[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vicell w 02 Sie 2011, 19:41

Cóż kolejne pytanie. Tym razem techniczne. Czy jest możliwe żeby Striełok mógł zasnąć zawsze? W sensie od razu po śnie zasnąć ponownie? Chciałem Duszę na Ognisty kryształ przetransmutować ale to wymaga sporo transmutacji a ja nie chcę czekać żeby potem się okazało że koci łeb wyszedł...
Image

"Walcz za Wolność. Zabijaj za pieniądze." - Cytat z JA2.
Awatar użytkownika
vicell
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 11:08
Ostatnio był: 27 Maj 2014, 22:34
Miejscowość: Moskiewskie metro.
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez czeresniaczek1 w 02 Sie 2011, 20:38

Mnie wywala do pulpitu z uporem maniaka na Wysypisku z takim błędem:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 218
 

stack trace:

Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez k4r00 w 03 Sie 2011, 13:12

Bry.
Pytanie do modderów. Jak dodać artefakt, by np. Graf z baru mógł go potem sprzedawać?

EDIT: Dodałem parę itemków, ale Graf tak jakby się zawiesił. Nie da się z nim rozmawiać, a wiadomo, że bez tego nie pohandluję...
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 03 Sie 2011, 16:22

tak reaguje handlarz kiedy ma coś skopane w opcjach kupna i sprzedaży (mnie najczęściej się blokował przy sprzedaży) Musisz dokładnie sprawdzić sekcję z przedmiotami do sprzedaży z jej odpowiednikiem z cenami (tzn. w jednej części masz to co Ci może sprzedać, a w drugiej za ile to może sprzedać - bug jest wtedy gdy ma coś sprzedać ale nie ma prawidłowej ceny)

generic_buy - co kupi i za ile
supplies_start - co Ci może zaoferować i ile
_start_sell - po ile może Ci sprzedać to co ma do zaoferowania

supplies i sell muszą się pokrywać w asortymencie bo się wiesza, dobrze jest też czasami opuścić mapę i wrócić.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez utak3r w 03 Sie 2011, 19:44

Nano-modzik pozwalający spać, kiedy się zechce i ile razy się zechce :) Miłego snu.
http://www.speedyshare.com/files/297026 ... ays_0.1.7z
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Baron w 07 Sie 2011, 11:36

Dostaję nieustanne wyrzuty do pulpitu w X18. Logi się nie robią, ale prawdopodobną przyczyną są zombi. Wyrzuca mnie kiedy do nich strzelam. Jakieś pomysły? Na razie jednak wolałbym ich zabić. :)
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez utak3r w 07 Sie 2011, 11:56

Jesteś pewien, że nie ma logów? Tego typu błędy zazwyczaj są przechwytywane, jak np. błędy modeli czy konfigów.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Baron w 07 Sie 2011, 12:44

Niestety tak. :( Miałem na początku gry dwa wypady z lasu i też nie było logów, nie wiem dlaczego.
Wyszukałem windowsową szukajką dla pewności czy w innym miejscu się nie robią, ale nie. Mam za to pusty plik w:
C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\stalker-shoc\logs

Jak widać adres jest nieco inny, niż ten z waszej ramki, chociaż nie sądzę żeby to miało znaczenie. :)
C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Carlos Van Sama w 08 Sie 2011, 11:05

Czołem
Niestety modyfikacja nie chce zaskoczyć. Folder gamedata wklejony, fsgame zmieniony a gra zaskoczyć nie chce. Po odpaleniu ikony, czarny ekran i zjazd z powrotem do pulpitu. Log wygląda tak:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language rus


Czy ten folder jest na pewno sprawny/nie uszkodzony? Będę wdzięczny za pomysły i podpowiedzi, co z tym zrobić.
Carlos Van Sama
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 18 Lip 2009, 19:31
Ostatnio był: 14 Lis 2012, 10:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Wheeljack w 08 Sie 2011, 11:32

Przeczytaj tego posta. viewtopic.php?f=49&t=625#p98484
Poza tym logi dajemy w [code], poprawiam.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Carlos Van Sama w 08 Sie 2011, 12:45

Zrobiłem to co podpowiadasz. Efekt: ładuje logo THQ i z powrotem pulpit. Log:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'intro\intro_gsc-wp'


Co tym razem?
Carlos Van Sama
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 18 Lip 2009, 19:31
Ostatnio był: 14 Lis 2012, 10:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 08 Sie 2011, 16:55

odpal grę z parametrem -nointro
Jak dasz właściwości na skrócie do gry to zobaczysz ścieżkę do element docelowy
coś takiego:
Kod: Zaznacz wszystko
"D:\S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla PL\bin\xr_3da.exe" -nointro


daj na końcu po cudzysłowie -nointro jak u mnie
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości