[Stalker - Rebalanced Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: Stalker - Rebalanced

Postprzez Els w 13 Mar 2009, 22:47

Hej Ppor. Wasiłow
W Rb masz bronie z Arsenal moda "podane w odpowiednich proporciach" tz.nie ma stu jeden modeli AK,jest ich kilka,moim zdaniem tyle ile trzeba,z inymi broniami jest tak samo,nie za mało nie za dużo,akurat.Wszystkie bronie maja jak dla mnie o wiele ładniejsze tekstury niż w Ol [Ak,wogóle bez porównania,AKsu wyglada super,ma tekstury zniszczonego zużytego sprzętu który widział za dużo akcji hehe}.Nie ma przypadków gdzie tłumik podczepiony do AKsu w plecaku odstaje kilka mm od lufy,{chyba wszystkie karabinki krótkie,w których jest możliwość podczepiania,tłumików,celowników maja ten problem}.Pistolety w OL to samo,tłumik nachodzi na lufe w każdym w ,którym da się go zamontować,cała masa nie dopracowanych broni z jak dla mnie gorszymi,niekiedy niedopracowanymi teksturami.W Rb takich błędów nie uświadczysz,cała gra w ten mod jest dopracowana i dopieszczona,aż dziw bierze ze tak to ładnie gra,{są pewne błędy ,dotyczą one niektórych zadań,ale chodziło Ci o Ar i bronie}.Na koniec dorzuć sobie Sharpera,którego masz tam razem z Rb i ciesz się gra}.Ja na razie bawię się z OL ,zmontowałem sobie taka super paczkę,że w niektórych przypadkach wygląda lepiej niż RB{poza uzbrojeniem}.Jedyne czego mi brakuje w Rb to zmniejszenia i dopasowana pola widzenia po tym jak założysz kombinezon z maska gazową,nie potrafię tego wyłuskać z OL i przerzucić do RB. W OL zaś brak mi :S.T.A.L.K.E.R. Quest Overhaul v1.02,którego nie potrafię zamontować do tego moda,{mam problem z dwoma plikami nie wiem jak je zedytować} eh.W Rb poza tym nie ma Blowoutów,i moim zdaniem dobrze,to cieszy przez kilka dni,później zaczyna drażnić,jest to upierdliwe mimo że na początku buduje nieco klimatu.Znowu sie rozpisałem hehe,Pozdrawiam i miłej zabawy życzę wszystkim.
Els
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 12 Lut 2009, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2009, 01:27
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Stalker - Rebalanced

Postprzez von Carstein w 13 Mar 2009, 23:33

Mój drogi tow. Elsie!
Mam jeszcze jedno pytanie w sprawie tego modu. Jak w nim zostały przedstawione rkmy (ile, jakie typy itp)
Jest to dla mnie bardzo ważne więc proszę, odpowiedz.
A w sprawie twojego problemu z OL: najlepiej by było jak byś skontaktował się z jakimś doświadczonym moderem.
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: Stalker - Rebalanced

Postprzez Els w 14 Mar 2009, 01:20

Czołem Ppor. Wasiłow.

Pisząc rkmy masz na myśli wszystkie karabiny? Jest tego trochę,na oko ze 30 może 40,napisz nazwę pliku gdzie to wszystko jest to Ci go skopiuje i tutaj wkleję,sam sobie wszytko dokładnie zobaczysz.
Els
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 12 Lut 2009, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2009, 01:27
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Re: Stalker - Rebalanced

Postprzez Els w 14 Mar 2009, 01:51

Els
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 12 Lut 2009, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2009, 01:27
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Re: Stalker -

Postprzez von Carstein w 14 Mar 2009, 10:57

Towarz. Elsie.
Większość broni w Stalkerze to karabiny szturmowe (AK, G36, M4,itd.) i maja one mniejszą siłę ognia niż RKMy.
RKM - ręczny karabin maszynowy, coś pomiędzy Kb. sztur. a CKM. Wielkie, często niezbyt celne, ale jak ktoś zacznie z nich nap....alać, to robi się pięknie na polu walki :D . Ewentualnie kulisz się ze strachu.
Mógłbyś zwyczajnie napisać, czy jest PKM, RPK - 74, MG3, HK MG 36, HK XM8 Para itd.
Ale jak wolisz - D:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\weapons plik weapons
Ps. AM nie jest zły (CZ SA Vz.58, Steyr to fajne karabiny). Nawet te setki AK tak nie przeszkadzają :) .
PsII. Dzięki, że zamieściłeś screen'y z Rebelanced.
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: Stalker - Rebalanced

Postprzez Els w 14 Mar 2009, 23:43

Czołem Ppor. Wasiłow
zamieszczam Ci link do całego pliku "weapons" z Rebalanced,przejrzyj sobie dokldnie co tam jest.

http://fileuploadedout.filefront.com/12 ... 6b0658e5//
Els
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 12 Lut 2009, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2009, 01:27
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Re: Stalker - Rebalanced

Postprzez dorian w 15 Mar 2009, 14:27

Wgrałem moda i testuję, ale już na samym początku jak zaczałem grę to kiwanie głową przy chodzeniu jest nie do przyjęcia :(
Grzebałem w plikach i nie mogę tego znaleźć.
Wiecie może , w którym pliku jest wpis, który odpowiada za to kiwanie podczas chodzenia, bo chciałbym to zmniejszyć trochę?

No a w rebalanced naznaczony ma chyba 140cm wzrostu - Michu


P.S. Wzrost naszej postaci możemy ustawić w pliku:
-gamedata-config-creatures,
-actor.Itx,
-wpis: camera_height_factor - zmienić z 0,85 do max 1 (wtedy jesteśmy nawet nieco wyżsi od reszty towarzystwa. Ja ustawiłem sobie na 0,90 i jest o.k. :D )

EDIT :
Znalazłem.
Kiwanie głowy zmniejszymy w :
-documents and settings,
-all users, i tu są dwa foldery : Dokumenty i documents, więc wybieramy ten drugi,
-stalker-schoc,
-plik user Itx. i zmieniamy wpis cam_inert. np. na 0.009, zatwierdź zmianę,
-i już się tak nie bujamy na boki... :wink:

EDIT2:
Środek dnia samo południe a tu ciemno jak w d***.


I to jest właśnie coś wspaniałego, bo np. jest słoneczko, a za chwilę burza i do tego leje na maxa, że ledwo co widać, a w końcu w Zonie wszystko jest chyba możliwe :wink:
Poza tym, utrudnia to walkę.

Rozumiem że miało być bardziej klimatycznie ale bez przesady, to samo tyczy się nocy niby fajnie ze jest ciemno tyle że jest troszkę za ciemno.


Dla mnie noc była jeszcze za jasna, więc dodałem tekstury nieba z Pitch Black i teraz dopiero mam prawdziwą nockę, że bez latarki to ani rusz i aż strach się gdziekolwiek ruszyć i tak powinno być . Wyjdź na pole z krzaczorami, albo do lasu o 2 w nocy z zachmurzonym niebem, a najlepiej niech jeszcze pada - własnych butów nie dojrzysz :wink:
Dla mnie póki co mod jest super, zwłaszcza pogoda i ulewy oraz wygląd giwer, tylko trochę mutków za mało i brak mi blowoutów, ale jestem dopiero w drodze do Agropromu.

P.S.2. Wie ktoś jak usunąć minimapkę z rogu ekranu, żeby było jeszcze trudniej?
Próbowałem modem no minimap do CS-a, ale się kaszani, to samo jak wywaliłem odpowiednie pliki tej mapki z gamedata :(
Poza tym, miałem zwiech w grze przy zadaniu dodatkowym (w j.ang.) od Lisa i nie wiem czemu :( Może dlatego, że usunąłem plik localization.

P.S.3. Wgrałem triggerhappy 0.3 moda i dopiero teraz giwery dają czadu. Walisz gościa z bliska i jest miazga + bryzgi, z kolei Mosin Nagant powala.

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: Stalker - Rebalanced

Postprzez caleb59 w 25 Mar 2009, 20:17

Niestety - mod pokroju Priboi Story (zapewne przez te kwiatki itp. - nie mam na mysli fabuly i calej reszty a raczej szate graficzna) ktory drastycznie zaniza fps i ogolna wydajnosc gry...
Na moim Athlon XP 3200+ (2.34GHz), 2 GB RAM 400MHz Dual, GeForce 7600GT 256 MB GDDR3 niestety tylko okolo 15 fps na full detalach w DX8 (nawet nie wlaczalem DX9 bo to by dopiero byla kaszanka zone) - troche to dziwne - gierka slajduje najbardziej w miejscach duzej intensywnosci roslinnej - zapewne wina zaimplementowanego Nature Moda niestety o ile sie nie myle co do nazwy...
Gdyby polikwidowac te kwiatki, trawki itp. mod napewno bylby grywalny dla ludzi ze sprzetem mojego pokroju na full detalach - fakt moglbym sobie poobnizac co nieco ale nie o to chodzi by dla jednego moda psuc sobie oczy zwazywszy na fakt ze wszystko inne (oprocz Priboi Story) co zwiazane z SoC dziala wpelni ok na full suwakach bez zacinek...
Coz - nie jestem w stanie wystawic sensownej oceny gdyz nie bylem w stanie przekonac sie o wszystkich rzekomych smaczkach tego moda...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2689
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 17:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Stalker - Rebalanced

Postprzez KoweK w 26 Mar 2009, 17:30

Mi osobiście nie podoba się to, jak świeci latarka. Według mnie to jest przesada.
Jak komuś to przeszkadza to wystarczy skasować plik:
E:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\models\objects\light_night.ltx

Do tego ceny niektórych przedmiotów to IMO również przesada. Ale na to też sposób jest.
E:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\misc\items.ltx otwieramy za pomocą notatnika. W linijkach cost po = wpisujemy odpowiednią nam cenę. Ja po prostu gdzieniegdzie pousuwałem jedno zero ;)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5648
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 10 Cze 2024, 00:46
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471

Re: Stalker - Rebalanced

Postprzez dorian w 27 Mar 2009, 12:02

Mi osobiście nie podoba się to, jak świeci latarka. Według mnie to jest przesada.
Jak komuś to przeszkadza to wystarczy skasować plik:
E:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\models\objects\light_night.ltx


Znaczy, świeci za słabo, czy za mocno?
U mnie jest tak, że z plikiem light_night.Itx latarka świeci słabiej, a bez tego pliku świeci jak halogen.

A w ogóle to odkrywam grę na nowo.
Ustawiłem na próbę w opcjach grafę na oświetlenie statyczne i max, bo zawsze grałem na max dynamicznym i na tym statyku chyba jest duuużo lepiej z wyglądem gry, niż na dynamicznym.Przede wszystkim jest cień bohatera, wygląd postaci i giwer jest ostrzejszy, bardziej kolorowy i lepiej widać wzory na panterkach, cała reszta też :
statyczne i dynamiczne :

:D
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Ostatnio edytowany przez dorian 27 Maj 2009, 08:02, edytowano w sumie 3 razy

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: Stalker - Rebalanced

Postprzez zebredee11 w 05 Kwi 2009, 18:44

Witam. Mod jest świetny tylko, że po angielsku. Zainstalowałem go na polską wersję Stalkera, a prawie wszystkie napisy są po angielsku. Czy istnieje spolszczenie do tego moda? , lub sposób by opisy "starych" misji były po polsku.
zebredee11
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 10 Mar 2009, 20:03
Ostatnio był: 15 Wrz 2009, 17:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: Stalker - Rebalanced

Postprzez dorian w 07 Kwi 2009, 08:34

lub sposób by opisy "starych" misji były po polsku.


Żeby nie były po angielsku to usuń plik localization Itx., będziesz miał menu i jednak większość opisów i zadań w j. pol., a już na pewno te defaultowe z oryginała :wink: ,choć niekiedy opisy dodatkowych, nowych questów, czy np. gadka z Krugłowem była u mnie mimo to po ang, tak samo np. śpiwór i wybór opcji spania.
Dlatego znalazłem to w plikach gry i se przetłumaczyłem i teraz jest git-malina, tak samo z niektórymi dodanymi w modzie itemami jak : z żarcia to np. kubek z makaronem, albo baton kukurydziany, jest też adrenalina, czy wojskowa opaska uciskowa, jeśli chodzi o Monstery to również Burer's hand, Poltergeist eye, a nawet mózg Kontrolera i takie tam, albo bronią (jest trochę nowych giwer, np. PPsh, czy AKSu ze zintegrowanym celownikiem 'Cobra'), czy np. z granatem fosforowym, albo napalmowym - też sobie musiałem to wszystko "poprzetłumaczać" na polski, aż mnie powoli wku^%wiać już to zaczęło, bo zamiast grać, to ciągle coś "dotłumaczam" na bieżąco, ale w efekcie końcowym warto, bo mod jest gites :wink:
Jak już, to poleciałem po calaku i wziąłem się też za tłumaczenie nowych zadań, bo mimo to są cały czas po ang., ale wczasie gry zaczęło mi bugtrapy sypać podczas tych przetłumaczonych gadek, pewnie dlatego, że nie mam tego pliku localization Itx. i musiałbym go przywrócić, więc dałem sobie spokój z nowymi questami, bo grać mi się kce, a nie ciągle siedzieć i tłumaczyć :mad:
Moja ulubiona broń w tym modzie : karabinek automatyczny 'Bizon' (na pierwszy slot w inwentory idzie, zamiast pistoletu) = całkowita masakra w bliskim kontakcie i w połączeniu z modem triggerhappy 0.3, dobry na dość odporne tutaj Pijawki, bo posiada podczepiany magazynek na 64 naboje i w zasadzie robi sieczkę ze wszystkiego :wink:
I jeszcze jedno, co muszę przyznać - Rodentów w tym modzie to nie brakuje, ale sam pomysł ze skrzynkami z nimi to już przegięcie... :wink:

Edit:
Poza tym niech mi ktoś powie, że to nie jest ładny mod:

Image

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości