[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 26 Mar 2013, 16:10

Tę linijkę zmieniasz gdy grasz na patchu 1.0005 wzwyż. AA robiłem na 1.0004(błąd) i stąd ta konieczność zmiany tego.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez juniorsky w 26 Mar 2013, 17:36

no nic panowie... wrocilem do domu, instaluje stalkera, zrobie wszystko tak jak bylo wczesniej i wroce z editem :)


edit1: gra śmiga i hula aż miło ale ten czas zasuwa wciaz :/ nie wiem jak go wyzerowac by normalnie leciał, poniewaz zadania, ktore mialy limit jednego dnia poprostu teraz są pokazane jako nieudane.

edit2: nie pomaga usuniecie pliku user.ltx nie pomaga dodanie pliku alife.ltx do fodleru config w gamedata... nic nie pomagaa... nie mam pojęcia jak mam zrobić ten "vaniliowy" czas.

tutaj moje sejwy są:

http://www69.zippyshare.com/v/76853351/file.html

moze komuś by sie udało coś zaradzić... od początku nie uśmiecha mi sie zaczynac gry a grafika kozacka wiec tez mam chęc pociupać dalej. autumn aurora + patch 1.0006 na takim ja gram. z góry dziekuje za pomoc.
juniorsky
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 13 Mar 2012, 11:45
Ostatnio był: 28 Lip 2019, 21:32
Miejscowość: opole
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez jalkavaki w 28 Mar 2013, 23:04

To, że Desolate Land vol 1 i vol.2 nie są możliwe dościągnięcia to zamierzone jest?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 29 Mar 2013, 09:48

U mnie jest ok, może wieczorem były jakieś problemy z serwisem.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Per$hing16 w 01 Kwi 2013, 21:30

Będzie może kiedyś wersja do CoP lub CS? Imho, najlepszy mod graficzny do Stalkera ever, do tego niesamowite dźwięki i podkład ;)

Aż chce się któryś z kolei raz podchodzić ponownie i przejść znowu SoC`a :)

Czekam na dwójkę z niecierpliwością!:)
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 01 Kwi 2013, 21:40

Na pewno nie, dla CS i CoP'a najlepsze poprawiacze graficzne to Atmosfear, Absolute Nature i własne kombinacje z teksturami, tak więc nie ma sensu, aby wyważać otwarte drzwi.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Per$hing16 w 01 Kwi 2013, 21:47

Ale znacznie mniej obciąża system AA, niż AF3 ;) No i te kolory :o
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez juniorsky w 04 Kwi 2013, 20:45

Mam pytanie, przez to że tak a nie inaczej wyszło z tym timescale, bardzo póki co zniechęciłem się do zagrania na modzie aa wiedzac, ze niedlugo wychodzi aa2. w zwiazku z tym moje pytanie:

czy to bedzie poprostu nowy mod? czy nakładka na obecny?
mniej wiecej za ile czasu mozna sie spodziewac aa2? miesiac, dwa a moze pol roku?

pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz :)


edit:


aha
juniorsky
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 13 Mar 2012, 11:45
Ostatnio był: 28 Lip 2019, 21:32
Miejscowość: opole
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Kudkudak w 29 Kwi 2013, 16:38

Jedno pytanie - czy w manual settings ten katalog more colours ma w sobie shaders. Czy mogę go wrzucić po wrzuceniu tego shaders dla słabszych kompów?

Vandr, jeśli mogę coś zasugerować co do Autumn Aurora 2, to czy myślałeś nad trawą? Taką wysoką jak w SiC. Tylko w jesiennych barwach, złote kolory lub taka "pszenica" :P Ciekawie by to wyglądało, chyba że masz swój pomysł na całość :P
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 29 Kwi 2013, 17:01

No taka trawa już jest. Zrobiłem ją w kolorze gruntu, czyli całość jest jesienno-brązowawa.
Folder more colour to tylko plik tekstowy z innymi ustawieniami dla shaderów sk4ce, więc możesz wrzucać.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Kudkudak w 18 Maj 2013, 15:48

Mam pytanie - odpaliłem sobie AA o tak bez innych modów, i spodobała mi się kamera znaczy jej przesuwanie itd. Da się to wsadzić do innego moda?

EDIT: Jakoś samo się dodało.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Afrose w 16 Lip 2013, 20:32

Witam, rozpakowałem moda zgodnie z kolejnością i chciałem się cieszyć nowym Cieniem, tu dupa wywala bugtrapa ;\ PROSZE O POMOC!! treść loga:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S6, 3000.00 mhz, 33-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 36217 files cached, 6834Kb memory used.
Init FileSystem 1.733598 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4031416 K], reserved[66804 K], committed[96020 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9246 K], process heap[789 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1387 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
! Unknown command:  sv_statistic_save_auto
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:DE0]: NVIDIA GeForce GT 440
* GPU driver: 9.18.13.1106
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2242 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=77
load time=71 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
stack trace:

0023:0042E224 XR_3DA.exe, CServerInfo::AddItem()
Awatar użytkownika
Afrose
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 04 Lis 2010, 16:10
Ostatnio był: 16 Lip 2019, 18:35
Miejscowość: Stacja "PROSPEKT MIRA"
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 54

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości