[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Kriston w 21 Lip 2008, 01:45

Co do spolszczenia to przydałyby się opisy kombinezonów. :)
"...jestem i zawsze będę tym kim byłem..."
Awatar użytkownika
Kriston
Stalker

Posty: 97
Dołączenie: 17 Lip 2007, 14:53
Ostatnio był: 16 Sie 2017, 21:45
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez dorian w 21 Lip 2008, 09:49

I nie zadawaj takich głupich pytań "Czy Wam się chce..." bo to oczywiste, że każdy ma swój styl gry.

No, właściwie to racja, sory :D
A że artefakty jako broń wycofali bo były problemy to wiem, ale szkoda, bo w/g mnie to było dobre :wink:
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Postprzez songoku w 21 Lip 2008, 15:47

troche to dziwne że egzoszkielet(168000ru) jest wg. mnie słabszy od SSP-99m. Więc o kase w tym modzie łatwo bo jak sie transmutuje artefakt za 500ru to kosztuje 6000ru więc dam egzoszkieletowi odporność na maksa a cenę podwyższę na 600 patyków i to będzie pancerz. co do transmutowania łzy elektry wrzuciłem do spalacza na 6-7 godzin wyszedł ciekawy artefakt -30 promieniowania. i jak wrzuciłem dany artefakt do galarety na 4 godziny to jest baaardzo dobry przedmiot -40 promieniowania i +40 telepatia ale ma pewnie skutki uboczne -140 zdrowia i -160 krwawienie ale jak sie ma 2 dusze i 2 miki to żadne skutki uboczne.
będę miał czas to popróbuje transmutować artefakty.
a gdzie można znaleźć kulebiaka i gwiazdę wieczorną?
Awatar użytkownika
songoku
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 02 Gru 2007, 10:49
Ostatnio był: 29 Paź 2013, 22:58
Miejscowość: ?????????
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Postprzez HollowVooDoo w 21 Lip 2008, 19:18

NIby tak, ale ceny "ubranek" są kosmiczne. Żeby kupić choćby psią zbroję to trzeba posiadać budżet, jak ze skarbu państwa.

Ja osobiście odinstalowałem mod, fajnie się gra a-life samochody które się nie dupczą po uderzeniu w drewnianą skrzynkę, blowout'y. Wszystko fajnie, tylko po zainstalowaniu jakiegoś większego moda, stalker zaczyna mi nieziemsko przycinać nawet na minimalnych. Czy to abc inferno czy to OL, nie ma znaczenia to co się dzieje na ekranie wtedy to masakra, poczekam do CS którego już zamówiłem na wirtusie, i będę miał te a-life'y i blowouty... niestety pojazdów nie będzie, chyba że znó w jakimś modzie. A może ma ktoś jakiś pomysł jak wyciągnąć auta z OL, lub może jest już mod który naprawia szybkie niszczenie się wozów. To dosyć frustrujące...
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Postprzez songoku w 21 Lip 2008, 20:41

kolejna poprawka spolszczenia tym razem został dodany opis fn2000 old
http://rapidshare.com/files/131412122/s ... t.rar.html
Awatar użytkownika
songoku
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 02 Gru 2007, 10:49
Ostatnio był: 29 Paź 2013, 22:58
Miejscowość: ?????????
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Postprzez Przemek77 w 22 Lip 2008, 07:25

songoku napisał(a):kolejna poprawka spolszczenia tym razem został dodany opis fn2000 old
http://rapidshare.com/files/131412122/s ... t.rar.html

Songoku, himmleherrgott, wrzuciłbys to też na plikosa.

Czy jest to modyfikacja archiwum, które ja zamieściłem, czy też tylko Twojego, wcześnieszego? Może niech każdy kto chce coś wnieśc do spolszczenia modyfikuje ostatnią zamieszczoną na forum wersję, bo inazej popadniemy w bałagan.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Postprzez songoku w 22 Lip 2008, 14:27

to jest poprawka twojego spolszczenia. w bazie wolności znalazłem FN2000 old i nie było opisu to go dodałem
Awatar użytkownika
songoku
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 02 Gru 2007, 10:49
Ostatnio był: 29 Paź 2013, 22:58
Miejscowość: ?????????
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Postprzez Infernal w 22 Lip 2008, 16:19

OL doskonałym nie jest. Wykonuję zadania dla Biesa, niestety nie chce ono się skończyć. Trudno, olałem. I jebut w anomalię, która nie wiadomo co tam robiła. No więc wczytuję save, synchronizacja i welcome to pulpit! Patrzę w loga i 6k razy ten sam bug trap

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_logic.script:1210: attempt to index local 'obj' (a nil value)


A na końcu ten, który spowodował crasha.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\agroprom_tasks.script:78: attempt to index field 'actor' (a nil value)


Teraz spróbuję nie brać zadania od Biesa i spróbować wczytać. A post editnę opisując wynik prób.
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez songoku w 22 Lip 2008, 16:51

też to samo miałem 2 razy. zainstalowałem na nowo moda i nic. zainstalowałem gre na nowo i mi sie savy usunęły. jedyna opcja u mnie była taka że musze grać od nowa :(
Awatar użytkownika
songoku
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 02 Gru 2007, 10:49
Ostatnio był: 29 Paź 2013, 22:58
Miejscowość: ?????????
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 22 Lip 2008, 16:54

Peszek... Ja w Oblivion Lost'cie nie miałem ani jednej pułapki na robaczki (bugtrap).
Do samego końca gry wszystko śmigało pięknie i stabilnie.

Pytasz Infernalu skąd się tam wzięła anomalia...
Heh, OL zawiera przemieszczające się anomalie to dlatego udupiła Cię w najmniej oczekiwanym miejscu.

To akurat wiem, napisałem tak aby zkomediować sytuację. ;P - Inf.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Zaitsev w 22 Lip 2008, 17:05

Mam małe pytanko, a mianowicie trochę większe pytanie.
Nie chcę czytac wszystkich postów z tego tematu, ale do rzeczy jak robic nowe artefakty np. Łzy Elektry? Dokładnie nie wiem jak wsadzac itp.
Awatar użytkownika
Zaitsev
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2008, 18:33
Ostatnio był: 29 Sie 2013, 17:12
Miejscowość: Limańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Postprzez songoku w 22 Lip 2008, 17:09

w PDA masz recepty. np kropelki wrzucić do anomalii elektro na x godzin. ma to sie dziać w nocy.
efekt wizualny: po wrzuceniu artefaktu (w nocy) powinien pojawić się błysk(biały ekran), artefakt powinien zniknąć i poczekaj tyle godzin ile jest w recepcie
edit. u mnie te bugtrapy w 70% były spowodowane grzebaniem w plikach ltx. np. grzebałem w broniach że sie nie psują tak samo jak w pancerzach. zmieniłem również ilość artefaktów przy pasie i takie tam. może dla tego sie tak wysypuje
Ostatnio edytowany przez songoku, 22 Lip 2008, 17:14, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
songoku
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 02 Gru 2007, 10:49
Ostatnio był: 29 Paź 2013, 22:58
Miejscowość: ?????????
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości