[ABC Inferno] Piekło na ziemi

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Czaro w 22 Sty 2009, 20:54

Jest to bug i to niezły. Zmieniałeś wpis w fsgame.ltx? Jakiego masz patcha?
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Reklamy Google

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez GoldiX w 22 Sty 2009, 20:58

patch 1.0004 i nie zmieniałem żadnych wpisów w jakich kolwiek plikach więc nie wiem dlaczego taki bug mnie dopadł.

Jest jeszcze jeden mały problem gdy ide porozmawiać z Voroninem (dowódca powinności) jeszcze przed x16 więc mnie nie zaprosił. Więc poszedłem do niego kiedy chciałem zagadać do niego wyskoczył mi BugTrap :|
Image
Awatar użytkownika
GoldiX
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 10 Sty 2009, 01:30
Ostatnio był: 25 Lut 2012, 15:17
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Czaro w 22 Sty 2009, 21:07

Polecam lekturę tego tematu.

---

Z Voroninem nie da się pogadać. Taki urok ABC :mad:.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez GoldiX w 22 Sty 2009, 21:20

Tzn. mam ten plik zmieniony i nadal to samo, zdychają jak psy :/ wkurzające strasznie to jest...

Spotkał się ktoś kiedyś z tym?
Image
Awatar użytkownika
GoldiX
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 10 Sty 2009, 01:30
Ostatnio był: 25 Lut 2012, 15:17
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Czaro w 22 Sty 2009, 21:37

Ściągnij inne ABC. Oto link, wersja PL.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Przemek77 w 23 Sty 2009, 08:04

Czaro16 napisał(a):Polecam lekturę tego tematu.

---

Z Voroninem nie da się pogadać. Taki urok ABC :mad:.

A właśnie, że się DA. Podawałem w tym temacie wcześniej (na str.19) jakich poprawek i gdzie należy dokonać. Dodam, że kilka dni temu przeszedłem grę właśnie ma modzie ABC Inferno 1.1 - i z powyższymi poprawkami (dosłownie 2 zmiany w dwóch plikach z folderu scripts) gadka z Woroninem i praca dla niego jest jak najbardziej możliwa.

Mam pytanie - co zrobić aby blowouty były częstsze? Czy wystarczy w tym pliku gdzie się ustawia opcje zmniejszyć czas między blowoutami? Bo jak pierwszy raz grałem w ABC to miałem jeden blowout (nie licząc tych obligatoryjnych) a teraz nie miałem żadnego.
A jak teraz grałem to miałem taki mega-horror-time - nagle zrobiło się całkiem ciemno, potem pojawio się od cholery mutantów, na niebie pojawiły się jakieś dziwne chmury, słychac było wrzaski, jakieś dziekie ryki i w ogóle wszystko stało się monochromatyczne (takie czarno-bursztynowe) - przyznam, że zrobiło się dośc strasznie...

Co do dołączania do frakcji - do wszystkich frakcji - nawet do zombiaków :) można dołączyć po zakończeniu gry (podobnie jak w OL - w ABC też mamy później freeplay).
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Czaro w 23 Sty 2009, 10:36

Jeśli chodzi o blowouty to raczej wystarczy zmiana czasu pomiędzy nimi. Kiedyś chyba ktoś się bawił w przypisanie ich do konkretnych godzin... Niestety nie pamiętam kto :|.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Przemek77 w 23 Sty 2009, 11:07

Czaro16 napisał(a):Jeśli chodzi o blowouty to raczej wystarczy zmiana czasu pomiędzy nimi.

Standardowo jest ustawione chyba na 4h - tylko, czy są to godziny czasu realnego, czy czasu gry....?
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Czaro w 23 Sty 2009, 13:14

Wpisy odnośnie odległości czasowych/godzin są podawane jako czas gry :wink:.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Vertein2 w 24 Lut 2009, 08:36

Witam potrzebuje pomocy !
Zainstalowałem moda [gamedate do gry]
Po wyłączałem blow'outy i resp mutantów podczas horror time i otóż jestem po agropromie w barze idę do magazynów widzę synchro następnie widzę autobus , mgłę i zwieche i wyjście do pulpitu. Możecie mi pomóc ?

Logo błędu :
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\abc.script:3627: attempt to index global 'ban' (a nil value)

Chodzi coś o scrypty jak by ktoś mi pomógł to dziękuję.
Image
Awatar użytkownika
Vertein2
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 14 Sie 2008, 19:34
Ostatnio był: 05 Kwi 2009, 19:02
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez stalker_czarnobyl w 19 Mar 2009, 19:56

A ja mam pytanie jeśli ktoś jest doinformowany to może wie kiedy to wypuszczony zostanie abc inferno 2 bo tutaj http://www.youtube.com/profile?user=thevendetta1&view=videos jest pełno filmików pokazujących nowe inferno w akcji
stalker_czarnobyl
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 05 Mar 2009, 22:04
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 22:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez xxKoMiSxx w 20 Mar 2009, 23:34

Grałem w niego ok. 2h i powiem że jest bardzo ciekawy i 'efektowny'.
Jest to pierwszy większy mod jaki ściągnąłem i jestem bardzo zadowolony.

Po pierwsze - urozmaicenia.
U handlarzy mogę kupić wszystko co zechcę. 50 róznych pancerzy, beczki, zestawy naprawcze śpiwory i wiele więcej. Ceny są wg mnie uczciwe.
Również artefakty - można robić portale, anomalie..
Mutanty - nowe mutanty, ale z czego jest się tu cieszyć? :)
Więcej nie znalazłem ale z tego co słyszałem to po zakonczeniu gry budzimy się w ciężarówce.



Po drugie - efekty
Pogoda - [...] gdy szedłem przez kordon wzdłuż drogi !błysk!! i nagle mgła pokryła wszystko. Widziałem do 20m w dal. W mgle słychać było piski zwierząt i strzały. Wszędzie było (czarno) biało. Nagle zobaczyłem że 20m stąd idzie coś i się garbi.. To była pijawka.. . [...] gdy wyszedłem od handlarza ucieszyłem się - wreszcie przestało padać, mogłem odetchnąć czystym powietrzem..
Widoczność zależna od pancerza - tego chyba nie muszę tłumaczyć.
Blow-Out'y i Horror Time'y - nie miałem jeszcze tego [chyba], ale z tego co slyszalem i widzialem jest to na prawdę ekscytujące

I wiele innych

Mod jest warty uwagi - polecam.
xxKoMiSxx
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 17 Mar 2009, 21:11
Ostatnio był: 07 Lut 2017, 17:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości