Ty aktywujesz drugą czarną dziurę (z plecaka na drzewie) i wracasz.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości