[Powrót Szramy cz. 1]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 06 Gru 2012, 15:17

Nic mi ten log nie mówi. Teraz już Ci intro nie potrzebne więc dodaj -nointro do skrótu gry. I jeżeli dasz radę to zmień na chwilę ustawienia na oświetlenie statyczne. Chociaż z tego co napisałeś wnioskuję że nie możesz nawet wejść do menu.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Tormentor w 06 Gru 2012, 15:29

Dokładnie. Po wyświetleniu prologu mam bug trap. Może reinstalacja pomoże. :/

Nointro nic nie dało.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 06 Gru 2012, 15:44

A co wczoraj robiłeś? - może coś usunąłeś, albo przy czymś grzebałeś? - utwórz w katalogu z grą nowy folder i przesuń do niego pliki moda - jak gra odpali i da się wejść do menu to wina jest w plikach moda.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Tormentor w 06 Gru 2012, 15:52

Nie robiłem w zasadzie nic, nie wchodziłem do folderu z grą nic nie przemieniałem czy coś.
Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale w grze jestem na etapie ochrony kordonu przed najemnikami. Po tej misji wyłączyłem grę no i dzisiaj dopiero ten bug wystąpił.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 06 Gru 2012, 16:17

Z objawów które opisałeś i loga w którym nic tak naprawdę nie ma nasuwa się wniosek że jakaś część moda albo została usunięta, albo zmieniona. - Wejdź do folderu z grą i zobacz czy masz wszystkie gamedata.dbs moda (chyba że go wypakowałeś), ale z tym przeniesieniem plików moda gdzieś do innego folderu to i tak zrób, bo się może okazać że coś się w grze sypnęło a my będziemy szukać w modzie do usranej śmierci.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Tormentor w 06 Gru 2012, 17:32

Postanowiłem usunąć grę. Odinstalowałem i pozbyłem się pozostałych plików z moda.
Co ciekawe po zainstalowaniu na nowo gry i zdegradowaniu jej do wersji 1.0004 pojawia się ten sam bug, po intrze gdy ma się wyświetlić menu wywala do pulpitu

LOG:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M7/S1, 2749.00 mhz, 5-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30267 files cached, 4191Kb memory used.
Init FileSystem 0.818671 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2006028 K], reserved[14584 K], committed[76476 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[5992 K], process heap[1152 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\gry\stalker\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\gry\stalker\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:C0]: NVIDIA GeForce 6800 GS
* GPU driver: 6.14.11.7516
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 616 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=4
load time=36 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Unable to init Server Browser!
stack trace:
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 06 Gru 2012, 17:46

Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Unable to init Server Browser!
stack trace:


Mam to samo na 1.0006 - przed chwilą grałem, wyszedłem i już nie odpala. CS odpala ale po rosyjsku, a CoP widzi moda którego nie ma i też wywala :facepalm: WHAT THE FUCK? - UWAGA WIRUS jakiś
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Tormentor w 06 Gru 2012, 18:03

Majowie mieli rację! :D

No cóż szkoda. Trzeba będzie poczekać aż się problem rozwiąże, dotychczas mod w moim mniemaniu prezentował się bardzo dobrze i szkoda, że tak pykło.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 06 Gru 2012, 19:18

Jest temat o takim problemie na naszym forum - przeczytaj - http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=108755#p108755

Zainstalowałem aktualizację NetFramework 4.0 i wer. 10004 działa, pozostałe stalkery dalej lagują :facepalm:
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Tormentor w 08 Gru 2012, 17:01

Mam takie pytanie czy w tym modzie jest możliwość niskiego kucania.

Bo...
:

jest taki miejsce w Wilczym Legowisku, na środku bagien jest dziura. Jak wejdziemy to ona się zamyka i dalej jest taki mały tunelik wydrążony w ziemi. Za cholerę nie mogę przejść kucając, a z tego co pamiętam to w podstawce było niższe kucnięcie.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Ranger801 w 08 Gru 2012, 17:04

Musisz nie mieć przypisanego klawisza, bo ja mogę nisko kucać
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Tormentor w 08 Gru 2012, 18:24

Nie za bardzo rozumiem

Mam w ustawieniach:

przysiad - z
stały przysiad - spacja

Czyli mam ustawić tylko przysiad?

Misja:

Musze znaleźć kuszę na bagnach ale cholera nigdzie jej nie ma. Chodzę w tę i wew tę, przy brzegu nic nie leży :/ Szkoda, że cel nie pojawia się na mapie, bo ogólnie rzecz biorąc w tym modzie drażni mnie szukanie małych przedmiotów w tych gęstwinach.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości