@ MeZZerschmitt
Jeśli mogę coś zasugerować - twórcy gry oddali do naszego użytku bardzo fajne narzędzie - xray.log. Rejestruje on co ważniejsze wydarzenia w czasie działania programu - a przede wszystkim w 90% przypadków rejestruje też crashe.
Ścieżka do tego pliku jes tak: C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-SHOC\logs a plik nazywa się xray_[twoja_nazwa_uzytkownika].log - otwiera się go notatnikiem. Jeżeli gra się wywaliła to pod koniec tego pliku powinieneś mieć coś w tym stylu:
FATAL ERROR
[error]Expression : ai().level_graph().valid_vertex_id(vertex->data().level_vertex_id())
[error]Function : CPatrolPathManager::select_point
[error]File : D:\xray-svn\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line : 165
[error]Description : patrol path[yan_st_stalker3_patrol_1_walk], point on path [name04],object [gar_dolg_respawn_122024]
Jeśli masz losowe crashe w barze - to wklej analogiczny fragment tekstu. Na ogół można się sporo dowiedzieć na temat przyczyny crasha - i ogólnie ułatwia to życie o jakieś 100%
Zdaża się, że log po crashu ma 0B - w tedy jest problemik (ale zdaża się to na szczęście w ograniczonej liczbie przypadków - więc też stanowi jakąś wskazówkę).
W tym konkretnym przypdaku GSC się postarało
Pozdrawiam!