[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Kudkudak w 20 Lut 2013, 19:35

Jutro to zrobię. Jeśli to nie pomoże, pobiorę tamtą łatkę i zobaczę.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 20 Lut 2013, 19:42

Pomoże - a tamta łatka naprawia coś innego, też ją dorzuć.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Kudkudak w 20 Lut 2013, 20:42

Ten skrypt pozwolił mi wejść w menu główne, ale po kliknięciu w Opcje wywaliło bez loga. Mimo to w xray pokazało mi się to(nie wiem czy można uznać za log):

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File          : D:\xray-svn\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 172
[error]Description   : XML node not found
[error]Arguments     : download_static
 

stack trace:


Może ja napiszę moją przygodę z tym modem.
1. Otworzyłem ten temat i pobrałem part 1.
2. Pobrałem part 2.
3. Po pobraniu dwóch partów scaliłem i wypakowałem w 7zipie.
5. User.ltx podmieniłem z istniejącym, folderu gamedata wrzuciłem do folderu z grą.

Uruchomiłem jeszcze raz i opcja Nowa Gra zadziałała. Mimo to przy komunikacie "Ładowanie tekstur" wyskoczyło:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid()
[error]Function      : CALifeSpawnRegistry::load
[error]File          : D:\xray-svn\xr_3da\xrGame\alife_spawn_registry.cpp
[error]Line          : 93
[error]Description   : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN!
 

stack trace:


Chyba sobie to odpuszczę, albo masz jakieś sugestie @scigacz :)
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 21 Lut 2013, 00:01

Ściągnij sobie jeszcze raz tylko spakowane do plików gamedata.db
Najpierw odinstaluj całkowicie SoC - potem wyczyść rejestr. Zainstaluj SoC. Zrób downgrade do 1.0004 i dopiero teraz wrzuć pliki moda. Z tych logów wychodzi mi że wersja gry mu nie odpowiada

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak, Adam.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Kudkudak w 22 Lut 2013, 16:30

Dzięki scigacz, jesteś wielki. Działa mi teraz bez zarzutu z tą gamedatą.db. Mam tylko 2 pytania:
1.Czy celowe jest to, że nie można otworzyć inwentarza? Bo wciskam I i nic się nie dzieje...
2.Widziałem temat dotyczący minimodów, zamieszczone to zostało przez nelsona82. Czy jeśli włożę sobie taki mod do gry to nie będzie mi się gryzło?
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 22 Lut 2013, 16:47

Ja domyślnie mam zawsze inwentarz pod klawiszem TAB - musisz sobie wejść w ustawienia i poprzestawiać klawisze dla siebie, albo sprawdzić co do czego jest przypisane. Mini mody Nelsona trudno Ci będzie wrzucić na wersję z plikami gamedata.db bo nie masz wtedy możliwości porównania czy zmergowania plików - musisz zobaczyć jakie pliki zmienia mini mod i wypakować takie pliki a potem połączyć. Nie obiecuję czy będzie działać.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Kudkudak w 25 Lut 2013, 18:58

Wszystko już działa należycie i sprawnie. Dlatego pokuszę się o mini recenzję. Otóż mod jest dotychczas wyśmienity - stalkerzy mają nowe wyposażenie, strzelają lepiej i jest naprawdę trudniej i dzięki temu mocniej. Na razie nie mogę się połapać w tym handlu artefaktami i po części z ładowaniem magazynków, ale raczej to potem przejdzie i się przyzwyczaję.

@scigacz i reszta, bardzo dobrze wykonana robota z polonizacją, aczkolwiek autor chyba trochę przesadził z wojskiem :D. Nie atakowałem ich bo czytałem coś w tym temacie, że mają helikopter itd. ale oni sami przyszli :D. Zaatakowali tego "bramkarza" przy wejściu do wioski Wilka i zaczęła się epicka bitwa:
- ja, Wilk i reszta kotów(oprócz tej pały Żwawego, nawet helikopter go nie obudził :caleb:)
vs
- słabi żołnierze, płaszczaki i helikopter.
Dzielnie odpierałem pierwsze dwie fale, na szybkiego ładując do połowy mój ślimakowy magazynek między nimi. Niestety, płaszczaki albo miały szósty zmysł, albo to faktycznie była wina lepszego sprzętu - zabijali mnie zawsze gdy chowałem się lub biegłem. Mimo to gęste autosave'y pomagały mi w obronie bazy kotów.

Moje wysiłki poszły jednak na marne. Przyleciał helikopter(ja w bunkrze u Sida przeczekałem za drugim razem :D) i zmiótł większość stalkerów z powierzchni Zony(oprócz Żwawego :caleb:). Zrezygnowany wczytałem do momentu oddania misji zniszczenia legowiska dzików i postanowiłem sobie pójść w siną dal, gdyż wiedziałem co ich potem czeka, a nie mając RPG nie mogłem temu zaradzić ;).

Mimo tego dziękuję Ci za wyśmienitą zabawę, bo wrzuciłeś moda - wczytywałem co prawda zapis co 5 - 10 minut, bo śmierć na miejscu podczas wojny, ale takiej masakry jeszcze nigdy w tej grze nie miałem :) Heh, potem Wilk i tak znika, więc martwić się jakoś nie martwię - tylko pustawo troszkę będzie jak wrócę.

Zdałem sobie wtedy także sprawę, jaki fajny pomysł wprowadzili do moda - te autozapisy z CoP. Dzięki temu mogłem bez problemu powrócić do misji z legowiskiem dzików nie męcząc się z ucieczką przed helikopterem. Naprawdę, świetna robota scigacz, reszta ekipy także, co do spolszczenia.

Brzmi bardziej jak sprawozdanie gdy to przeczytałem.
Ostatnio edytowany przez Kudkudak 07 Maj 2013, 19:01, edytowano w sumie 3 razy
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive nelson82, scigacz1975.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 26 Lut 2013, 01:01

Kudkudak - które mini mody chcesz dodać do "Rzeźnii"?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Kudkudak w 26 Lut 2013, 12:22

Ten który sprawia, że można zabierać kasę z trupów.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 26 Lut 2013, 13:17

Możesz wypróbować to http://pliczek.net/index.php?p=40795. Nie gwarantuję, że zadziała, bo mod "Rzeźnia" również wtrąca 3 grosze do pliu treasure_manager.script, który musiałem edytować (edytowałem plik z "Rzeźni" - co by nie było).
Skoro masz moda w plikach .db, to rozumiem, że nie edytowałeś pliku fsgame.ltx, więc będziesz musiał go zedytować do takiej postaci, jak zostało to tu opisane http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=625
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Kudkudak w 26 Lut 2013, 17:32

Mam gamedatę, bo celownik i HUD nie działały, dlatego musiałem pobrać od nowa tą drugą wersję. Okazało się że podstawka ma jednak inną wersję niż 1.04, a ja zwiedziony repair modem pod 1.04 działającym kiedyś na podstawce myślałem że to właśnie ta wersja. Po patchu jest wszystko dobrze.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez marcel w 17 Kwi 2013, 22:13

Witajcie,

Mam dziwny problem: nie działa mi sprint. Wybrałem nową grę, pobiegałem po wiosce kotów, chciałem przyśpieszyć i wcisnąłem X, wykorzystując niechcący apteczkę. Zmieniłem ustawienia na te znane z vanilli, wróciłem do gry i... dupa. Sprint nie działa. Wyłączyłem, uruchomiłem ponownie, sprint działał. Przez chwilę, dokładnie: raz jeden go użyłem. Już drugie tapnięcie klawisza nie sprawiło że GG przyśpieszył. O co tu chodzi?
>>> Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. <<< ~ Ernest Scribbler
marcel
Opowiadacz

Posty: 436
Dołączenie: 31 Lip 2007, 17:48
Ostatnio był: 29 Paź 2020, 15:47
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości