[ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Tormentor w 09 Gru 2013, 19:00

Zaraz ciebie szlag trafi. Dostałeś link od @ścigacza, masz tam odnośnik do pobrania plików, które zdegradują ci sztalkiera 1.0006 na 1.0004. Bardziej łopatologicznie ci to wytłumaczyć?

Ludzie...
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Reklamy Google

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez WujekJar w 09 Gru 2013, 19:06

Tormentor patrzyłem ten link i teraz własnie go ogranołem pobiera mi sie poprawka ;D
WujekJar
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 23 Lis 2013, 17:53
Ostatnio był: 07 Gru 2014, 22:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -5

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Poldzer w 09 Gru 2013, 21:35

ui_mainmenu.part1.rar
plik dds z menu:
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1014
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 06 Sty 2023, 13:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Poldzer w 09 Gru 2013, 21:37

sorki za post pod postem, ale miał więcej niż 300kb więc daję part 2 (jeszcze nie ogarnąłem tego) i podgląd MENU:

Image
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1014
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 06 Sty 2023, 13:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 09 Gru 2013, 21:57

Wrzuć ten plik:

http://www.sendspace.com/file/7wxgo6

do Gamedata/Textures/Ui i podmień plik. Powinno być teraz ok.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez haps w 13 Gru 2013, 03:36

Witam, czy wymagana jest polska wersja zeby mod dzialal ?
Mod + swieza instalacja( z patchem 1.04 gra po angielsku) wywala blad przy starcie natomiast gra bez modyfikacji startuje.

Przy okazji moze ktos wie jak zwiekszyc fov na wersji 1.04 - znalazlem fov hack ktory dziala do 1.03 i fov switcher dla wersji 1.05. Mod sie wywala bez zadnych kombinacji.

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 4185.00 mhz, 33-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 33732 files cached, 5707Kb memory used.
Init FileSystem 0.912368 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4065472 K], reserved[53372 K], committed[75396 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9543 K], process heap[670 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3361 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\games sdd\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\games sdd\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\games sdd\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[c:\games sdd\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\games sdd\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\games sdd\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:6818]: AMD Radeon HD 7800 Series
* GPU driver: 8.17.10.1247
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3805 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=47
load time=29 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_ui_base.xml] returns [amk_ui_base.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_razgruzka.xml] returns [ui_razgruzka.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : c:\games sdd\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\intro_gsc_wp_l.ogg
 

stack trace:



EDIT: Rozwiazalem problem dopisujac "-nointro" do skrotu ;s
haps
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 13 Gru 2013, 03:19
Ostatnio był: 16 Gru 2013, 03:40
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 13 Gru 2013, 07:59

Utwórz skrót do gry na pulpicie i w elemencie docelowym wpisz -nointro.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez mirek22 w 15 Gru 2013, 13:26

wie ktoś gdzie znajdę jakiegoś burera, bo potrzebna mi jego ręka ?
mirek22
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 29 Lis 2013, 22:44
Ostatnio był: 11 Cze 2015, 18:44
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 15 Gru 2013, 13:29

Wszelkie laboratoria tudzież Dolina Mroku.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez mirek22 w 15 Gru 2013, 13:51

no właśnie byłem a oprócz doliny i podziemii?
mirek22
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 29 Lis 2013, 22:44
Ostatnio był: 11 Cze 2015, 18:44
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez haps w 16 Gru 2013, 02:51

Jak wykonac balans odpornosci przeciwnikow z bronia palna ? To ze Strelok pada na strzala to mi nie przeskadza tylko czemu musze oddac pol magazynka z AS czy 2-3 strzaly z winchestera z bliska zeby druga strona padla. To nie ma za bardzo sensu i sztucznie podnosi poziom trudnosci zmieniajac rozgrywke w zrecznosciowe scenki z quickload podczas wymiany olowiu :(
haps
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 13 Gru 2013, 03:19
Ostatnio był: 16 Gru 2013, 03:40
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Poldzer w 16 Gru 2013, 07:37

A ja mam problem z Diakiem. Mam z nim pogadac. Podchodzę klikam f a on ma tylko standardowe teksty (czy masz mowę wiadomości i do zobaczenia). Próbowałem zapis i wczytaj ale nie dziala. Jakieś pomysły?
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1014
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 06 Sty 2023, 13:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości