[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 30 Gru 2013, 08:20

To akurat jeszcze błąd z vanilli, który zdarzał mi się na niej oraz w Complete 2009. W Aurorze taką sytuację miałem tylko raz. A masz autosave'a z Baru? Przed zabiciem tego najemnika? Szkoda, że nie robiłeś twardych sejwów z każdej lokacji tak jak radziliśmy. No ale nic, może ten autosave zadziała.

Jakby co to mogę Ci podesłać mojego sejwa- właśnie jestem świeżo po x18 i stoję przy furtce na Kordon. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Tormentor w 30 Gru 2013, 13:46

Przed każdym wejściem na lokacje robię twardy zapis. Może oleje tego najemnika i reszta będzie wtedy pozytywnie nastawiona. Zaraz to sprawdzę.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 30 Gru 2013, 13:49

Najlepiej go po prostu ominąć. Ja tak zrobiłem. Już się więcej nie pojawił.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez CrosSs w 01 Sty 2014, 01:34

Jak dla mnie to ten mod jest świetny. Zmienia całkowicie grafikę jest więcej drzew i trawy. Ulepszone odgłosy mutantów są o wiele lepsze niż w podstawce. Dodano też nowe dźwięki ptaków co dodaje dużo klimatu. Są tez polepszone tekstury broni. Jedyny minus jak dla mnie to że apteczki nie używa jak było wcześniej tylko musi schować broń i się opatrzyć, wiem że to dodaje realizmu ale takie coś w ogóle mi się nie podoba. :E A i fpsy spadły ale pomimo gra chodzi płynnie na najwyższych detalach.
Udanych łowów Stalkerze .
Awatar użytkownika
CrosSs
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 08 Sty 2012, 19:08
Ostatnio był: 21 Sie 2022, 16:11
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 9

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez frosth w 03 Sty 2014, 22:23

Mam problem z modem, otóż wszystko zainstalowało się poprawnie, co prawda na wersję 2.02 zainstalowałem kumulatywny .03 + Mirka ale wygląda, że nic się nie posypało. Gra uruchamia się poprawnie, rozpoczęcie nowej gry daje wymierne efekty. Nastawy na maxa i płynne 30 fpsów, lektor mówi głosem Mirosława Utty. Rozpocząłem nową grę oczywiście.
Problem zaczął się kiedy chciałem zapisać "twardego sejwa", wciskam ESC i słucham muzyki, muzyka urywa się po około 1:30, góra 2:00 minuty, jedynym sposobem na przywrócenie muzyki jest "powrót do gry" po czym ponowne wejście w tryb opcji przez klawisz ESC.

Ja wiem, że nie chcieliście wydawać kolejnego patcha, ale to jest naprawdę irytujący błąd. Oczekuje, że szybko go naprawicie bo uniemożliwia mi to granie w waszego moda.
Pozdrawiam
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 03 Sty 2014, 22:34

Przecież to jest absolutnie normalne. Specjalnie przygotowałem chyba 5 krótszych, różnych utworów, żeby były losowo odtwarzane w menu zamiast jednego i tego samego. To żaden błąd i na pewno to nie zostanie naprawione, bo nie ma niczego do naprawiania. W czym ci to niby uniemożliwa grę? Że nie masz jednego utworu w menu trwającego dłużej niż pare minut? No bez jaj. ;)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 03 Sty 2014, 22:41

Frosth, co ty za przeproszeniem chrzanisz? Twoje granie polega na słuchaniu muzyki w menu?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tormentor.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez frosth w 03 Sty 2014, 23:30

No zastanawiałem się jeszcze czy poprosić o zmianę dźwięku oddechu w masce p-gaz bo za każdym razem wciskam przycisk "G" szukając nowego filtru i wyrzucam broń (jestem świeżo po Metrze). Ale pomyliłem się i muszę napisać to wprost:
Panowie szacun za oprawę dźwiękową. Jest tak zaje*ista że w słuchawkach od zwykłego bzyczenia muchy dostaję gęsiej skórki i rozglądam się za gazetą. Nawet Menu weszło na wyższy level, aż żal go opuszczać...

O chmurkach Cromma już kiedyś pisałem, więcej nie będę :)

PS choć właściwie jak ktoś połączył AA z Complete to nic dziwnego, że potraktowaliście mój "problem" tak poważnie...
PS.2 A nad chrzan przedkładam ćwikłę
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 03 Sty 2014, 23:31

frosth napisał(a):PS choć właściwie jak ktoś połączył AA z Complete


Nie wiem gdzie najmniejszy ułamek sensu w takim zabiegu i nie zgłębie stygijskich czeluści zawiłości psychiki osoby, której coś podpowiedziało to uczynić, ale to już nie moja sprawa. ;)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Plaargath w 04 Sty 2014, 14:38

Pograłem troszkę, jestem przed wyłączaniem zwęglacza, pomyślałem, że pochwalę Waszą robotę znów i podzielę się napotkanymi bugami.

Przede wszystkim jeszcze raz chcę wyrazić swój zachwyt - mod jest tak ciekawy, że jest to pierwszy dla mnie mod do SoCa, którego nie zmieniam, tylko gram, jak jest. Tu napiszę kawałek w spoilerze, żeby nie psuć przyjemności odkrywania innym graczom:
:

Zachwycony jestem nienachalnym spawnem nowych mutków, na przykład kotów - spotkałem je tylko na obrzeżach Agropromu, w wysokiej trawie. Ile się nalatałem, żeby trupy poznajdować, rewelka! Świetny pomysł z burerami w labach, nie za dużo, nie za mało, a wredne są elegancko. Na chimery jeszcze nie natrafiłem, mam nadzieję, że będą twarde. Kolejna rzecz, która bardzo mi przypadła do gustu, to że do tej pory (wlazłem dwa kroki w czerwony las i utrupiłem czterech pierwszych monoliciarzy na posterunku przy wejściu) nie ma sytuacji, że najebnicy, wolnościowcy czy monoliciarze latają z wypasionymi giwerami zasilanymi 5,56 x 45 mm. Wszystko na 5,45 x 39 mm. Do tej pory zlootowałem chyba tylko dwie czy trzy pukawki na tę amunicję i nie było wśród nich GP - rewela. Chociaż trochę za łatwo idzie zwykłym kałachem, ale mod, jak rozumiem, utrudniać za bardzo nie miał. Bardzo fajnie, że artów jest mniej. No i wspominane dźwięki - są po prostu zajebiaszcze, pierwszy raz faktycznie wolę grać w SoCa w słuchawkach. Jedyne, co mi nie przypasiło, to strasznie upierdliwe dźwięki po kontrolerze. Poza tym świetne. Ech, cholera, mógłbym wymieniać i wymieniać, pogoda cud miód, particle fajne... I tak dalej i tak dalej. Ogf'y najebników są świetne, choć mało zróżnicowane - dutyiersów mniej mi siadły, acz spóność doceniam.

Jestem też pozytywnie zaskoczony, że ani razu mi save'a nie zrąbało, operuję głównie quicksave'ami i nie ma z nimi żadnych problemów. Nice!

Pytania:
- gdzie są sleeping pointy? Do tej pory żadnego nie znalazłem...

Napotkane bugi albo niedoróbki, uwagi (kilka prawdopodobnie odziedziczonych z vanilli, bo wyglądały znajomo):
- balans jest jaki jest, nie da się nie być bogatym, ale taka uroda moda, toteż się nie czepiam. Jednak nawet w tych warunkach zestawy do naprawy kombi i giwer sypią się z nieba, dając możliwość nieprzyzwoicie szybkiego bogacenia się. Sugerowałbym przynajmniej podwyższenie ceny kupna - bo jest taka sama jak sprzedaży.
- quest itemy dane bramanowi, sidowi i sacharowowi wskakują im od razu na stock. Przez to po pierwsze się ich nie traci (co jest niespójne z dialogami, oraz - w moim odczuciu oczywiście - eliminuje bardzo cenny element utraty. Stalker jest zbyt łaskawy dla posiadaczy), a po drugie można na jednym znalezionym arcie kilka razy tego samego questa zaliczać z korzyścią, odkupując oddany już artefakt.
- jest babol z cenami części ciała mutków - u Sacharowa sprzedaję macki pijawki za 3750, lądują od razu u niego w ofercie i kupuję za 3000. Podobnie z nogą snorka, ogonem kota, kopytem, ogonem nibypsa (reszty nie doniosłem, nie sprawdziłem) - w efekcie można strasznie czitować na kasę. Z artami nie pamiętam do końca czy to samo, ale na pewno nie było straty na powtarzaniu transakcji.
- wspomniany ryk z szumem po kontrolerze, który rozpieprza całą rozgrywkę, aż się mapy nie zmieni. Pozostając przy takim patencie, zastosowałbym dźwięk kilkuminutowy, który robiłby we łbie ładny rozchrzan, ale nieco mniej rozwalając imersję.
- czasem podczas przekładania klamotów ze skrzyni do inv i z powrotem znika karabin - straciłem tak grozę, LR'a i coś jeszcze, chyba sajgę. Natomiast tu przy okazji skomplementuję twórców, bo mod jest tak imersyjny, że w pierwszym odruchu zacząłem szukać, czy na ziemię nie upadły :D
- coś się czasem chrzani z granatami - niektóre granaty tego samego rodzaju i w takim samym stanie dublują się w ekwipunku, albo i potrajają; jednocześnie k4 albo scroll (next weapon) nie powoduje, że actor bierze granat w ręke. Działa upuszczenie i podniesienie znów, ale nie zawsze, czasem trzeba kilka razy, na pewno zaostrzyło się w stosunku do vanilli
- raz na jakiś czas gra nie reaguje na polecenie rzucenia śrubą z lewego klawisza myszy, w 50% odblokowuje się po użyciu prawego. W 90% pomaga zmiana na broń i z powrotem na śrubę.
- NPCe celujące ok 90 stopni w bok, zamiast w przód (na gracza na przykład), pamiętam, że w vanilli zdarzało się to wcale często, tutaj zdarzyło się tylko z dolgami
- fajnie, że Wilk w magazynach żyje, jednak quest na dziki w kordonie, według dialogu "niedaleko", to trochę IMO niedoróbka
- level changer z darkdoliny na garbage wyrzuca prosto w level changer z garbage do darkdoliny
- komentarze widzów na arenie są z dubbingiem Utty - koszmar...
- potworna frustracja, kiedy wróciłem z Welesem po arta na wieży ciśnień w magazynach wojskowych (w wiosce, tam gdzie pijawki). Poprzednio czekającą tam na mnie "sprężynę" było widać po falującym powietrzu, ale misiu był za słaby, żeby go zmaterializowało. Teraz, jak włączam Welesa, gnojek się pojawia gdzieś w ścianie. Za cholerę nie da się podnieść, na dół też nie spadł. Ale wkurzające...
- w baraku po prawej obok wejścia na teren powinności w barze, kiedy biegnę sypią się listki z tych suchych krzaczków w środku. Chyba Wam jakaś tekstura umknęła (chociaż to chyba particle są), bo są zieloniutkie jak sałata ze sklepu.
- jak czasem bywało w vanilli, po misji z lab16 barman zapomniał odesłać actora do dutyiersów, jednak nie wcięło dialogu ze strażnikiem i można było wchodzić
- trzy razy mi się zdarzyło, że krew na HUDzie zastygnęła pomimo wyleczenia się na czysto. Raz to było po pijawce w dziczy, raz po psach gdzieś tam i raz po jakiejś wymianie ognia.
- nie pamiętam już, jak było w vanilli, ten moment zawsze siał różne anomalne zachowania gry - sytuacja w magazynach, kiedy kombinujemy z wolnością i powinnością - kiedy biorę zlecenie od wolnych, żeby nap...ać powinnych, ustawiają się ładnie na zbiórce w półkolu. Problem tylko taki, że ten główny, co ma do nich gadać nie żyje - efekt taki, że wolni stoją jak niedorajdy i odtwarzają część dialogu. Quest wzięty po zabiciu tego prawie-głównego. Nie wiem czy coś tam kombinowaliście z tym momentem, jeśli tak, to tylko znak że it's some tricky shit, jeśli nie to znak, że... it's some tricky shit.

CTD bez loga:
- dwa razy, w sytuacji zaczynania dialogu z NPCem, raz w kordonie, raz w magazynach, wylotu nie udało mi się powtórzyć
CTD z logiem:
- podczas handlu, kiedy NPC zareagował na zagrożenie, log-> xrGame.dlll
- podniesienie broni przeciwnika na Arenie, przykładowo log-> "Can't open section 'wpn_val_arena(svoboda_light_outfit)'"
- log-> "0023:004D9350 XR_3DA.exe, CTheoraSurface::'vftable'()" tylko, cholera nie pamiętam już przy czym to było...
- dwa podobne, actor stoi, nie strzela, nie rozmawia, nikt nie atakuje
- przy wyjściu z kordonu, log-> "there is no specified level in the game graph : 187"
- drugi w jantarze, game graph 253

No. A na koniec jeszcze raz podkreślę, bo nigdy dość, że mod jest absolutnie fantastyczny, świetny i zajebiaszczy. Teraz dłuższa przerwa w graniu, bo robota wzywa, aż tęsknię, kiedy będę mógł dokończyć. Jeszcze raz wielkie gratulajce, bo to wielka produkcja, która w mojej ocenie posiada zarówno większość istotnych ficzerów znanych już z modów, bez których AA2 by kulała, jak i ogromny, piękny i nader udany wkład własny.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.

Za ten post Plaargath otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 04 Sty 2014, 14:56

Miło nam za tak konkretny post. :)
Postaram się jak najbardziej opisać napotkane przez Ciebie bugi:

- gdzie są sleeping pointy? Do tej pory żadnego nie znalazłem...


Musisz po prostu rozglądać się za łóżkami i materacami- jeśli w pobliżu któregoś zacznie się migać w prawym dolnym rogu zielona ikona łóżka- możesz się tutaj przespać. Po prostu pomachaj kursorem w kierunku łóżka aż pokaże się "Śpij" na ekranie.

Kordon- piwniczka w której się budzimy, materac na strychu w chatce obok miejsca gdzie leżał ranny Lis
Wysypisko- posterunek bandytów za wysypiskiem pojazdów, prycza w hangarze
Agroprom - tunel kolejowy(na końcu jest materac gdzie można się kimnąć)
Bar - zaplecze u Barmana
Jantar - bunkier naukowców
Podziemia Agro - kryjówka Strieloka.
Magazyny - glówna siedziba Wolności

Jednak nawet w tych warunkach zestawy do naprawy kombi i giwer sypią się z nieba, dając możliwość nieprzyzwoicie szybkiego bogacenia się. Sugerowałbym przynajmniej podwyższenie ceny kupna - bo jest taka sama jak sprzedaży.


Ceny zestawów zostały zmniejszone w nadchodzącym, ostatnim kumulatywnym patchu 2.04. Dodatkowo sprawię, żeby nie były aż tak często do odnalezienia.

- quest itemy dane bramanowi, sidowi i sacharowowi wskakują im od razu na stock. Przez to po pierwsze się ich nie traci (co jest niespójne z dialogami, oraz - w moim odczuciu oczywiście - eliminuje bardzo cenny element utraty. Stalker jest zbyt łaskawy dla posiadaczy), a po drugie można na jednym znalezionym arcie kilka razy tego samego questa zaliczać z korzyścią, odkupując oddany już artefakt.


Tutaj nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem. Chodzi o detektory artefaktów, które otrzymujemy od nich za zadania?

- jest babol z cenami części ciała mutków - u Sacharowa sprzedaję macki pijawki za 3750, lądują od razu u niego w ofercie i kupuję za 3000. Podobnie z nogą snorka, ogonem kota, kopytem, ogonem nibypsa (reszty nie doniosłem, nie sprawdziłem) - w efekcie można strasznie czitować na kasę. Z artami nie pamiętam do końca czy to samo, ale na pewno nie było straty na powtarzaniu transakcji.


Dzięki, pochylimy się nad tym. :)

- wspomniany ryk z szumem po kontrolerze, który rozpieprza całą rozgrywkę, aż się mapy nie zmieni. Pozostając przy takim patencie, zastosowałbym dźwięk kilkuminutowy, który robiłby we łbie ładny rozchrzan, ale nieco mniej rozwalając imersję.


To jest akurat wina silnika SoC'a i niestety nie możemy z tym nic zrobić(oczywiście nic nie edytowaliśmy w tej kwestii, żeby jeszcze nie pogorszyć). Z tą sytuacją można spotkać się niemal w każdym modzie do SoC'a, również tych fabularnych.

czasem podczas przekładania klamotów ze skrzyni do inv i z powrotem znika karabin - straciłem tak grozę, LR'a i coś jeszcze, chyba sajgę. Natomiast tu przy okazji skomplementuję twórców, bo mod jest tak imersyjny, że w pierwszym odruchu zacząłem szukać, czy na ziemię nie upadły


Jest to bardzo rzadka, ale możliwa sytuacja. Występuje ona również przy zmianie kombinezonów. Chodzi o to, że skrypt(odpowiedzialny za zmianę tekstur łapek w zależności od noszonego kombinezonu) sprawdzający dany kombinezon, który mamy na sobie, może czasami zwyczajnie nie wyrabiać. Na to jest najprostsza i najskuteczniejsza metoda- wczytać ostatni save.

- coś się czasem chrzani z granatami - niektóre granaty tego samego rodzaju i w takim samym stanie dublują się w ekwipunku, albo i potrajają; jednocześnie k4 albo scroll (next weapon) nie powoduje, że actor bierze granat w ręke. Działa upuszczenie i podniesienie znów, ale nie zawsze, czasem trzeba kilka razy, na pewno zaostrzyło się w stosunku do vanilli


Nie wiemy czemu tak się dzieje, ale wystarczy jeśli wciśniesz Y(zmiana rodzaju amunicji). Wtedy granaty są grupowane już poprawnie. :)

- raz na jakiś czas gra nie reaguje na polecenie rzucenia śrubą z lewego klawisza myszy, w 50% odblokowuje się po użyciu prawego. W 90% pomaga zmiana na broń i z powrotem na śrubę.


Też to u siebie zauważyłem, ale nie mamy pojęcia czemu tak się dzieje. Ja to "naprawiam" w ten sposób, że chowam śrubę i wyciągam ją ponownie.

- NPCe celujące ok 90 stopni w bok, zamiast w przód (na gracza na przykład), pamiętam, że w vanilli zdarzało się to wcale często, tutaj zdarzyło się tylko z dolgami


Stary, lubiany błąd silnika SoC'a. :)

- fajnie, że Wilk w magazynach żyje, jednak quest na dziki w kordonie, według dialogu "niedaleko", to trochę IMO niedoróbka


A tutaj akurat nic nie zmienialiśmy. W ogóle nie ruszaliśmy questów(poza kilkoma podmienionymi nagrodami za zadania).

level changer z darkdoliny na garbage wyrzuca prosto w level changer z garbage do darkdoliny


A można w takiej sytuacji wcisnąć ESC i pozostać na Wysypisku? Pytam, bo zawsze z Doliny Mroku szedłem na Kordon przez bramę, nie wracając na Wysypisko i nie wiem jak ta sytuacja wygląda.

komentarze widzów na arenie są z dubbingiem Utty - koszmar...


Spróbuje znaleźć oryginalne ruskie ścieżki bez dubbingu. :)

potworna frustracja, kiedy wróciłem z Welesem po arta na wieży ciśnień w magazynach wojskowych (w wiosce, tam gdzie pijawki). Poprzednio czekającą tam na mnie "sprężynę" było widać po falującym powietrzu, ale misiu był za słaby, żeby go zmaterializowało. Teraz, jak włączam Welesa, gnojek się pojawia gdzieś w ścianie. Za cholerę nie da się podnieść, na dół też nie spadł. Ale wkurzające...


No właśnie też się z tym spotkałem. Dziad wpada widocznie pod teksturę i jedyna nadzieja to wysadzenie go granatem i nadzieja, że sobie wypadnie z tekstury.

- w baraku po prawej obok wejścia na teren powinności w barze, kiedy biegnę sypią się listki z tych suchych krzaczków w środku. Chyba Wam jakaś tekstura umknęła (chociaż to chyba particle są), bo są zieloniutkie jak sałata ze sklepu.


Tak, to vanilliowy particl odpowiedzialny za zrzucane listki(które w vanilli były oczywiście koloru zielonego).

- nie pamiętam już, jak było w vanilli, ten moment zawsze siał różne anomalne zachowania gry - sytuacja w magazynach, kiedy kombinujemy z wolnością i powinnością - kiedy biorę zlecenie od wolnych, żeby nap...ać powinnych, ustawiają się ładnie na zbiórce w półkolu. Problem tylko taki, że ten główny, co ma do nich gadać nie żyje - efekt taki, że wolni stoją jak niedorajdy i odtwarzają część dialogu. Quest wzięty po zabiciu tego prawie-głównego. Nie wiem czy coś tam kombinowaliście z tym momentem, jeśli tak, to tylko znak że it's some tricky shit, jeśli nie to znak, że... it's some tricky shit.


Nie kombinowaliśmy nic ze zadaniami. Wygląda na some tricky vanilla stalker shit. :)

- podniesienie broni przeciwnika na Arenie, przykładowo log-> "Can't open section 'wpn_val_arena(svoboda_light_outfit)'"


Do tego kukniemy, bo widocznie brakuje wpisów w new_arms. Reszta wylotów to po prostu kaprysy i szaleństwa x-ray'a. :)

Jeszcze raz dzięki za raport.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Tormentor w 04 Sty 2014, 16:43

"- raz na jakiś czas gra nie reaguje na polecenie rzucenia śrubą z lewego klawisza myszy, w 50% odblokowuje się po użyciu prawego. W 90% pomaga zmiana na broń i z powrotem na śrubę."


A nie jest to spowodowane bieganiem? Też miałem kilka razy ten problem, ale zawszy występował gdy sprintowałem.


Jednak nawet w tych warunkach zestawy do naprawy kombi i giwer sypią się z nieba, dając możliwość nieprzyzwoicie szybkiego bogacenia się. Sugerowałbym przynajmniej podwyższenie ceny kupna - bo jest taka sama jak sprzedaży.


Ja najczęściej znajduję zestaw do kombinezonów, repair kit do broni rzadko mi się pojawia. Ogólnie nie narzekam na częstotliwość pojawiania się tego przydatnego sprzętu.


czasem podczas przekładania klamotów ze skrzyni do inv i z powrotem znika karabin - straciłem tak grozę, LR'a i coś jeszcze, chyba sajgę. Natomiast tu przy okazji skomplementuję twórców, bo mod jest tak imersyjny, że w pierwszym odruchu zacząłem szukać, czy na ziemię nie upadły


Jak tak straciłem broń, którą dostaje od Fanatyka w Kordonie(potężna giwera!). Myślałem z początku, że przez przypadek sprzedałem ją Kutwie. Nie chciało mi się w sumie wczytywać sejwa, a i tak karabin po jakimś czasie znalazłem. Nie wiem jak ale znalazł się w Wiosce Pijawek. Pewnie jakiś stalker podniósł, choć w to wątpię.


Ja też parę bugów znalazłem:

1. W Magazynach Wojskowych Powinność zaatakowała Wolność. Przez pewien czas, wszyscy z Duty strzelali przez mur, który przecież z tego co pamiętam zostaje wysadzony. Ścianka po jakimś czasie znalazła się w powietrzu i tam ciągle wisi hehe.
2. Nie mogę gadać z Łukaszem na temat misji typu Zabij Szpiega. Nie mam ich po prostu, to samo z Maksem, nie chce mi dać zadania z PenDrivem.

Jak mi się inne bugi przypomną to napiszę :)

Pytanie odnośnie broni, którą dostajemy za odbicie szturmu na wioskę kotów. Da się do tej broni przyczepić jakiś tłumik czy ni ch*ja?
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość