[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Krol1979 w 28 Paź 2011, 17:46

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found string_table_amk_arts_desc.xml, for language pol


Dalej mnie wywala.
Krol1979
Stalker

Posty: 129
Dołączenie: 06 Mar 2011, 21:55
Ostatnio był: 31 Sty 2023, 19:33
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Wheeljack w 28 Paź 2011, 17:54

Zrobiłeś to co w tym poście? viewtopic.php?f=49&t=625#p98484 Jeżeli tak to zrób jeszcze raz.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 15:46
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Krol1979 w 28 Paź 2011, 18:16

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : false
[error]Function      : ParseFile
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line          : 48
[error]Description   : XML file[$game_config$] parsing failed. Can't find include file:[text\rus\string_table_amk_arts_desc.xml]


zrobilem i teraz też mnie wywala i pokazuje mi taki błąd

Uwagi moderatora:

Nie pisz posta pod postem. - Soviet // A interpunkcja nadal leży. - Wheel
Krol1979
Stalker

Posty: 129
Dołączenie: 06 Mar 2011, 21:55
Ostatnio był: 31 Sty 2023, 19:33
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 28 Paź 2011, 18:25

zaczekaj chwilę to Ci upnę cały katalog text

Edit: wypakuj to archiwum - wklej katalog gamedata do swojego folderu z grą, jak się zapyta czy ma zamienić to daj tak na wszystkie - ze swojego katalogu gamedata nic nie usuwaj

:arrowd: Edit: -nointro do skrótu
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 28 Paź 2011, 20:18, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Krol1979 w 28 Paź 2011, 19:53

coś to dalo zaczyna się gra(wcześniej do niczego takiego nawet nie doszło) pojawia sie logo gry i nagle wywala

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'intro\intro_gsc-wp'
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Logi dawaj w tag [code]. - Soviet // A interpunkcja nadal leży. - Wheel
Krol1979
Stalker

Posty: 129
Dołączenie: 06 Mar 2011, 21:55
Ostatnio był: 31 Sty 2023, 19:33
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 28 Paź 2011, 20:01

Tak jakby intra brakowało. Spróbuj tak:
- prawym przyciskiem myszy na ikonkę STALKERA -> Właściwości
Tam w zakładce "Skrót" masz jedno okienko podpisane "Element docelowy". DOPISZ na końcu, po spacji -nointro.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.

Za ten post jalkavaki otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krol1979, scigacz1975.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Krol1979 w 28 Paź 2011, 20:44

ludzie nie wiem jak wam dziękować. W końcu mod mi odpalił nie wiem czy ktoś z was miał tyle samo problemów z uruchomieniem tej gry co ja ale dzieki wam mi się to udało . Jeszcze raz wielkie DZIĘKUJĘ :D

***

mam jeszcze jedno pytanie pokazują się u was też takie dziwne litery. Np. imiona są nieczytelne albo zadania?

Uwagi moderatora:

Nie pisz posta pod postem, proszę drugi i ostatni raz. - Soviet
Krol1979
Stalker

Posty: 129
Dołączenie: 06 Mar 2011, 21:55
Ostatnio był: 31 Sty 2023, 19:33
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 28 Paź 2011, 21:42

Strasznie coś namotałeś. Wrzucę Ci jutro rano kompletną gamedatę ze spolszczeniem to sobie zamienisz.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 29 Paź 2011, 16:38

jalkavaki napisał(a):Tak jakby intra brakowało. Spróbuj tak:
- prawym przyciskiem myszy na ikonkę STALKERA -> Właściwości
Tam w zakładce "Skrót" masz jedno okienko podpisane "Element docelowy". DOPISZ na końcu, po spacji -nointro.

Czasem wystarczy dorobić teksturkę pod nazwą pliku którego brakuje. Cokolwiek można wstawić i oto nasza gra będzie działać bez dopisku -nointro. Owy błąd pojawia się ponieważ rosyjska wersja gry ma dodatkowo reklamę GSC World Publishing i to tego filmiku brakuje :/ Na szczęście tekstura 2x2 pixela załatwia sprawę :D
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 29 Paź 2011, 19:40

Nie wiem czy dobrze mnie się zdaje ale czy kolega gra bez spolszczenia?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Gandzia w 31 Paź 2011, 08:34

Za każdym razem, gdy chcę włączyć rozmowę z Sacharowem, wywala mnie do okna, bez loga, tylko to:
Kod: Zaznacz wszystko
Klient: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
[16-9] get_xml_name for[maingame.xml] returns [maingame_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[zone_map.xml] returns [zone_map_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[car_panel.xml] returns [car_panel_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[motion_icon.xml] returns [motion_icon_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[messages_window.xml] returns [messages_window.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_custom_msgs.xml] returns [ui_custom_msgs.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_item.xml] returns [inventory_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\interface\inv_attach_addon.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\interface\inv_detach_addon.ogg
[16-9] get_xml_name for[pda.xml] returns [pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_map.xml] returns [pda_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_contacts_new.xml] returns [pda_contacts_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[events_new.xml] returns [events_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[news.xml] returns [news.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[encyclopedia.xml] returns [encyclopedia.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_dialog_character.xml] returns [pda_dialog_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking.xml] returns [stalkers_ranking.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking_character.xml] returns [stalkers_ranking_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[job_item.xml] returns [job_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[talk.xml] returns [talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade.xml] returns [trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_item.xml] returns [trade_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_new.xml] returns [carbody_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_item.xml] returns [carbody_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
* phase time: 506 ms
* phase cmem: 264620 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1435, 560853 K
* t-report - lmap: 6, 6144 K
* phase time: 24081 ms
* phase cmem: 264620 K
Klient: Synchronizacja...
* phase time: 52 ms
* phase cmem: 264620 K
* [win32]: free[913260 K], reserved[116560 K], committed[1067268 K]
* [ D3D ]: textures[566998 K]
* [x-ray]: crt heap[264620 K], process heap[703063 K], game lua[14616 K], engine lua[176 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[6395 K], smem[28243 K]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\doktor.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\lesnik.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\privet.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\mervin2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\bandits\trade_mono.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\yantar\kruglov_radiation_quest_12.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\leila.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\lesnik_start.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\antikvar.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\antikvar1.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\mervin3.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\vstrecha.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\graf.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\karina.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\mervin1.ogg
! auto-generated bump map: wpn\arsenal\ak47_body_bump#
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\dolg\fight\backup\backup_4.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\sahar_music\lovewooman.ogg
* MEMORY USAGE: 258284 K
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\sahar_music\bambino.ogg
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 11180 objects are successfully saved
* Game Papih_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\papih_quicksave.sav'
stack trace:

001B:036C24C3 xrGame.dll


Czyżby adaptacja pod patcha 1.5 źle działała?
Co mogę zrobić w tej sytuacji? Reinstal i tyklo do 1.4v?
Ostatnio edytowany przez Gandzia, 31 Paź 2011, 11:57, edytowano w sumie 1 raz
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Krol1979 w 31 Paź 2011, 10:31

scigacz1975 napisał(a):Strasznie coś namotałeś. Wrzucę Ci jutro rano kompletną gamedatę ze spolszczeniem to sobie zamienisz.

dzięki przyda się na pewno ,ale skorzystam z tego chyba drugi raz gdy będę przechodził TŚ2. Jestem już za daleko i nie baedzo chce mi się znowu latać po czarnobylu.
Krol1979
Stalker

Posty: 129
Dołączenie: 06 Mar 2011, 21:55
Ostatnio był: 31 Sty 2023, 19:33
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość