[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Krzysu_Pl w 06 Sty 2011, 23:04

Modzik super ;) good job. Mam jedno pytanie: Co mam zrobić, gdy przycisk "Opcje AMK" nie działa?
Ostatnio edytowany przez Krzysu_Pl 07 Sty 2011, 17:42, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 06 Sty 2011, 23:23

Cieszy mnie to ogromnie.

Co do opcji AMK już pisałem wyżej że są włączone na stałe - chodzi o wyświetlanie widoku z wnętrza maski.
A przycisk w menu jest nieaktywny bo się gryzły z Atlas Spawn Modem, więc albo jedno albo drugie. Myślę że nie będziesz żałował.
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 26 Mar 2012, 20:48, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzysu_Pl.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Krzysu_Pl w 07 Sty 2011, 17:44

Żałować nie żałuje ;), doceniam pracę innych ;).
Mam jedno pytanie: Jak się włącza Spawn menu? Klawisz bądź komenda?

EDIT: Serdecznie dziękuje i pozdrawiam :)
Ostatnio edytowany przez Krzysu_Pl, 07 Sty 2011, 19:21, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 11 Sty 2011, 18:14

Esc do głównego menu i klawisze f1 f2 i f3, dalej już się połapiesz. Przy spawnowaniu amunicji musisz wpisać ile chcesz naboi i dopiero spawn
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Podznaczony w 11 Sty 2011, 20:43

No ja tak ostatnio miałem że spawnera podłączyłem do moda i klikałem cały czas w ammo i się dziwie czemu mam tak mało ammo. Mod super i teraz sobie zainstaluje wintera i mam pytanie czy z winterem trzeba grać od nowa ? :P
A tak w ogóle scigacz super moda zrobiłeś naprawdę jak grałem w jesiennego było super a w zime to będzie jeszcze fajniej bo wszystko takie nowsze się zrobi
Ostatnio edytowany przez Podznaczony, 11 Sty 2011, 21:02, edytowano w sumie 1 raz
Podznaczony
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 24 Lut 2010, 18:05
Ostatnio był: 09 Kwi 2024, 21:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 16 Sty 2011, 15:07

"jesień" i "winter" to samodzielne mody zrobione na tej samej podstawie więc będą się zmieniać tylko tekstury otoczenia - co za tym idzie sejvy pójdą i na jednym i na drugim. Oczywiście na każdego z nich konieczna jest instalka poprawki.
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 26 Mar 2012, 20:48, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Stalkier_100 w 22 Sty 2011, 11:57

Mi nie działa. Nie ma nawet Buga... :mad: Podczas włączania nowej gry normalnie się ładuje do momentu kiedy sie pokazuje na pasku "Wczytywanie tekstur". Po prostu ,nie wywala do pulpitu... Mam wersję "ZIMA" i mam wgraną poprawkę, Windows Vista, 2GB RAM i patch 1.0006... Proszę o najszybszą odpowiedź! :( :( :(
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 23 Sty 2011, 16:09

spróbuj dodać parametr -noprefetch do skrótu

Kod: Zaznacz wszystko
"D:\stalker\S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla PL\bin\xr_3da.exe" -nointro -noprefetch


chociaż jezeli chodzi o viśtę to mało Ci mogę pomóc bo nigdy jej nie używałem - ma win7 64bit

Ewentualnie spróbuj jeszcze raz ściągnąć i wypakować archiwum - może Ci coś pobrało z błędami
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Stalkier_100 w 23 Sty 2011, 17:23

ściągnąłem jeszcze raz i nic... :( zmarnowane 2 godz. A gdzie się dodaje ten parametr???
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 23 Sty 2011, 22:17

przecież Ci podałem przykład:

Kod: Zaznacz wszystko
"X:\xxxx\S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla PL\bin\xr_3da.exe" -nointro -noprefetch


Takie coś zobaczysz jak klikniesz na skrócie do gry prawym klawiszem myszy i potem właściwości. Wyświetli Ci się między innymi ścieżka dostępu do xr_3da czyli pliku startowego stalkera. Wtedy na końcu tej ścieżki po cudzysłowie dopisujesz parametry:

-noprefetch - nie ładuje do pamięci plików grafiki - czyli szybciej się ładuje i mniej ramu zżera
-nointro - odpala bezpośrednio do menu głównego gry z pominięciem filmów początkowych.

Pamiętaj o spacji po cudzysłowie i po każdym kolejnym parametrze.


A tak w ogóle to "JESIEŃ" Ci chodzi??? Bo jeżeli tak to z katalogu gamedata "WINTERA" przekopiuj katalogi "textures " "levels" i "sounds" do "JESIENI" i potem poprawkę i będziesz miał "WINTERA"
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Stalkier_100 w 24 Sty 2011, 16:25

Odpaliło mi. Ale podczas rozpoczęcia szturmowania zajezdni ten sam problem...
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 24 Sty 2011, 18:51

daj loga.

Poza tym podobny problem był już opisywany wyżej. Może musisz postawić grę od nowa?? Często to pomaga. Z tym że jeżeli masz możliwość to pozostań przy 1.0005. Z tego co tu pisane było jednak na 1.0005 chodziło najmniej problemowo.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości