[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez KubassPL w 29 Wrz 2012, 22:55

Prosze o odpowiedź! AHA! i jeszcze jedno czy za każdym razem gdy są jacyś ludzie którzy posiadają fragment schowka siemieckiego i ich zabijemy np jest ich 5 zabijemy 3 dwóch nas zabija i sie wczytamy to wtedy też robi sie wam bug? :/
Denerwować się to mścić się za czyjąś głupotę na własnym zdrowiu ;)
KubassPL
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 24 Kwi 2012, 18:06
Ostatnio był: 12 Sty 2015, 22:02
Miejscowość: Przyborów
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: -1

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 13 Paź 2012, 22:35

Celem uniknięcia buga z wylotem na bagnach i w lesie u dziadka Szczukara (na pełnym oświetleniu dynamicznym DX9) warto sobie do moda dorzucić tę łatkę - http://www.sendspace.pl/file/45213d5625 ... dla-szramy - co prawda opracowałem ją dla Powrotu Szramy ale w TŚ2 też pomaga
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Gandzia w 28 Lis 2012, 22:48

Nie wiem czy to tylko tak u mnie, ale NPC nie walczą z mutantami. Próbuje od kilku godzin zabić najemników w prypeci(wraz z oddziałem machona). Jednakże jest noc i pełno tam wszędzie cholerstwa, również w bazie najemników.
Nawet gdy ubije kilkoro najemników wyskoczy na mnie chimera i w tedy koniec, da się coś z tym zrobić?
Próbowałem spać żeby zmniejszyła się ilość mutantów, lecz Strielok już jest wyspany. Także próbowałem z każdej strony na wszystkie możliwe sposoby, ale zawsze zaleją mnie mutanty, co robić?
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: Odp: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 02 Gru 2012, 11:21

Ważne NPC są neutralni do mutantów. Specjalnie tak zrobili aby płaczu nie było, że z fabułą ktoś utknął bo mu na drugim końcu mapy szczury ubiły jakąś ważną postać.
Zanim ruszysz z Machonem przejdź się po Prypeci i wybij mutanty.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Gandzia w 05 Gru 2012, 22:14

Problem polega na tym, że one są w bazie z najemnikami.
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 06 Gru 2012, 00:01

To lipa :)
Powałęsaj się po Prypeci, przejdź parę razy na stadion i nazad. Może spróbuj wystrzelać je z daleka.
Mówisz o odbijaniu domu kultury oczywiście?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Gandzia w 06 Gru 2012, 23:55

Raczej :P niestety w nocy jest pełno cholerstwa dosłownie wszędzie. Nie da się w jakichś plikach zmienić godziny?
Poprzedni save jest dosyć daleko, a gra monolitem w tym modzie najmniej mi się podoba i nie chcę mi się powtarzać tych sekwencji.
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: Odp: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Baron w 10 Gru 2012, 22:13

jalkavaki napisał(a):Ważne NPC są neutralni do mutantów. Specjalnie tak zrobili aby płaczu nie było, że z fabułą ktoś utknął bo mu na drugim końcu mapy szczury ubiły jakąś ważną postać.
Zanim ruszysz z Machonem przejdź się po Prypeci i wybij mutanty.

Nie do końca. Mi ripnął ten koleś od pierwszej części mapy, na którego dostajemy zlecenie od przywódcy bandytów. Niby nie był to może główny wątek, ale mojej Saigi już dostać nie mogłem. Trzeba uważać, bo można stracić fajne aspekty moda. W moim wypadku był to, oprócz Saigi, schowek (Semickiego - nie pamiętam, jak pisało się to nazwisko).
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Stalkier_100 w 23 Gru 2012, 03:23

Link do pobrania gamedata.dbz wygasł. Mógłby ktoś to ponownie wystawić?
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Gudyn w 30 Gru 2012, 19:55

Ktoś może jednak wie o co chodzi:

E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\hit_immunity.cpp

Gra wykrzacza się na poziomie "Las" po powrocie z Bagien, po ataku na "Dziadka", kiedy mam pogadać z jakimiś stalkerami.
Awatar użytkownika
Gudyn
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 15 Cze 2012, 09:21
Ostatnio był: 07 Lip 2015, 22:00
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez mCq w 30 Gru 2012, 20:23

Żeby dowiedzieć się czegoś z loga potrzebujemy wszystkich linijek po FATAL ERROR; przykładowo:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR

[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 323
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 4096 K
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 345
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 18:53
Miejscowość: Brooklyn, New York
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 69

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 31 Gru 2012, 04:48

przed wejściem na mapę las zmień opcje grafiki na oświetlenie statyczne
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości