[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 26 Lip 2011, 11:07

Baron napisał(a):Gdzie leży kontener z medykamentami dla Salomona?

Na CzAES-1 przejdź przez bramę główną (tamta brama gdzie atakują żołnierze których zabicie zlecił Diak) i idź w stronę tego mostu gdzie stoi pociąg czyli całkowicie prosto. W pierwszym albo drugim wagonie będzie skrzynka z medykamentami. Zaatakuje cię para pijawek po zabraniu ale skoro masz GM to się pewnie tylko z tym ubawisz :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez k4r00 w 26 Lip 2011, 12:02

Jalkavaki, byłbym wdzięczny gdybyś go zapodał. Co do udziwnień, to przerobię sobie pod moją wersję :)
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: teczka dla informatora

Postprzez slawnyok w 29 Lip 2011, 10:20

w magazynach wojskowych ponoć szczególna teczka dla informatora powinna być w budce przy torach niema jej resztę dokładnie odszukałem gdzie mogę ją w kocu znaleźć ?
slawnyok
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 07 Lip 2010, 08:52
Ostatnio był: 07 Gru 2013, 19:33
Miejscowość: Gdynia
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 29 Lip 2011, 10:35

Nie czasem w kuchni? Chyba grasz wg złego poradnika.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez slawnyok w 29 Lip 2011, 10:47

ktoś pisał też że w kuchni ale w 1 a w 2 powinna znajdować się w budce dróżnika ale niema ani tam ani tam?
slawnyok
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 07 Lip 2010, 08:52
Ostatnio był: 07 Gru 2013, 19:33
Miejscowość: Gdynia
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Baron w 29 Lip 2011, 12:20

Ta teczka znajduje się po przeciwnej stronie. Idź wzdłuż torów, tyle że w drugą stronę. W rogu, ale jeszcze poniżej skarpy, powinien być taki rozwalony budynek transformatora. W jego ruinach jest teczka, którą zresztą sam wyczaiłem. :)

Za ten post Baron otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive slawnyok.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 30 Lip 2011, 10:37

Znowóż pytanie do szanownych modderów.
Wnerwiają mnie sytuacje kiedy niektóre mutanty są neutralne wobec niektórych ludzi (np. w Prypeci wobec monolitu) i vice versa (chimera biegająca pomiędzy stalkerami z CZystego Nieba) oraz wobec siebie nawzajem. Gdzie zmienia się nastawieni "wrogości" wobec przedstawicieli miejscowej i "emigracyjnej" fauny?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Wheeljack w 30 Lip 2011, 14:36

Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vicell w 30 Lip 2011, 16:29

Cóż... Kolejny problem. Jestem na radarze i sobie wziąłem zadanie zabicia super pijawki. Zabiłem ją nożem i udało mi się przez kilkanaście metrów złapać ciało normalnie lecz potem jak je upuściłem nie mogę go podnieść ponownie. To znaczy celownik zmienia mi się na taki kiedy niesie się ciało lecz kiedy odchodzę to puszczam ciało bez przesunięcia go. Da się coś z tym zrobić?
Image

"Walcz za Wolność. Zabijaj za pieniądze." - Cytat z JA2.
Awatar użytkownika
vicell
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 11:08
Ostatnio był: 27 Maj 2014, 22:34
Miejscowość: Moskiewskie metro.
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 30 Lip 2011, 16:33

No tak, tyle to sam znalazłem. Ale co zmienić? Normalnie zwierzęta atakują NPCów i vice versa. Tyle, że w niektórych miejscach zupełnie się ignorują, np. mutanty w Prypeci i Monolit czy chimery i Czyste Niebo na Radarze.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 30 Lip 2011, 17:42

Wyzmieniaj wszystko a potem przyjdziesz płakać że ci NPC poginęli... Nie zastanawiałeś się dlaczego się nie atakują? BO SĄ WAŻNI! :facepalm: Tak moda ustawiono by było wszystko ok a nie jak w NS... Zmiana udźwigu, tolerancji pomiędzy frakcjami i mutantami to szczyt głupoty bo potem gra stanie się nie do ukończenia. Poczekaj przyjdzie ci taszczyć worki z mąką na twoim udźwigu 40kg... Będziesz latał z każdym jednym osobno? Powodzenia...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 30 Lip 2011, 18:31

W TS2 gram trzeci raz więc linię fabularną znam. Do mąki dostajemy grawikombinezon. A z tym zabiciem ważnych NPC to przyznaję rację. Nie pomyślałem o tym.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości