[Powrót Szramy cz. 1]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 26 Lis 2012, 02:09

Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez DimkaParszywiec w 26 Lis 2012, 17:15

Macie może sejwa bo przejściu misji na znalezienie głowy sida ? Bo szukam tam gdzie każe poradnik i nie ma jej w żadnym miejscu wskazywanym przez poradnik :+:
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 27 Lis 2012, 19:30

Przeczytaj dokładnie historię rozmowy w PDA - Sid Ci podpowie gdzie leży głowa. Jeżeli masz że koło mostu to leży za fabryczką na górce, tam niedaleko w podstawce jest schowek w krzyżu i dziki mają legowisko. Jak masz zapis sprzed rozmowy z Sidem to wczytaj - położenie głowy się zmieni i czytaj co Ci podpowiada.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive DimkaParszywiec.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez jalkavaki w 27 Lis 2012, 21:34

Normalne, że obraz jest spłaszczony, a na górze i na dole czarne paski? Czy cos nie tak z ustawieniami do monitora?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 27 Lis 2012, 22:14

Daj screena bo nie kumam.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez jalkavaki w 27 Lis 2012, 22:31

Obraz rozciągnięty jest w poziomie, a na górze i na dole są czarne przestrzenie (jak kiedyś, w starych filmach).
Nie wiem, czy załączony obrazek dobrze to odda.
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 27 Lis 2012, 23:15

Zmień rozdzielczość na 1280x800 albo 1280x900
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez jalkavaki w 27 Lis 2012, 23:29

O faktycznie, nie zauważyłem, że coś w ustawieniu rozdziałki się poprzestawiało :facepalm:
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.

Za ten post jalkavaki otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Tormentor w 30 Lis 2012, 18:29

Postanowiłem pobrać tego moda no i się nie zawiodłem. :)
Grafika trochę dziwna jak dla mnie ale nie ma się co dziwić, mój grat nie dźwiga antyaliansing x4 ani pełnego oświetlenia dynamicznego, więc muszę śmigać na średnich. Podoba mi się wygląd broni i nowa oprawa dźwiękowa. Fonia tych wszystkich wrzasków, jakichś rechotów, syczenie naprawdę buduje klimat, wszystko jest dwa razy straszniejsze i przechadzanie się nawet obok małego mostu w Kordonie przyprawia o dreszcze.


Przede mną jeszcze 98% gry, dopiero wykonałem zadanie z eskortą naukowców. Ale mimo to mam kilka pytań.

1. Czy lasery z Pijawki to jakiś bug?
2. Czy w pobliżu zmutowanych kotów zawsze robi się czarny ekran?
3. Czy wam też jeden z naukowców zginął w dziwnych okolicznościach po dotarciu do obozu w Kordonie?
Siedzi sobie biedaczek przy ognisku(ten w kombinezonie) i nagle bez przyczyny wybucha i odlatuje na kilka metrów :D
4. Czy nagłe krwawienie i coś w rodzaju oszołomienia to skutek działania jakiegoś nie widzialnego monstrum?
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Realkriss w 30 Lis 2012, 18:47

Akurat przechodzę i znam odpowiedź na 3 z Twoich pytań:
1. Nie, to efekt zamierzony.
2. Zawsze jak pozwolisz bydlakowi zbyt blisko podejść, trzeba walić z daleka. (niemiłosiernie wkurzające)
3. Chłopak otrzymał strzał od tajemniczego snajpera. Gada się o tym z naukowcem Misiulem. (u mnie siedzi pod krzakiem przy następnej chałupie)
4. Nie wiem i też mnie wkurza.
Awatar użytkownika
Realkriss
Moderator

Posty: 1664
Dołączenie: 08 Lut 2011, 14:58
Ostatnio była: 21 Gru 2023, 22:34
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 881

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 30 Lis 2012, 18:51

Pytanie nr. 4 - nowa anomalia Toksyczna Mgła (lub toksyczne opary - wsio ryba). Natomiast co jakiś czas jest jeszcze zakołysanie ekranu i Szrama mówi (fonetycznie) "Uuu baszka razskaz ..." i dialog pisany "Kiedy mi to przejdzie..." - efekt po przeleżeniu 2-ch lat między anomaliami.

Czytajcie dokładnie dialogi i informacje w PDA. Co jakiś czas warto sobie gdzieś przycupnąć i przelecieć całą historię rozmów w PDA, potem pojawi się jeszcze zakładka Pamiętnik (chyba - dokładnej nazwy nie pamiętam)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Tormentor w 06 Gru 2012, 14:37

Pierwszy bug jaki mi się pojawił odkąd gram w Powrót Szramy...
Troszkę do dupy, bo pojawia się zawsze gdy minie intro. :/ Wczoraj jeszcze normalnie działał.

LOG:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M7/S1, 2749.00 mhz, 5-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 42081 files cached, 7469Kb memory used.
Init FileSystem 1.927366 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1997836 K], reserved[15944 K], committed[83308 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[13094 K], process heap[1152 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3946 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:C0]: NVIDIA GeForce 6800 GS
* GPU driver: 6.14.11.7516
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 616 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=431
load time=53 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\bullet\collide\wood03gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\ambient\rnd_outdoor\rnd_bird1.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\ambient\rnd_outdoor\rnd_bird4.ogg
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Unable to init Server Browser!
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\svo_1_l.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\svo_1_r.ogg

Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości