[S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez emace w 11 Sty 2008, 19:10

jak to nie podziałało? :/ co tutaj może nie podziałać - podmienisz tekstury w tej kolejności jak napisałem i MUSI działać - albo zgłupiałem całkowicie.
Gra się nie włącza czy jak?
Jak tak to wklej crash loga - instrukcja wyżej w kliku miejscach


Na początku próbowałem to jakoś zgrać z innymi modami, nie działało, aż się wkurzyłem i uszykowałem pusty katalog gamedate i władowałem tam autumn>sharpen>autumn
gra się nie włącza nadal... nie ma błędu, w sekundę jestem z powrotem na pulpicie

chętnie bym sobie zarzucił update, ale tak jak mówię, sharpen powoduje u mnie crasch :(
a widzę, że naprawiłeś przeźroczystość obiektów w mgle, i lśnienie białych powierzchni jak i inne rzeczy :(
emace
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 30 Sie 2007, 13:44
Ostatnio był: 22 Mar 2015, 03:00
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez trojanuch w 13 Sty 2008, 01:06

nowa, poprawna i uzupełniona wersja 1.1 wrzucona!

Szybkie linki:

FULL:

RapidShare.com

UPDATE DO 1.0:

RapidShare.com

@emace

Kal to nie podziałało?

Mod sharper jest kompatybilny ze wszystkimi modami - wszystkie tekstury jakie zawiera mają identyczne nazwy jak oryginalne tektury stalkera- jeśli najpierw zainstalujesz sharper a później nadpiszesz innego moda - to jest to identyczne z tym jakbyś tego moda instalował na wrsję vanilla.

jeśli zrobiłeś dokładnie tak jak napisałem wyżej i gra się nie uruchamia - albo wywala. To proszę wklej tu crash loga.

Mogę cię poprosić o crash loga - ducuments and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\logs - plik nazywa sie x-ray.log (czy cos takiego - bedzie tam tylko jeden w kazdym razie). Jak zjedziesz na dol tego pliku to przy kocu bedziesz miał coś w stylu FATAL ERROR albo FATAL EXCEPTION - wklej cały framgent tesktu ktory zaczyna sie od tego - jest to log crasha ktory wlasnie nastapil i na ogol bardzo pomaga zidentyfikować jego przyczynę.


Pozdrawiam!

EDIT, EDIT, EDIT....

Klaymen napisał:
Jakoś po ściągnięciu tego i zainstalowaniu mi nie pomogło na świecący beton. Znaczy się pomogło ale w tak niewielkim stopniu że nadal to widać czyli mniej świeci ale jednak. Czy jest jakiś inny sposób i czy w wersji 2.0 będzie tego jakaś większa poprawa? Mi osobiście się te tekstury nie podobają bo są wyraźniejsze jak sam napisałeś ale ja wole jak jest wszystko bardziej rozmyte. Może to kwestia gustu ale mi się bardziej podoba bez tego.



Tekstury Sharper rozwiązują problem jedynie dla części materiałów - np. dla dróg i dużych asfaltowych powierzchni - jak podłoże w Rostok-u np. Pojedyncze obiekty takie jak betonowe "klocki" czy rury, a także np. podłoże torów kolejowych świeci nadal.

Generalnie jest to juz tak uroda serii 1.x mojego moda - właśnie ktoś napisał, że udało mu się rozwiązać problem poprzez modyfikacje w pliku user.ltx - jeszcze nie testowałem jego propozycji, ale jak tylko to zrobię i okażą się skuteczne to wypuszczę je jako opcjonalny dodatek do 1.1.

Jeżeli chodzi o 2.0 to problem jest całkowicie (albo prawie całkowicie) wyeliminowany. Ta wersja jest bardzo inna od 1.* - przede wszystkim oparta jest o standardowe shadery stalkera - a nie o float32 (chociaz prawdopobnie zrobie też opcję dla nich) - przez to generalnie jest dużo bardziej stonowana - i IMHO dużo lepsza Bardzo szczesliwy

Jakieś screeny wkrótce - a ponieważ zakończyłem dzień - release już całkiem blisko Usmiech

Pozdrawiam!
L
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez emace w 14 Sty 2008, 15:19

jeśli zrobiłeś dokładnie tak jak napisałem wyżej i gra się nie uruchamia - albo wywala. To proszę wklej tu crash loga.


! ERROR: invalid 'blowout_particles_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_light_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_sound_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_explosion_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_particles_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_light_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_sound_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_explosion_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_particles_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_light_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_sound_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_explosion_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_particles_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_light_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_sound_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'
! ERROR: invalid 'blowout_explosion_time' in 'zone_mosquito_bald_strong_noart'


prosze jedyny error, na dole tekstu w wspomnianym pliku
emace
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 30 Sie 2007, 13:44
Ostatnio był: 22 Mar 2015, 03:00
Kozaki: 1

Postprzez MeZZerschmitt w 14 Sty 2008, 15:59

Wszystko bardzo fajnie.
Mod naprawdę dla mnie świetny.

Ma tylko kilka drobnych minusów:

- wszystko co jest białej barwy (auta...itd) w słońcu w południe świeci się oczoje**ym blaskiem

- codzienne deszcze stają się nudne jak flaki w oleju, czy nie ma takiej możliwości aby było to bardziej zaskakujące i nie przewidywalne oraz zawsze towarzyszy im mroczne niebo i ogólna lekka szarówa, a przecież deszcz nie zawsze jest tylko taki

- Czy barwa przy zachodzie i wschodzie słońca nie jest zbyt intensywnie "fioletowa", raczej w rzeczywistym świecie tak to aż nie wygląda

- poprawka brighter nights nie wiele poprawia widok w nocy, choć poprawa jest widoczna ale jest minimalna
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez trojanuch w 14 Sty 2008, 18:37

@MeZZerschmitt

1. na swiecenie obiekótw pomaga nieco modyfikacja user.ltx - wypuszcze wkrótce - ale genralnie tak juz jest w wersji 1.0 że jest nico przejskrawiona - tka jej uroda :D

2. chyba stalker genralnie ci sie nudzi - pogoda zawsze byla preprogramowana w cyklu i zawsze o tej samej porze miałes deszcze, słonce itp - mój mod nie wprowadza tu nic nowego. Niektore, bardziej zlozone mody jak Inferno, AMK czy Simbion wprwadzają losową pogodę poprzez zastosowanie kilku cyklów z których przy pomocy skryptu wybiera sobie co wyslwietlić - ale efekt nie jest niestety zbyt zadawalający (IMHo dość bidny) póki co. Z resztą stestuj sam i oceń.

3. to samo co pt.1 - taka już jest wersja 1.0 i juz :D 2.0 jest inne - zobaczysz jak wyjdzie :)

4. wniknij w pierwszego posta - znajdziesz tam linka do instrukcji mojego autorstwa jak latwo podniesc sobie jasność nocy. W skrócie - podnoś prametr ambient o stala wartosc np 0.02 albo 0.03 dla faz nocnych.

@emace

Wygląda to na błąd skryptu "blowout" - jest to taki jakby wybuch zony, kótry w założeniu miał powodować spawn nowych potworków, artefaktów i anomailii. Oraz zmuszać stalkerów do schowania się. Część modów go przywraca (miał być w stalkerze kiedyś od początku ale został wycięty). Inferno chyba jak narazie robi to najlepiej. Prawodpodobnie przywraca go też mod autumn. Nie mam pojęcia natomiast co to ma wspólnego z moim modem albo tym bardziej z sharper.

Blowouty zwykle dziłaja na takiej zasadzie że napisany jest do nich taki mini cykl pogodowy - np. weather_surge.ltx - jest tam tylko kilka krótkich faz opisujących jak ma się zahcowywać pogoda podczas blowoutów - i to ona odpowiada za większość efektów kótre im towarzyszą (pioruny, inna teksturka nieba - no wszystko generalnie). Cykl ten urchamiany jest skryptem (np. surge.script) który robi to w loswych momentach. Może zagubił ci któryś z tych plików (skrypt lub cykl)?

Pozatym nie wiem - wyslij mi cały swój log na maila - może coś więcej uda się dowiedzieć.

@wszyscy :)

Uruchamiał któs może mojego moda + autumn + sharper????
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez Klaymen w 15 Sty 2008, 18:38

trojanuch napisał(a):Klaymen napisał:
Jakoś po ściągnięciu tego i zainstalowaniu mi nie pomogło na świecący beton. Znaczy się pomogło ale w tak niewielkim stopniu że nadal to widać czyli mniej świeci ale jednak. Czy jest jakiś inny sposób i czy w wersji 2.0 będzie tego jakaś większa poprawa? Mi osobiście się te tekstury nie podobają bo są wyraźniejsze jak sam napisałeś ale ja wole jak jest wszystko bardziej rozmyte. Może to kwestia gustu ale mi się bardziej podoba bez tego.



Tekstury Sharper rozwiązują problem jedynie dla części materiałów - np. dla dróg i dużych asfaltowych powierzchni - jak podłoże w Rostok-u np. Pojedyncze obiekty takie jak betonowe "klocki" czy rury, a także np. podłoże torów kolejowych świeci nadal.


No akurat mnie nie chodzi o jakieś drobiazki typu rurki tylko o te drogi i inne betonowe płyty.
NO PEOPLE - NO SEX
NO SEX - NO CHILDREN
NO CHILDREN - NO SCHOOL
NO SCHOOL - NO PROBLEM
Awatar użytkownika
Klaymen
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 16 Wrz 2007, 00:32
Ostatnio był: 04 Mar 2008, 18:31
Miejscowość: 40 cm przed monitorem ;p
Kozaki: 0

Postprzez trojanuch w 19 Sty 2008, 14:38

Sorry za brak odpowiedzi ale pracuje nad updatem 1.2 - który rozwiązuje w końcu problemiki ze świeceniem :)
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez Piterko13 w 19 Sty 2008, 19:34

Witam. Mod prezentuje sie całkiem fajnie. Podoba mi się noc. Ciemna z ładnym niebem. Super. Zastanawiam sie jednak czy można zrobić coś z latarką, żeby świeciła nieco dalej i szczrzej?
Piterko13
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 29 Lip 2007, 21:45
Ostatnio był: 04 Cze 2011, 17:44
Kozaki: 0

Postprzez donciu w 27 Sty 2008, 14:13

Bez kitu kozacki ten mod , właśnie wkurzało mnie że w grze cały czas jest szaro , a najładniejsza grafa była podczas wschodu i zachodu (nawet na moim kompie ładnie to wyglądało :P ). Myślę , że przez te mocniejsze oświetlenie gra staje się ciekawsza i bardziej realistyczna. Martwią mnie jedynie wymagania sprzętowe , bo pewnie mod ładnie je podbija :(

BTW: Żeby uzyskać taką grafikę i płynność jak na filmikach , jakim trzeba dysponować kompem ? Coś ala Core2Duo 2,4Ghz i 8800GT ?
Awatar użytkownika
donciu
Tropiciel

Posty: 203
Dołączenie: 22 Lip 2007, 13:21
Ostatnio był: 03 Lut 2013, 13:10
Miejscowość: Świebodzice / ?????????
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Postprzez cmlPL w 27 Sty 2008, 14:53

Wymagań nie zmienia wcale moim zdaniem, a żeby mieć płynność taką jak na filmikach i móc nagrywać filmiki wystarczy komp za 1000zł. W chwili obecnej może to być jakiś Athlonik 4000+ ^^, 2gb ramu, 8600gt od Palit'a Sonic+ i starczy do max płynności.
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Postprzez rogigor w 28 Sty 2008, 18:17

Nie ma sposobu, żeby ten mod działał z ABC Inferno? Ściągnąłem Weather Overhaul (1.01) z filefronta, skopiowałem i zastąpiłem wszystkie pliki w folderze wather i gra działa normalnie(chyba nawet lepiej wygląda). Twojego moda, Trojanuch, nie próbowałem i nie wiem czy gra zadziała normalnie z floatem, aczkolwiek jak skopiowałem folder Shaders z RealismGraphic Mod 2.0 to gra działa normalnie dalej.
rogigor
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 27 Sty 2008, 02:19
Ostatnio był: 01 Lut 2008, 23:25
Kozaki: 0

updejt!

Postprzez trojanuch w 29 Sty 2008, 19:34

Witam wszystkich!

Własnie wrzuciłem pierwszą edycję wrsji 2.0. Pierwszy post został juz zupdtatowany więć nowe linki i screeny juz tam są.

Póki co jest to wersja dla FDL - nad SL muszę jeszcze trochę popracować.

Aktualnie dostępna jest wersja LITE - od FULL (które właśnie wrzucam na (Rapidshare) różni się tym, że nie ma pakietu sharper w całości. Wszystko inne natomiast jest więc spokojnie możecie ściągać.

Linki dla niecierpliwych:

V2.0 LITE:

RapidShare.com

i garść screenów dla ozdoby :)

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Pozdrawiam i życzę pozytywnych wrażeń!
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości