[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez KoweK w 25 Paź 2010, 14:04

Chyba źle zainstalowałeś moda. Zrób to jeszcze raz.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 13:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Dziku w 25 Paź 2010, 20:44

No a ja mam tu parę pytań dt. moda zanim go ściągnę i zainstaluję.

1. Czy jest on kompatybilny z polską wersją gry?

2. Czy mod pójdzie płynnie na specyfikacjach:

AMD Athlon 64 X2 4200 2,20Ghz
1GB RAM , Radeon X1050
Zono moja, serce moje...
Awatar użytkownika
Dziku
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 24 Paź 2010, 20:37
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 19:40
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 32

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez caleb59 w 25 Paź 2010, 20:46

X1050? Na pewno nie pójdzie płynnie - śmiem twierdzić, że nawet na statyku będą problemy z płynnością...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 17 Wrz 2024, 23:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Dziku w 25 Paź 2010, 20:48

Nieeee, na podstawce działa mi perfect na najwyższych ustawieniach grafiki :]
Zono moja, serce moje...
Awatar użytkownika
Dziku
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 24 Paź 2010, 20:37
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 19:40
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 32

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 25 Paź 2010, 21:05

Jeżeli pytasz o tego moda, to @caleb59 ma racje i na takim konfigu jaki podałeś płynnie nie będzie. Jeśli ściągniesz i będzie cięło to nie kopiuj folderu shaders przy wgrywaniu moda, albo po wgraniu ten folder usuń. Wtedy powinno być lepiej. Jeśli chodzi o wer. PL to jest kompatybilny po usunięciu pliku localization.Itx.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez k4r00 w 25 Paź 2010, 22:35

U mnie ULTIMATE chodziło na max ustawieniach (bez Anizo) na Radku x1600XTX, więc tobie powinno chodzić na wysokich bez większych przycięć.
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!

Za ten post k4r00 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Dziku.
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Dziku w 25 Paź 2010, 22:55

Wielkie dzięki za odpowiedzi. Bardzo pomogliście mi w wyborze. Stawiam wszystkim po kozaku :]
Zono moja, serce moje...
Awatar użytkownika
Dziku
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 24 Paź 2010, 20:37
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 19:40
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 32

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Wołodia w 26 Paź 2010, 14:48

xKoweKx napisał(a):Chyba źle zainstalowałeś moda. Zrób to jeszcze raz.


No i pomogło! Zapomniałem skopiowac folder "eng" i zmienić na "pol". Dzięki za ta propozycje bo nie wpadłem na to żeby spróbować ponownie :D.
Image
Wołodia
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 08 Paź 2010, 20:41
Ostatnio był: 26 Paź 2010, 15:40
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez stalkero001 w 31 Paź 2010, 14:55

Dobra to teraz znowu ja... :E

Potrzebuje szybko zdobyć RPG i XM8 dla Sidora dla questów... Vintoreza znalazłem ale RPG sprzedałem dawno temu a na XM8 mnie aktualnie nie stać... Jestem teraz w barze i jak zrobić żeby barman miał RPG za 0 RU i jak dodać XM8 do jego asortymentu (też za 0 RU bo dysponuje marnymi 8 kaflami... I żeby nie było nie mam czasu zbierać i sprzedawać artów i innych gratów...). ? Próbowałem coś tam edytować ale nic to nie dało bo nie znam się aż tak dobrze na tych sprawach... Pomoże ktoś . ?
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez MatrixSTR w 31 Paź 2010, 15:18

Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 13 Wrz 2024, 22:57
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez mitek1171 w 24 Lis 2010, 21:31

Witam mam duzy problem. Pobrałem dodatek i ten fix z linku. Wgrywam niby wszystko tak jak pisze w pierwszych dwoch postach lecz gdy tylko np podczas rozmowy z handlarzem napoczątku klikne narazie to wywala mnie do windowsa bez erroru.Nie wiem czy dobrze wypakowuje i wgrywam ultimate wiec opisze.
Wypakowałem na dysk to co pobrałem. Kopiuje gamedata wklejam do glownego folderu zmieniłem false na true usunołem localization dopisałem -noprefetch potem wgralem fixa do glownego folderu i zmienilem nazwe na 1.004 bo taki mam patch. Wybralem drzewa i wkleiłem do głownego folderu extracs wkleiłem cały do gamedata nic niewkleiłem jak i do folderu shaders. CO robie zle?

1
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'aem_arny'



dwa razy wgrywalem na rozne sposoby dodatek
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : no_assert
[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById
[error]File          : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
[error]Line          : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments     : escape_trader_repair

Uwagi moderatora:

logi w CODE
mitek1171
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 24 Lis 2010, 20:07
Ostatnio był: 28 Wrz 2011, 23:22
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 03 Gru 2010, 23:50

@mitek1171, zrób dokładnie tak, jak to opisałem w moim drugim poście tego tematu. Poza tym, czy ustawiłeś w kompie pamięć wirtualną na 4096 MB ? Jeśli nie da Ci się jej ustawić na taką akurat wartość to ustaw na możliwie najwyższą. Jeśli tego nie zrobiłeś to też Ci mod będzie zwałki do pulpitu robił nawet jak go wgrasz poprawnie.
P.S. Przed wgraniem moda, wgraj odp. patch, najpierw zrób ten myk z false na true, potem wgrywaj moda i resztę.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości