[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez djcycu w 01 Lis 2009, 02:36

Kolego dal bys rade to wstawic na Megaupload? bo mozna by uzyc do tego program JDownloader ktory wznawia zerwane polaczenia :) polecam wszystkim. (nie wszystkie strony obsluguja wznawianie)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez KrzychuPL7 w 01 Lis 2009, 11:22

Mam pytanie odnośnie "Free Life" bo przeszedłem gre i koniec. Jak to działa??
KrzychuPL7
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 30 Paź 2009, 15:33
Ostatnio był: 17 Lis 2011, 19:23
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez KrzychuPL7 w 01 Lis 2009, 15:20

Mam problem ponieważ w pliku "barman_supl.ltx" zmieniłem tą drugą liczbę na 1 w każdej broni i amunicji ale dalej nie mam w sklepie wszystkich broni jak to możliwe??
KrzychuPL7
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 30 Paź 2009, 15:33
Ostatnio był: 17 Lis 2011, 19:23
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez wlodekbx w 01 Lis 2009, 15:59

Do smok61 Twoja metoda zamiany celownika dotyczy tylko celowników optycznych (lunet), których wcale nie chcę zamieniać (sprawdziłem to kilka razy). Mnie chodzi o zamianę celownika podstawowego, którym jest malutka kropeczka używana do wszystkich rodzajów broni (bez celownikw optycznych) jak też noża, otwierania skrzynek, nawiązywania rozmów, podnoszenia rzeczy, itp.
Powraca więc PONOWNIE PYTANIE - jak w Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E. zmienić podstawowy celownik (z mało widzialnej a czasem wcale niewidocznej kropki) na bardziej widzialny np. + ? Podkreślam NIE CHODZI O CELOWNIK OPTYCZNY (Lunetę). Czy ktoś wie jak to zrobić ?
wlodekbx
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Paź 2009, 14:22
Ostatnio był: 27 Sty 2011, 00:58
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez smok61 w 01 Lis 2009, 16:16

Witam
By zmienić celownik z kropki na krzyżyk wchodzimy w gamedata\textures\ui i usuwamy cursor.dds i cursor.blank.dds. Następnie w gamedata\config\system.ltx w sekcji [hud_cursor] zmieniamy cross_length z 0.000 na 0.015. Znalazłem ten sposób w modzie Oblivion Lost, ale w tym też działa.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Freeman w 01 Lis 2009, 16:53

To jest mod którego szukałem, tutaj poziom trudności decyduje o przyjętej taktyce, znacznie zwiększa się czas pobytu w zonie, trzeba przemyśleć każdy ruch bo jeden strzał to jeden trup. Jedynie do czego miałbym się przyczepić to pogoda, IMO trochę zbyt ciemno jest za dnia w pomieszczeniach. Gra się świetnie, grywalność moda oceniam 10/10
W związku z powyższym mam pytanie - jakie pliki odpowiadają za ten poziom trudności gry, pytam bo chciałbym coś takiego w Czystym Niebie, na pewno wpływ na to mają zwiększone (podrasowane) statystyki broni ale zmieniając je na te z moda nie ginąłem po 1 strzale, zmieniłem więc :

Kod: Zaznacz wszystko
- actor.ltx
- damages.ltx
- m_stalker.ltx
- immunities.ltx


Ale dalej jeden strzał nie uśmierca, chciałbym wiedzieć jak można zaimplementować te statystyki w innych modach opierając się na ustawieniach z tego modziwa. Jeżeli ktoś wie jakie pliki ruszyć - bez ustawiania statystyk broni na 100, będę wdzięczny.
EDIT: Znalazłem rozwiązanie - w związku z czym moje pytanie jest nieaktualne.
Pozdrawiam :D
Ostatnio edytowany przez Freeman, 03 Lis 2009, 20:57, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez KrzychuPL7 w 01 Lis 2009, 17:47

Ja chciałbym się dowiedzieć jak działa to "Free Life" i czy zna ktoś Trader moda działającego z tymi modami co w temacie?? ściągnąłem jakiś OL 2.2+Arsenal Trader mod ze stalker.files ale jakoś nie mam wszystkich broni z resztą żadnej różnicy nie ma czy wgram to czy nie
KrzychuPL7
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 30 Paź 2009, 15:33
Ostatnio był: 17 Lis 2011, 19:23
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez lukass w 01 Lis 2009, 18:55

OL 2.2+Arsenal (~12MB) to tylko patch do bezproblemowego połączenia modów OblivionLost i Arsenal. On nie dodaje broni ani żadnych elementów z Obliviona. Musisz najpierw ściągnąć poszczególne w/w mody i wtedy możesz użyć tego patcha.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Normandia w 01 Lis 2009, 19:57

Na forum w dziale tworzenia modów jest opisane jak w prosty sposób zrobić trader moda, jeśli chcemy się bawić z cenami to zajmie to jakieś 15 -20 min i po sprawie
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez KrzychuPL7 w 01 Lis 2009, 20:31

Wiem że jest ale oczywiście nie podali akurat możliwości jak to zrobić w OL+Arsenal bo są inne pliki ale już próbowałem tak jak było opisane i nie działa
KrzychuPL7
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 30 Paź 2009, 15:33
Ostatnio był: 17 Lis 2011, 19:23
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez wlodekbx w 01 Lis 2009, 22:23

Dziękuję smok61 i o to chodziło! Pozdrawiam wszystkich Stalkerów.
wlodekbx
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Paź 2009, 14:22
Ostatnio był: 27 Sty 2011, 00:58
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Piterxd w 01 Lis 2009, 23:56

Witam.
Nie wiem czy zauważyliście ale w modzie wycięto lektora (klimat nie ten sam ;)).
Wczoraj przysiedziałem chwile nad tym i wyciągnąłem folder odpowiedzialny za to i spakowałem, wystarczy ściągnąć i wkleić do folderu gamedata\sounds.
Być może się komuś to przyda.
Pozdro.

LINK
Image
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości