[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Gudyn w 13 Sty 2013, 23:09

Super, rozwiązałem problem z "pravką", podziałało trochę, wyskoczył inny problem (nie pojawia się piąty rękopis na dachu w zadaniu od Merlina), próbowałem to naprawić, znowu wyskoczyła "pravka", tylko że w pliku ona jest poprawiona, a błąd nadal ten sam -.- Jak nie urok, to przemarsz wojsk...

Teraz kolejna rzecz - tamto jakoś udało się zażegnać - Dzik nie rusza się z miejsca, a jest za daleko żeby pogadać (przypadłość znana z podstawki dotycząca Barmana). Przechodzenie na inną mapę i powrót nic nie daje, dziadek nie chce się przesunąć (ten który stoi przy bocznym wejściu), przeskoczyć lady się nie da. Co zrobić?
Awatar użytkownika
Gudyn
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 15 Cze 2012, 09:21
Ostatnio był: 07 Lip 2015, 22:00
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Gizbarus w 25 Sty 2013, 20:47

Mógłby ktoś reupnąć moda? Linki wygasły, albo strony zostały zamknięte.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 25 Sty 2013, 21:58


Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Gudyn w 18 Lut 2013, 17:15

Rozgrzebię ponownie temat - dlaczego nie widać lecących pocisków tak jak w podstawce czy Priboi Story? Próbowałem włączać je w pliku weapons.ltx ale to nic nie daje. Wiem że to grzebanina, ale jak ktoś coś wie na ten temat to byłbym wdzięczny. Najbardziej brakuje widoku lecącego i uderzającego pocisku, kiedy strzela się z VSS... Strzela się trochę na ślepo, nie wiadomo czy się trafiło...

Druga sprawa dotyczy skopanych celowników w nowych broniach, np. jednej z odmian M4A1 z kolimatorem, Protecta czy AUG-A3. Na przykładzie AUGa widać, że górna czerwona kropka kolimatora nie pokrywa się z torem pocisku, tzn. kula uderza poniżej i na prawo od miejsca, w które celujemy, co niestety powoduje, że broń jest bezużyteczna na większe dystanse, a szkoda, bo bardzo fajna to klamka. Ktoś wie jak temu zaradzić?
Awatar użytkownika
Gudyn
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 15 Cze 2012, 09:21
Ostatnio był: 07 Lip 2015, 22:00
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Baron w 20 Lut 2013, 16:19

Mod jest bardzo fajny. Prawdopodobnie najlepszy w jaki grałem. Mam natomiast prośbę do kogoś ogarniającego modding. Czy można wprowadzić następujące poprawiki?
1. Więcej słońca. Ciągle zimno i pada. :(
2. Wolniejsze dziki (obecnie to jakaś kpina).
3. Mniej pancerni przeciwnicy. To bez sensu, że mając na sobie ten sam kombinezon co przeciwnik, ginę od strzała, podczas gdy on przyjmuje całe serie.
4. Mniej regularny spawn. Przykład - chimera pojawiająca się za każdym razem w kordonie przy głazach przy szlabanie.
5. Lepsze działanie suwaka w inwentarzu.
6. Poprawienie sprawy z ginącymi rzeczami ze schowka. Nawet z tym ustrojstwem od Fleczera w środku.
7. Przywrócenie elektrochimery z Zewu - była zabójcza i człowiek się naprawdę jej bał. :D
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez GodlikePL w 30 Mar 2013, 13:43

Witam,

Po części gdzie zostajemy przeniesieni z Prypeci do sarkofagu w nowej wersji pojawia się u mnie błąd val_vint_shoot oraz później wpn_scope_sig. Publikuję tutaj fix zrobiony przeze mnie dla innych żeby nie musieli się z tym męczyć. Paczkę rozpakowujemy w głównym folderze stalkera.

http://godlike.hekko.pl/inne/fix_vintorez_fix_sig_scope.rar

Co robi:
- Dźwięk vintoreza podmieniony na dźwięk wystrzału innej broni, brak oryginalnego pliku skutkuje crashem.
- Poprawiona błedną ścieżka tekstury wpn_sig_scope, brak oryginalnego pliku skutkuje crashem.

Niewykluczone, że znajdę jeszcze inne błędy.

Jeśli komuś oszczędzę siwych włosów to zapraszam do pobrania.

Pozdrawiam

Za ten post GodlikePL otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
GodlikePL
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 12 Gru 2011, 16:17
Ostatnio był: 02 Sie 2013, 10:52
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 30 Mar 2013, 21:50

Tak się zastanawiam...możliwe, żeby teczka dla Informatora się nie zespawnowała po wzięciu zadania? Idąc za poradnikiem przejrzałem dosłownie każdy kąt i zakamarek transformatora, każdą powaloną płytę betonową a pieprzonej teczki ani widu ani słychu.

ImageImage
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Gizbarus w 30 Mar 2013, 21:58

To cholerne gówno leży właśnie pod zwaloną płytą betonową - przeszukaj to miejsce cztery razy jeszcze... Acz muszę powiedzieć, że istnieje spora szansa, na to, że teczka się nie zespawnowała - miałem MASĘ tego typu bugów w TŚ2...:-/
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez GodlikePL w 31 Mar 2013, 06:19

Hej,

Możliwe, że się zrespiła tylko ją wdupiło pod textury. Spróbuj wziąć zadanie jeszcze raz. Ja też natrafiłem na takie bugi, mimo to uważam, że to najlepszy mod do SoC. Komputer mam teraz niesprawny więc Ci nie sprawdzę ale zaraz przeinstaluje W8 jeszcze raz.

Pozdrawiam
GodlikePL
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 12 Gru 2011, 16:17
Ostatnio był: 02 Sie 2013, 10:52
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 31 Mar 2013, 07:27

Śmieszna sprawa. Okazało się, że teczka była nad zawalonym tunelem kolejowym, przy betonowym płocie.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 31 Mar 2013, 09:00

Jak grasz w Final Update to questowe przedmioty spawnują się w losowych miejscach. Teraz nie da się tak z pamięci przejść ;)
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 31 Mar 2013, 09:19

Owszem, gram we Final Update. Świetna sprawa swoją drogą. Podobną zagwozdkę miałem ze skrzynią z konserwami w Prypeci- zespawnowało ją w bodaj w teatrze.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości