[ABC Inferno] Piekło na ziemi

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez ShedEnd w 12 Sty 2012, 17:48

Obawiałem się że ktoś to powie.

No bo np. Ja bym chciał więcej realizmu oraz broni wiec napewno wgrałbym Gnomuss Scopes oraz AMK albo chociaż Arsenala RC1.

Da rade ktoś to wykonać? to wgl. wykonalne?
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Reklamy Google

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez kubekpop w 12 Sty 2012, 17:53

AMK odpada, bo to duży, oddzielny mod - można się bawić w przenoszenie poszczególnych elementów, ale nie warto. Łatwiej przerobić configi ABC i ściągnąć np. śpiwór oddzielnie, jeśli go nie ma w ABC. RC1 jeszcze od biedy, bo tu do połączenia zostaje plik weapons.ltx i ewentualnie handlarze, żebyś sobie je mógł kupić.
Gnomus scopes możesz walić od razu, bo on zamienia tylko siatkę celowników na siatkę+przód lunety.

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez ShedEnd w 12 Sty 2012, 18:14

Aha ok, ale ja nie mam zielonego pojęcia jak mógłbym połączyć ARC1 z ABC Inferno. A sądząc po tym jakie jest moje pojęcie o modach to ludzie prędzej skolonizują marsa niż ja połączę oba mody.

Więc gdyby ktoś...kiedyś... połączył ABC Inferno 1.2 PL z Arsenal RC1... byłoby super:p a na serio to znalazłaby się osoba która mogłaby to zrobić?
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez kubekpop w 12 Sty 2012, 18:19

Mogę spróbować, wyślij mi foldery configs z obu modów. Ja tam połączę i Ci wyślę.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez ShedEnd w 12 Sty 2012, 18:27

Wysłałbym jutro i ty byś zobaczył co tam można zdziałać ok? tak jutro by pasowało ci?
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez kubekpop w 12 Sty 2012, 18:28

Ja mam je na dysku - zapomniałem. Jutro Ci to zrobię, bo dziś nie mam czasu za bardzo, dobra?
[EDIT]
Hmmm, połączenie tych modów w praktyce polega na dodaniu 1 wpisu do weapons.ltx, bo resztę to zrobił za nas Arsenal. Ewentualnie jeszcze do handlarzy. Jutro Ci wszystko opiszę, co skopiować, a co nie itp. i przygotuję Ci połączone pliczki. Nowe bronie kupisz u Sidorowicza.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez ShedEnd w 12 Sty 2012, 18:32

Nie ma sprawy(: realizm to to czego ABC brakuje;/ nowe bronie napewno bdą pomocne.
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez kubekpop w 12 Sty 2012, 18:52

OK, trzymaj, http://www.megaupload.com/?d=NXRK581T na ABC wrzucasz to i potwierdzasz zamianę, potem z RC1 kopiujesz do gamedaty wszystko oprócz katalogu config.
I ważne: Opisy i nazwy broni masz po rusku w folderze /config/text/rus. Poszukaj jakiegoś spolszczenia czy jak. I bronie nie będą przy martwych ciałach, bo na tych plikach się nie znam. Powinno działać jako nowe bronie, ale dostaniesz je tylko u handlarza (tylko u Sidorowicza)
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez ShedEnd w 14 Sty 2012, 16:24

Jak próbuję dograć Gnomus Scopes 2.1 do ABC inferno 1.2 PL to mam fatal errory:

Jeden z nich:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\weapons\groza_silenced.ogg


wgl. mozna dograc gnomus scopes do abc inferno? a moze to juz jest w modzie zawarte bo nigdzie nie moge znalezc info ntt.
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez S.T.A.L.K.E.R. 12 w 14 Sty 2012, 16:27

Nie jestem specem, ale spróbowałbym skopiować inny plik odpowiadający za dźwięk broni i zmienić mu nazwę na "groza_silenced.ogg".
Gnomus powinien działać, to tylko nowe teksturki.
Please respond.
S.T.A.L.K.E.R. 12
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 12 Kwi 2009, 14:08
Ostatnio był: 27 Lip 2012, 18:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez ShedEnd w 14 Sty 2012, 16:39

Już próbowałem tak robić i dalej to samo cały czas rząda nowych plików a potem inne cuda nie widy...
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez r_populik w 15 Sty 2012, 01:07

Jak żąda nowych plików, to je dodawaj, w końcu będzie działać. Bo być może Gnomus to nie tylko teksturki ale też zmienione ltx-y broni (np. tylko w celu opisania nowej tekstury celownika) , a wtedy jeżeli miałeś w poprzednich ltx-ach broni wpisane pewne dźwięki, po wgraniu gnomusa może ich brakować. Zwłaszcza jeżeli wrzucasz go na inny mod. Gnomus domyślnie powinien być zapewne instalowany na czystą grę. Jeżeli ABC Inferno np. dodaje dźwięki broni, a gnomus tylko tekstury celownika to te dwa mody będą się gryźć jeżeli chodzi l ltx broni. Zbadaj to.
PS. jestem z deka napruty więc proszę o wyrozumiałość, jeżeli mój wywód jest niezrozumiały
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości