[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 17 Kwi 2013, 23:45

shift zmienia chód-bieg, caps lock włącza/wyłącza sprint. Jak masz mało energii, albo jesteś przeładowany to idziesz. Nie pamiętam czy w hudzie jest pasek staminy (energii) więc możesz nie widzieć jak spada.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive marcel.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez marcel w 18 Kwi 2013, 00:19

Nie no, @ścigacz, trochę już w tę grę grałem, wiem o co chodzi ze staminą. ;) Byłeś blisko - chodziło o "Zawsze kucaj", podpisane pod ctrl. GG poruszal się i tak strasznie szybko, a ja zwyczajnie nie zauważyłem, że on tak sobie biega w kucki. Dziękuję za naprowadzenie na właściwy trop! :)
>>> Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. <<< ~ Ernest Scribbler
marcel
Opowiadacz

Posty: 436
Dołączenie: 31 Lip 2007, 17:48
Ostatnio był: 29 Paź 2020, 15:47
Kozaki: 193

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Chopin96 w 31 Maj 2013, 22:41

Ten problem był już opisany wcześniej, ale sposób jego rozwiązania nie działa. :( Mianowicie chodzi o ten problem z ładowaniem magazynków i lornetką, jak zakładam magazynek na pas i klikam żeby go wyciągnąć to Striełok wyciąga lornetkę, ma ktoś pomysł jak to rozwiązać? Jakoś wyrzucić lornetkę z eq?
Chopin96
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 07 Sty 2010, 20:04
Ostatnio był: 29 Maj 2014, 13:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Wave w 05 Cze 2013, 19:04

Jeśli gdzieś przeoczyłem to bardzo przepraszam, ale czy w tym modzie nadal jest prowadzony wątek Cienia, czy jakiś freeplay?
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Kudkudak w 05 Cze 2013, 19:08

To jest coś jak OL - to znaczy, fabuła jest taka sama, doszło tylko nowych rzeczy np. misja u Sida na artefakt Gwiazda Wieczorna.
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Wave w 05 Cze 2013, 19:50

A po przejściu gry jest freeplay?
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Kudkudak w 05 Cze 2013, 21:21

@up - niestety aż tak daleko nie zaszłem w tym modzie, ale mam zamiar go pobrać jeśli znajdę jedną interesującą rzecz.

Moja prośba - czy może ktoś wrzucić podgląd pliku ui_icon_equipment.dds (gamedata/textures/ui) jako obraz? Chciałbym zobaczyć, jaka jest broń w tym modzie.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Wave w 05 Cze 2013, 21:33

No i zainstalowałem i wszystko fajnie, ale znowu jest ten sam problem, który pojawił mi się po Priboiu. Gra za pierwszym odpaleniem wczytywała się niemiłosiernie długo. Od napisu "Tworzenie nowej gry" całość trwała aż 13 minut! Miał ktoś taki przypadek w ogóle?

Kolejna sprawa, jak w ogóle używać apteczki? Ta po kliknięciu wypada mi z ekwipunku i o co chodzi z tymi magazynkami? To znaczy wiem jak je ładować i tak dalej, ale czemu niby raz magazynek jest, raz go nie ma, a innym razem pod przyciskiem 5 mam magazynek do AK, a nie mam go założonego na pasku?
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Kudkudak w 05 Cze 2013, 21:52

Apteczki używałem klawiszem. Magazynki ładujesz tak, że muszą być puste albo nie pełne - klikasz 5, potem chyba R się dawało, lub robił automatycznie - zobacz na 1 stronie. Ogólnie - z nimi pokręcona sprawa jest, też nie mogłem się z nimi połapać :)

PS. Masz Paint.NET?
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Wave w 06 Cze 2013, 07:12

Nie mam, bo nie potrzebuję go. Też apteczek używam klawiszem i one po prostu wylatują z ekwipunku. Ma ktoś pomysł na to długie wczytywanie? Zrobiło mi się tak, jak obniżyłem wersję gry (z CDA) i zainstalowałem Priboia z fixem. Wiem, że tego nie popieracie, ale może na próbę zrobić to na moim starym piracie? Tam jest z tego co pamiętam od razu 1.0004.
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Gizbarus w 26 Cze 2013, 12:24

Zacząłem grać. Cóż, nawet w miarę przyzwoicie... Mam tylko jeden problem, jak zresztą wiele osób tutaj - apteczki zamiast leczyć, po użyciu wypadają na ziemię, a leki anty-radiacyjne w ogóle nie działają. Poza tym, gra się dość przyjemnie - system magazynków wymusza planowanie i kombinowanie z noszoną bronią.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Cze 2013, 13:07

Apteczki i antyrady działają tylko bardzo wolno. Mod po prostu wymusza szukanie i stosowanie artefaktów które działają szybciej i skuteczniej
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości