[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez sassin w 11 Lut 2014, 16:19

Wiem, to jest najprostszy sposób, ale nie chciałbym się cofać, to jedno, a sam jestem ciekaw, czy da się to zrobić w jakiś inny sposób, to drugie.
"Mimo drutów, wież i strażnic
Tam chcemy dotrzeć,
gdzie nam dotrzeć zabroniono"

Image
Awatar użytkownika
sassin
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 14 Wrz 2011, 21:02
Ostatnio był: 21 Sty 2024, 21:15
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 11 Lut 2014, 16:26

Nie ma sposobu na zespawnowanie go.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez sassin w 12 Lut 2014, 10:43

Ok, dzięki. Już się cofnąłem i jest ok. Ciekawe jest to zaimplementowane przyspieszenie czasu. Ciekawe jest to, że jak teraz o tym przeczytałem i użyłem to było ok. Ale zaraz jak chciałem użyć drugi raz, to już nie chce się przyspieszać. Było i ni ma :D

Edit:
Już zauważyłem od czego to jest zależne i przez to wiem jeszcze mniej O.o
A mianowicie wrzuciem sobie arta do anomalii ok 23.15 czasu Zony i włączyłem przyspieszenie, które świetnie działało aż do godz. 00.00 czasu Zony i nagle przestało działać! Próbuję włączyć dalej i nic. Load, powtarzam wszystko i ten sam rezultat. Ciekawe...

Edit2:
Co ciekawe śpiwór też mi nie działa w tych godzinach, bo Striełok śpi tylko parę minut, nie ważne jaki czas spania wybiorę. Co za bezsens.

Edit3:
Ostatnia obserwacja. Wszystkie w/w anomalie działają w godzinach 00:00-01:00 czasu Zony, po godz. 01:00 przyspieszenie już działa O.o Ktoś zna przyczynę tych zjawisk?
"Mimo drutów, wież i strażnic
Tam chcemy dotrzeć,
gdzie nam dotrzeć zabroniono"

Image
Awatar użytkownika
sassin
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 14 Wrz 2011, 21:02
Ostatnio był: 21 Sty 2024, 21:15
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 13 Lut 2014, 11:24

To jest efekt beznadziejnego bajerowania gry. Tak samo działało autozapisywanie w tym modzie którego nie pokuszono się nawet skontrolować pod kątem stabilności. Wczytywanie autosave zrobionego przez grę owszem działało bez zarzutów ale odczyt autosave zrobionego przez moda powodowało zanik questów, postaci, przedmiotów. Kto dodał mod na przyspieszanie czasu? Stalkerteam? Zatem nie dziwię się że nie działa. Chwalę owszem to że robią spolszczenia ale po co dodają micromody które potem nie działają jak trzeba i zmuszają nieraz do kombinowania jak koń pod górkę?

Jedyne dobre i słuszne przyspieszanie czasu to śpiwór. Sprawdzony sposób. Pokusił bym się jedynie wyciąć ogranicznik tak by móc spać kiedy tylko się chce i "poczekalnik" gotowy.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 13 Lut 2014, 12:54

Mod na przyspieszenie czasu dodałem ja do kompilacji którą wrzuciłem ze spolszczeniem. Tak samo upływ czasu zanika na godzinę w innych modach czy nawet na gołej podstawce, więc tu nie chodzi o ulepszanie na siłę. Widocznie coś jest w silniku.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 13 Lut 2014, 14:48

No to jedynym wyjściem by tego nie było jest wycofanie tej modyfikacji. Kto kumaty i wie że nie działa to nie będzie używał ale kto uparty ten będzie na siłę używał i płakał że nie działa mimo że działać nie będzie... Się z deka poplątało ale wiadomo o co chodzi :caleb:
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 13 Lut 2014, 19:32

Znaczy...skrypt przyspieszenia czasu sam w sobie nie powoduje błędów. Jego budowa jest bardzo prosta i nie ingeruje w resztę skryptów(nawet w śpiwory itp...). Problem pojawia się, gdy ktoś użyje przyspieszacza i niechcący sobie zapisze grę. Wtedy każde odsejwowanie gry skutkować będzie tym, że czas będzie płynął szybciej niż normalnie a przy próbie wyłączenia czasu zostanie on jakoby ponownie włączony(mimo, ze staramy się go wyłączyć, ale ponownie uruchamiamy skrypt) co powoduje jeszcze szybszy upływ czasu. Jedyna recepta to wczytanie poprzedniego sejwa(tego, na którym nie był uaktywniony "przyspieszacz"). Osobiście nie miałem z tym skryptem żadnego problemu, a przeszedłem Zew Monolitu: Ukryte Ścieżki około 20 razy, a Tajne Ścieżki 2 bodajże 4.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez sassin w 19 Lut 2014, 23:10

Czy ktoś miał już problem z zadaniem "Zlikwiduj docenta Dorodina w Dolinie Mroku"? Jak przychodzę do doliny mroku, to jest tylko znacznik na dachu, gdzie powinienem stanąć, ale nic poza tym, nikogo nie ma, żadnej wiadomości. Wczytałem save sprzed wzięcia tego questa, wziąłem go jeszcze raz, co zwykle pomagało przy innych podobnych problemach, i poszedłem tam jeszcze raz i to samo. Czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu, lub ma jakiś pomysł?
"Mimo drutów, wież i strażnic
Tam chcemy dotrzeć,
gdzie nam dotrzeć zabroniono"

Image
Awatar użytkownika
sassin
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 14 Wrz 2011, 21:02
Ostatnio był: 21 Sty 2024, 21:15
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 20 Lut 2014, 09:27

Spróbuj się poplątać w okolicach fabryki, połaź po dachu, zlustruj okolicę lornetką(siedzą na wzgórzu po lewej stronie). Może skrypt nie zaskoczył i potrzeba więcej połazić.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez sassin w 20 Lut 2014, 21:36

No niestety nie da się, ten sam problem mam z oczyszczeniem terenu wokół x18, już to robiłem kilkakrotnie, obchodząc wszystko po pięć razy i nic. Nie da się jakoś tego zrobić przez konsolę, tzn, wpisać komendę i uruchomić skrypt "ręcznie", bądź zaliczyć jakiś element zadania lub całe? Albo "grzebiąc" w plikach? Jak grałem w Morrowinda, to znając mechanizmy gry i "systemowe" nazwy poszczególnych elementów questów dało się odpowiednimi komendami "naprawiać" popsute questy, lub je zaliczać jednym wpisem w konsoli. S.T.A.L.K.E.R. też ma konsolę.
"Mimo drutów, wież i strażnic
Tam chcemy dotrzeć,
gdzie nam dotrzeć zabroniono"

Image
Awatar użytkownika
sassin
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 14 Wrz 2011, 21:02
Ostatnio był: 21 Sty 2024, 21:15
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Tajne Ścieżki

Postprzez Hadam w 24 Lut 2014, 09:58

Witam mam problem z modem ''Tajne ścieżki 2'', otóż gra nie chce mi się włączyć po prostu wywala xray engine przestaje działać :facepalm: mógłby ktoś pomóc, rzeczy które próbowałem naprawić zrobić :
-Przeinstalowałem z usuwaniem folderów THQ
-Instalowałem patcha 1.004
-Dawałem no intro
Tutaj jest chyba bug trap =::=::\
ALLUSERSPROFILE=C:\ProgramData
APPDATA=C:\Users\1\AppData\Roaming
CommonProgramFiles=C:\Program Files (x86)\Common Files
CommonProgramFiles(x86)=C:\Program Files (x86)\Common Files
CommonProgramW6432=C:\Program Files\Common Files
COMPUTERNAME=1-KOMPUTER
ComSpec=C:\Windows\system32\cmd.exe
FP_NO_HOST_CHECK=NO
HOMEDRIVE=C:
HOMEPATH=\Users\1
LOCALAPPDATA=C:\Users\1\AppData\Local
LOGONSERVER=\\1-KOMPUTER
NUMBER_OF_PROCESSORS=4
OS=Windows_NT
Path=C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\PhysX\Common;C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live;C:\Windows\system32;C:\Windows;C:\Windows\System32\Wbem;C:\Windows\System32\WindowsPowerShell\v1.0\;C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live
PATHEXT=.COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH;.MSC
PROCESSOR_ARCHITECTURE=x86
PROCESSOR_ARCHITEW6432=AMD64
PROCESSOR_IDENTIFIER=Intel64 Family 6 Model 42 Stepping 7, GenuineIntel
PROCESSOR_LEVEL=6
PROCESSOR_REVISION=2a07
ProgramData=C:\ProgramData
ProgramFiles=C:\Program Files (x86)
ProgramFiles(x86)=C:\Program Files (x86)
ProgramW6432=C:\Program Files
PSModulePath=C:\Windows\system32\WindowsPowerShell\v1.0\Modules\
PUBLIC=C:\Users\Public
SESSIONNAME=Console
SystemDrive=C:
SystemRoot=C:\Windows
TEMP=C:\Users\1\AppData\Local\Temp
TMP=C:\Users\1\AppData\Local\Temp
USERDOMAIN=1-Komputer
USERNAME=1
USERPROFILE=C:\Users\1
windir=C:\Windows
windows_tracing_flags=3
windows_tracing_logfile=C:\BVTBin\Tests\installpackage\csilogfile.log
__COMPAT_LAYER=Win7RTM




A tu jest chyba druga opcja, a jeszcze dwie rzeczy, gdzie znaleźć bug trapy i jakiego programu używać do otwieranie x_ray bo tylko mogę otwierać xray_1 a reszty nie mogę :c
Kto nie oddycha, nie żyje - Hadam 2014
Awatar użytkownika
Hadam
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 03 Gru 2013, 20:31
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 02:58
Miejscowość: Niepowiem:P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 3

Re: Tajne Ścieżki

Postprzez vandr w 24 Lut 2014, 10:27

Pisz w temacie moda. Poza tym przeczytaj pomarańczową ramkę u góry strony.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości