[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 14 Wrz 2011, 18:15

Lista zmian w pierwszym poście w połowie postu "Co nowego w Desolate Land Vol.2".
A poniżej filmik- zalecana jakość w HD:

TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive jalkavaki, Cromm Cruac.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez utak3r w 14 Wrz 2011, 21:08

Hmmm... serio podobają Ci się te raysy? Naprawdę długo z nimi walczyłem, żeby były akceptowalne, ale w końcu się poddałem i je po prostu wyłączyłem. Nie dość, że głupio wyglądają, to jeszcze działają nie do końca poprawnie (co widać nawet na Twoim filmie).

Poza tym fajnie to wygląda i brzmi :)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 14 Wrz 2011, 21:24

Z raysami jest tak, że jak już to wolę ustawić ich jako taki mały zakres działania :) Szkoda, że nie są takie jak w COP albo CS, no ale...niechże już jest jak jest :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Piterxd w 17 Wrz 2011, 23:46

Mod Vandra w połączeniu z Soljanką, działa bardzo dobrze i wygląda miodzio :) Wyłączyłem "sunshafts" bo to dziwnie to działa i mocno obniża fps. Zwiększyłem też odległość DoF :wink: Moim zdaniem najlepszy mod graficzny do SoC.

Image

Za ten post Piterxd otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 18 Wrz 2011, 09:03

Wygląda bardzo ładnie. Z promieniami słońca zrobiłem identyczny zabieg i nie żałuję- więcej fps, mocniejsze cienie i ogólnie obraz jest jakoś...żywszy(o ile tak można powiedzieć o Autumn Aurora, której zamierzeniem było uzyskanie wypłowiałej kolorystyki...).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Piterxd w 18 Wrz 2011, 09:17

W takim razie zapodaję zmodyfikowane shadery na te sunshafts'y. Przyda się osobom, którym ten efekt się nie podoba lub mają problemy z wydajnością :wink:

shaders.rar
Image
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 19 Wrz 2011, 10:42

W tym poście regularnie będę zamieszczał screen'y, które później zostaną również zamieszczone w pierwszym poście.

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez fliso888 w 24 Wrz 2011, 00:32

Pomoże mi ktoś z tym bugsrapkiem ?
Oto log:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : Ran out of memory
[error]Function      : TW_LoadTextureFromTexture
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 132
[error]Description   : D3DXCreateTexture( HW.pDevice, top_width,top_height, levels_exist,0,t_dest_fmt, D3DPOOL_MANAGED,&t_dest )
 

stack trace:
Awatar użytkownika
fliso888
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 30 Gru 2010, 22:55
Ostatnio był: 24 Maj 2014, 09:30
Miejscowość: OKOŃ
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 5

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 24 Wrz 2011, 08:13

Zwiększ pamięć wirtualną RAM do 4096 MB. Przeczyść rejestr, zdefragmentuj dysk...
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Idaho w 24 Wrz 2011, 15:16

To ja zadam może głupie pytanie.
Jak ten przewspaniały miodzik zainstalować na Soljanke DMX 1.3.4?
Image
Awatar użytkownika
Idaho
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 29 Mar 2009, 04:10
Ostatnio był: 18 Sie 2019, 08:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 24 Wrz 2011, 15:32

Mam nadzieję, że pobrałeś oba addony do AA? Sporo zmian w nich pod względem wyglądu oraz dźwięków...Wsadź oba add-ony do folderu z AA i zastąp wszystkie pliki. Co będziesz musiał przenieść do Soljanki + DMX masz napisane poniżej:

shaders(cały folder)
sounds(cały folder lub bez wybranych podfolderów, np music, actor...i tak dalej)
textures(cały folder oprócz podfolderów "ui" oraz "intro". Ja również zostawiłem folder act)
levels(jeśli chcesz mieć inną trawę, otwierasz folder LEVELS z Autumn Aurora. Masz spis lokacji, np:

escape - kordon
garbage - wysypisko

otwierasz po kolei owe foldery i przekopiowujesz do NS+DMX pliki "build_details.dds"

I to byłoby wszystko. Pamiętaj też, aby nie kopiować pliku particles.xr(efekty cząsteczkowe) bo bug będzie na zylion procent.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Idaho.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Idaho w 24 Wrz 2011, 17:50

Dzięki wielkie :) Działa i wygląda naprawdę dobrze, tak jak tylko SoC wyglądać powinien. Chylę czoła Vandr, bo to kawał w cholerę dobrej roboty.
Image
Awatar użytkownika
Idaho
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 29 Mar 2009, 04:10
Ostatnio był: 18 Sie 2019, 08:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości