-- Blowout Waves should affect NPCs with random effects? (yes/no)
blowcanaffectnpc = "no"
-- Vaporize (on/off) - Vaporize effect(make the body disappear), it may be a little bug, turn off if your game start to crash,
-- (Gore mode must be On)
vaporize = "off"
nati20 napisał(a):Przemek77 napisał(a):Crew napisał(a):W modzie coś jest zrypane , bo jak chce się porozmawiać z Generałem powinności do wywala do windowsa
Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział to podaję:
Oto poprawki pozwalające na bezstresowe zapoznanie się z gen. Woroninem i jego ofertą w kwaterze "Powinności" w Barze - gra już nie wychodzi do pulpitu podczas próby rozmowy z generaełem.
Poprawki nie są mojego autorstwa, znalazłem je po dłuższym przeglądaniu forum board.oblivion-lost.de.
U mnie działa to jak najbardziej na czystym "ABC Inferno 1.1" z polskimi tekstami.
Poprawka Nr 1:
W pliku gamedata\scripts\abc.script w linii 3627 - zamienić:
- Kod: Zaznacz wszystko
if fac == "dol" then fac_npc = ban[math.random(5)] end
na
- Kod: Zaznacz wszystko
if fac == "dol" then fac_npc = dol[math.random(5)] end
Poprawka Nr 2:
Do pliku gamedata\scripts\bar_dialogs.script wkleić ten text (najlepiej na samym końcu):
- Kod: Zaznacz wszystko
function dont_have_rg6(first_speaker, second_speaker)
return first_speaker:object("wpn_rg-6") == nil or not has_alife_info("mil_svoboda_rg6_gain")
end
Miłego grania.
horrortime = "yes"
horrortime = "no"
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości