[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Lolexior w 08 Gru 2011, 04:16

Ehh, 3 godziny sie meczylem nad tranzmutacja artefaktow, okolo 2h szukania pomocy na innych forach wszedzie albo sie nie da albo nikt nie odpisze a gdzie indziej wszystko im smiga, nie rozumiem :o mam recepture gdzie pisze ze trzeba wrzucic "Electro Porcupine" do "Fruit Punch" (mam po angielsku :o) wrzucam dajmy na to o godzinie 20:00, przy wrzuceniu artefaktu do anomalii ekran rozblyska na bialo a artefakt znika wiec dobrze poszlo no i czekam 2 godziny tak jak pisze w recepturce.... i nic! Probowalem w innej anomali tego samego typu lecz w innym miejscu i tez nic, probowalem tez inna recepture czyli wrzucenie "Old Beads" do tej samej anomalii, czekam 4 godziny i nic! szukam w okolicy i nie moge znalezc nie pokazuje mi sie info ze transmutacja zostala dokonczona echo:/moge ktos zna na taki blad fixa?:o prosze o pomoc.
Lolexior
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 08 Gru 2011, 04:07
Ostatnio był: 21 Gru 2011, 21:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez vandr w 08 Gru 2011, 09:04

Musisz pamiętać, że artefakty mają określoną szansę na:

-poprawną transmutację
-degradację
-odrzucenie

Tak więc możesz dostać po określonym czasie przemieniony artefakt- możesz otrzymać brukowca(czyli jakoby śmiecia)- lub może się nic nie pojawić. Czasami artefakty lubią wpadać pod tekstury, więc staraj się transmutować je na terenach płaskich(drogi/tunel w Dziczy itp...). Najlepiej zrobić save'a przed każdą transmutacją i przespać się stosowną ilość godzin.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Lolexior w 08 Gru 2011, 14:33

Dzieki za odpowiedz i rade :) ale robie wszystko tak jak powinno to wygladac, wrzucilem ten artefakt do tej zielonej galarety w dziczy w garazu i probowalem tez w malym bunkrze ktory jest przy wejsciu do bazy powinnosci:p ale czytalem ze jak sie dokonczy transmutacje to powinno sie dostac wiadomosc a ja jej nie dostaje :/ a mam jeszcze jedno pytanie jak wrzucam artefakt i zaczyna sie transmutacja czyli bialy ekranik dajmy na to o 20:00 i trzeba czekac 4 godziny to moge sie przespac 5? badz wiecej?
Lolexior
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 08 Gru 2011, 04:07
Ostatnio był: 21 Gru 2011, 21:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez vandr w 08 Gru 2011, 15:50

Jasne, możesz spać więcej. Osobiście zawsze spałem z dwie,trzy godziny więcej bo postać lubiła mi się budzić przed czasem. Nic się nie stanie.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Lolexior.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Lolexior w 08 Gru 2011, 15:53

Hahaha dzieki :) przespalem ponad 5h wiecej i utworzyl sie artefakt :) dziekuje ;*;***;* jestes MISZCZU!:D teraz mam po co grac w free play:p chyba jest w tym modzie free play skoro jest OL? :P A i jeszcze mam pytanie bo wrzucam "Urchin" do anomalii"Burner" to chyba ten pilar plomieni? :p wrzucam i nie akceptuje artefaktu znaczy nie ma bialego rozblysku nie wiem ocb:P
Lolexior
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 08 Gru 2011, 04:07
Ostatnio był: 21 Gru 2011, 21:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez vandr w 08 Gru 2011, 16:09

Czasami mogą pojawiać się błędy odnośnie transmutowania, w sensie- błędy w tłumaczeniu itp...ja miałem podobną sytuację w Zewie Monolitu z dwoma artefaktami...zamiast je wrzucić do kiśla, należało je umieścić w piecu. Co do Freeplaya- nie wypowiadam się bo nie grałem w tego moda, możliwe, że jest.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Lolexior w 08 Gru 2011, 16:11

dopiero teraz sie zczailem ze wrzucilem artefakt do burnera za dnia :P a mozna tylko noca ^^ just wszystko kapuje :P dzieki za pomoc. Zrobilem sobie kozak artefakciki :) wszystko dziala tak jak powinno :P Jak by ktos tu kiedy kolwiek zajzal o pomoc to niech napisze pw do mnie :p a postaram sie pomoc z doswiadczenia
Lolexior
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 08 Gru 2011, 04:07
Ostatnio był: 21 Gru 2011, 21:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez El Papo w 20 Sty 2012, 14:16

Witam wszystkich Stalkerów i innych graczy. Jestem tu nowy ale od razu przejdę do sedna sprawy.


Ta tutaj kompilacja modów zwana [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] jest "prawie" idealna. Gra się w nią bardzo dobrze.
Czemu prawie? Cóż Mod jest bardzo fajny, trudny (tak jak lubię) ale nie jest wolny od wad które od początku zabawy z OL ultimate staram się na własną rękę poprawić. Na początek wymienię najgorsze z nich (wg.mnie):

1. Niekompletne spolszczenie itemów, broni, recept itc.
2. Zachowanie AI a dokładnie ich zdolności do widzenia na duże odległości przez inne obiekty.
3. Napisy dodane na potrzeby wersji angieskiej.

W tego moda gram od niedawna (wcześniej grałem w priboi i OL 2.2) lecz nie miałem okazji go ukończyć ponieważ na razie staram się poprawić to co inni jeszcze nie zrobili.

A oto moje postępy:

1. Spolszczenie... ech te spolszczenia co wy tutaj daliście wg. mnie są niczego... nie wiem czy coś przeoczyłem ale te wszystkie spolszczenia które tu są do Ultimate są jakiś sposób wybrakowane. Braki w opisach itemów, broni i recept są na porządku dziennym. Jestem Polakiem i chce grać po polsku więc skoro nikt się tym nie zajął tym na poważnie to ja sam to zrobiłem. Do tej chwili poprawiłem wszystkie napotkane jak do tej pory braki w opisach oraz kwestie które nie były przetłumaczone także są już gotowe. Zajeło mi to parę ładnych dni i nocek. Jeszcze nie mam pewności czy jest wszytko tak jak należy bo nie ukończyłem moda z powodu prac nad tłumaczeniem. Jak to ukończę i ktoś będzie chciał moje spolszczenie to je wrzucę do sieci.

2. Zachowanie AI jest dobre z wyjątkiem tego że widzą cie z kilometra oraz innych npc co jest dla mnie dziwne i to mnie denerwuję jak nie wiem co... Wierzę że znajdę tutaj doświadczonych modderów którzy może będą wiedzieli jak zmienić zachowanie AI żeby nie czaili się już na ciebie z kilometra. Dla przykładu podam sytuacje z którą się spotkałem już od razu po starcie w Kordonie:

Idę sobie przez obóz kotów a tu nagle wpadają 3 chimery, boty od razu je zabiły ale nagle wszyscy się zaczeli mierzyć do patrolu który jest niedaleko od obozu. To było dziwne bo prosto z obozu kotów wzniesienie zasłania widok na ten partol, nie mówiąc już o odległości która ich dzieli do obozu... Nie znam się dobrze na skryptach więc proszę o pomoc z tym AI. Chodzi o to żeby nie widzieli aż tak daleko (w OL2.2 wszytko było Ok).

3. Czyli te napisy... Ktoś z was wie jak się ich pozbyć? Są irytujące prawie jak zachowanie AI które wyżej wymieniłem. Lektor został włączony i działa bez problemów ale napisy są dalej i nie za bardzo wiem co z nimi zrobić. Są jeszcze wiadomości takie jak np: Idź do barmana, chodzi o to że, niektóre z nich pokazują są jakiś skrypt czy nie wiem tam co zamiast normalnej wiadomości tak jak orginalnej grze.

To chyba wszystko, z góry dziękuję z pomoc.
El Papo
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 20 Sty 2012, 12:59
Ostatnio był: 20 Mar 2012, 23:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez nelson82 w 20 Sty 2012, 14:37

Co do zachowania NPC które tak cię kłuje w oczy, to bodaj w pliku alife.ltx (gamedata/config) jest linijka (na dole pliku):
switch_distance = 150,
gdzie wartość 150 (taka jest w podstawce) określa odległość z jakiej inni dostrzegają zagrożenie. Przypuszczam, że w modzie ta wartość została radykalnie zwiększona, więc wystarczy ją zmniejszyć. Nie jestem pewien, czy nie trzeba będzie zaczynać nowej gry. Sam sprawdzisz.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez sassin w 04 Lut 2012, 00:31

Czy ktoś może ma to spolszczenie z pierwszego posta, bo stronka na której było zamieszczone już nie istnieje?
"Mimo drutów, wież i strażnic
Tam chcemy dotrzeć,
gdzie nam dotrzeć zabroniono"

Image
Awatar użytkownika
sassin
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 14 Wrz 2011, 21:02
Ostatnio był: 21 Sty 2024, 21:15
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Wheeljack w 04 Lut 2012, 01:37

Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 15:46
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez darkatraz w 12 Lut 2012, 14:02

Witam.
Jestem tu nowy ale do rzeczy.

Do czego służy ten żółty pasek pomiędzy HP, a Armor. Korzystam z Oblivion Lost 2.2 i chciałbym tylko wiedzieć czy da rade jakoś go tam dopchać.
darkatraz
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:58
Ostatnio był: 30 Lis 2013, 23:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości