[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 26 Cze 2011, 19:17

A żeby nic nie przerabiać i zagrać ten pierwszy raz mega fair to ja radzę ci zmienić broń na AKS no albo jeszcze lepiej na Wała bądź Grozę. Wtedy jak ten pajac Diakon da ci zlecenie to idź pierwszy i czekaj przy rurach klęcząc na tej niższej niedaleko miejsca gdzie spawnuje się Specnaz. Jak Diakon podleci i się zespawnują to odwróć się i ładuj w tego żołnierza z tyłu póki broń przeładowuje a będziesz miał przewagę. Teraz zapisujesz i w razie śmierci Diakona masz sprawę załatwioną. Jeśli on zginie i odczytasz grę to się Diakon wróci nieco w tył a ty spokojnie sprzątniesz resztę wojskowych :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez marcel w 28 Cze 2011, 16:51

Dzięki, @vandr, ale nie o to mi chodziło.

...wyszkolony żołnierz sił specjalnych sprzątnie biednego Striełoka z 80m z przyłożenia, tylko dlaczego biedny Striełok nie może mu się zrewanżować tym samym?


Ja w pełni akceptuję to, że jakaś gra jest trudna. STALKER jako taki do łatwych nie należy, a niektóre mody jeszcze śrubują poziom trudności - i dobrze. Tyle tylko, że w Tajnych Tropach powraca to, co męczyło mnie w czystym SoCu - bandyta w kurtce wytrzymujący kilka pocisków kalibru 9 mm PROSTO W TWARZ, krzyczący `twoju mać!` i biegnący dalej.
Lubię czuć, że prowadzona przeze mnie postać jest śmiertelna. Toteż wolałbym wyrównać szanse i zmniejszyć odporności wrogich NPCów. Domyślam się, że wszystko kręci się wokół pliku `immunities.ltx`?

:

[no_resistance]
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 1.0
shock_immunity = 1.0
wound_immunity = 1.0
radiation_immunity = 1.0
telepatic_immunity = 1.0
chemical_burn_immunity = 1.0
explosion_immunity = 1.0
fire_wound_immunity = 1.0

[low_resistance]
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 1.0
shock_immunity = 0.8
wound_immunity = 1.0
radiation_immunity = 0.0
telepatic_immunity = 1.0
chemical_burn_immunity = 0.8
explosion_immunity = 1.0
fire_wound_immunity = 1.0

[medium_resistance]
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 1.0
shock_immunity = 0.5
wound_immunity = 1.0
radiation_immunity = 0.0
telepatic_immunity = 1.0
chemical_burn_immunity = 0.5
explosion_immunity = 0.5
fire_wound_immunity = 1.0

[high_resistance]
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 1.0
shock_immunity = 0.0
wound_immunity = 1.0
radiation_immunity = 0.0
telepatic_immunity = 1.0
chemical_burn_immunity = 0.0
explosion_immunity = 1.0
fire_wound_immunity = 1.0

[nano_resistance]
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 0.2
shock_immunity = 0.0
wound_immunity = 0.0
radiation_immunity = 0.0
telepatic_immunity = 0.0
chemical_burn_immunity = 0.0
explosion_immunity = 0.2
fire_wound_immunity = 0.2

[unic_resistance]
burn_immunity = 0.1
strike_immunity = 0.1
shock_immunity = 0.0
wound_immunity = 0.1
radiation_immunity = 0.0
telepatic_immunity = 0.0
chemical_burn_immunity = 0.0
explosion_immunity = 0.1
fire_wound_immunity = 0.2
;*******************************************************
; OLD RESISTANCE, WILL BE REMOVED SOON
;*******************************************************
[hunter_novice_resistance]
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 0.5
shock_immunity = 0.5
wound_immunity = 0.5
radiation_immunity = 0.6
telepatic_immunity = 0.8
chemical_burn_immunity = 0.5
explosion_immunity = 0.7
fire_wound_immunity = 0.5

[hunter_regular_resistance]
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 0.5
shock_immunity = 0.5
wound_immunity = 0.5
radiation_immunity = 0.6
telepatic_immunity = 0.8
chemical_burn_immunity = 0.5
explosion_immunity = 0.7
fire_wound_immunity = 0.5

[novice_resist]
;green_stalker_1...7, green_stalker_1(DEFAULT)
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 1.0
shock_immunity = 1.0
wound_immunity = 0.8
radiation_immunity = 1.0
telepatic_immunity = 1.0
chemical_burn_immunity = 1.0
explosion_immunity = 1.0
fire_wound_immunity = 1.0

[bandit_resist]
;\bandit: stalker_bandit_1...9, stalker_bandit_3 (DEFAULT)
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 1.0
shock_immunity = 1.0
wound_immunity = 0.8
radiation_immunity = 0.9
telepatic_immunity = 1.0
chemical_burn_immunity = 1.0
explosion_immunity = 1.0
fire_wound_immunity = 0.9

[soldier_resist]
;\soldier: soldier_bandana, soldier_bandana_1...6, soldier_beret, soldier_beret_1...4, soldier_obichniy (DEFAULT)
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 1
shock_immunity = 1
wound_immunity = 0.9
radiation_immunity = 1
telepatic_immunity = 1
chemical_burn_immunity = 1
explosion_immunity = 1
fire_wound_immunity = 0.8

[stalker_resist]
;\dolg: stalker_do_antigas ,stalker_do_balon_2,3,5,8,80, stalker_do_mask(DEFAULT), \monolit: stalker_mo_hood_9(DEFAULT),
;\neytral: stalker_neytral_rukzak_1..7, stalker_neytral_hood_1..9, stalker_neytral_ballon_1...8 stalker_neytral_hood_9(DEFAULT)
;\svoboda: stalker_sv_rukzak_1..3, stalker_sv_hood_9,91 stalker_sv_ballon_1,10 , stalker_sv_rukzak_2 (DEFAULT)
;\ecolog: stalker_ecolog (DEFAULT)
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 0.9
shock_immunity = 0.9
wound_immunity = 0.9
radiation_immunity = 0.5
telepatic_immunity = 0.9
chemical_burn_immunity = 0.9
explosion_immunity = 1.0
fire_wound_immunity = 0.8

[killer_resist]
;\killer: stalker_ki_antigas(DEFAULT), stalker_ki_head_1..6, stalker_ki_mask
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 0.9
shock_immunity = 0.9
wound_immunity = 0.8
radiation_immunity = 0.6
telepatic_immunity = 1
chemical_burn_immunity = 0.9
explosion_immunity = 1.0
fire_wound_immunity = 0.7

[specnaz_resist]
;\soldier: soldier_antigas, soldier_mask, soldier_specnaz(DEFAULT)
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 0.8
shock_immunity = 0.9
wound_immunity = 0.7
radiation_immunity = 0.6
telepatic_immunity = 0.7
chemical_burn_immunity = 0.9
explosion_immunity = 0.9
fire_wound_immunity = 0.6

[exo_resist]
;\dolg: stalker_do_exoskeleton(DEFAULT), \killer: stalker_ki_exoskeleton(DEFAULT), \monolit: stalker_mo_exo(DEFAULT),
; \neytral: stalker_neytral_exosceleton (DEFAULT), \svoboda: stalker_sv_exoskeleton (DEFAULT)
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 0.5
shock_immunity = 0.5
wound_immunity = 0.5
radiation_immunity = 0.6
telepatic_immunity = 0.8
chemical_burn_immunity = 0.5
explosion_immunity = 0.7
fire_wound_immunity = 0.5

[protect_resist]
;\protect: protect_suit1,2 protect_suit1 (DEFAULT)
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 0.6
shock_immunity = 0.6
wound_immunity = 0.6
radiation_immunity = 0.1
telepatic_immunity = 0.3
chemical_burn_immunity = 0.6
explosion_immunity = 0.8
fire_wound_immunity = 0.8

[military_resist]
;stalker_militari_1..2, stalker_military_antigas_1..2 (stalker_militari_1 - default)
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 0.5
shock_immunity = 0.5
wound_immunity = 0.5
radiation_immunity = 0.5
telepatic_immunity = 0.5
chemical_burn_immunity = 0.5
explosion_immunity = 0.7
fire_wound_immunity = 0.5


[scientific_resist]
;stalker_dolg_nauchniy, stalker_ki_nauchniy, stalker_mo_nauchniy, stalker_neytral_nauchniy, stalker_sv_naychniy
burn_immunity = 0.0
strike_immunity = 0.6
shock_immunity = 0.6
wound_immunity = 0.6
radiation_immunity = 0.1
telepatic_immunity = 0.3
chemical_burn_immunity = 0.5
explosion_immunity = 0.6
fire_wound_immunity = 0.6


Na, skażitie, pażałsta, czto izmienić sjuda? Wystarczy zmienić `strike_immunity` w pierwszych sześciu partiach tekstu na 0.5, czy trzeba też coś kombinować z wpisami po `OLD RESISTANCE, WILL BE REMOVED SOON`?

@djcycu
Val to jest moja najulubieńsza stalkerowa broń od pierwszego podejścia do SoCa, i to z nim szturmowałem pozycje Specnazu, tamto 5,56 było tak tylko, na przykład. Rozumiem i widzę różnicę między pociskami NATOwskimi a 9x39, tak w grze, jak i w rzeczywistości. Po głowie kołacze mi się cytat z jakiejś książki, - to mogły być `Patologie`, Z. Prilepina lub `Dziesięć kawałków o wojnie`, A. Babczenki. Parafrazując: strzelcy używający Wintoriezów mają ten komfort, że nie muszą zważać w którą część ciała celują - trafienie pociskiem tego kalibru doprowadzi do wystarczająco dużych obrażeń, by wykluczyć wroga z walki. To tak w ramach OTa. :E
>>> Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. <<< ~ Ernest Scribbler
marcel
Opowiadacz

Posty: 436
Dołączenie: 31 Lip 2007, 17:48
Ostatnio był: 29 Paź 2020, 15:47
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez chmiel25 w 29 Cze 2011, 16:16

cze wam all !!
Mam taki problem w grze S.T.A.L.K.E.R. - Sekretne Przejście 2 (Final Update v1.0) jest wszytko w porzadku ale nie moge strzelac z innych broni (z pistoletow moge i ze strzelby moge a z reszty nie moge strzelac) moze jakas podpowiedz czy cos sie da z tym zrobic ?!

I jeszcze jedno czy jest moze spolszczenie lub chociaz zangielszczenie tej gry !! Bede wdzieczny :D :wódka:
Awatar użytkownika
chmiel25
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 11 Paź 2009, 13:21
Ostatnio był: 10 Sie 2011, 18:21
Miejscowość: Whitestok
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Freelancer w 29 Cze 2011, 20:33

@marcel
Mniej więcej do momentu dojścia do baru będziesz się męczył. Później będzie szło łatwiej, gdy zdobędziesz lepsze uzbrojenie przeciwnicy (jak na ironię) będą uzbrojeni w pistolety, MP-5 i inne duperele. Sporadycznie spotkasz Fantomy, przy których będziesz musiał 30 razy wczytać grę. Osobiście powiem, że do tego momentu nie doszedłem :D . Grając w pierwszą cześć dałem sobie spokój w Magazynach Wojskowych. Jak zobaczyłem, że wyszła druga, stwierdziłem że nie będę sobie nerwów szarpał i ustawiłem odporność od pocisków na 0.1. Trochę mi to umiliło rozgrywkę i zmniejszyło (ok. sześciokrotnie) ilość ładowań poprzedniego zapisu (tam gdzie wczytywałem 30 razy wczytuję tylko 5 :)). Przeciwnicy też się różni zdarzają. W jednego musisz wpakować magazynek z Vala prosto w twarz żeby zginął, a jego kolega z oddziału przyjmie tylko jeden strzał z AKS i będzie po nim. Tej grze przydałby się "totalny remont" systemu walki.
Awatar użytkownika
Freelancer
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 12:53
Ostatnio był: 05 Sty 2014, 23:23
Miejscowość: Pogranicze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 29 Cze 2011, 20:37

Dziwne rzeczy piszecie. U mnie nawet Fantomy padały po jednej, góra dwóch kulkach w głowę (9x39mm). Coś musicie chyba Panowie kiepsko celować i wam się wydaje, że obrywa, a tak na prawdę kule kołu uszu mu świszczą :E
A. Gram na mistrzu.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Freelancer w 29 Cze 2011, 20:50

To w necie chyba krążą różne wersje Tajnych Ścieżek :D
Awatar użytkownika
Freelancer
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 12:53
Ostatnio był: 05 Sty 2014, 23:23
Miejscowość: Pogranicze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez chmiel25 w 01 Lip 2011, 21:03

cze wam all !!
Mam taki problem w grze S.T.A.L.K.E.R. - Sekretne Przejście 2 (Final Update v1.0) jest wszytko w porzadku ale nie moge strzelac z innych broni (z pistoletow moge i ze strzelby moge a z reszty nie moge strzelac) moze jakas podpowiedz czy cos sie da z tym zrobic ?!

wiecej info co tej wersji gry: [CIACH]

I jeszcze jedno czy jest moze spolszczenie lub chociaz zangielszczenie tej gry !! Bede wdzieczny

Uwagi moderatora:

WARN!
Awatar użytkownika
chmiel25
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 11 Paź 2009, 13:21
Ostatnio był: 10 Sie 2011, 18:21
Miejscowość: Whitestok
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 01 Lip 2011, 21:23

Ktoś zaraz chyba coś CIACHnie.

Spróbuj przeinstalować moda, pierwszy raz słyszę o takim przypadku...bo naboje chyba masz, nie?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez czeresniaczek1 w 02 Lip 2011, 07:48

Drodzy forumowicze kombinowałem aż wykombinowałem jeżeli ktoś jest zainteresowany zaczęciem gry z lepszym ekwipunkiem .
Otwieramy plik gamedata\script\dimos znajdujemy linijkę : function lesnik_dal_stvol(first_speaker, second_speaker)
dopisujemy co chcemy nie sety części mutantów nie wchodzą.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez chmiel25 w 02 Lip 2011, 10:46

Tak naboje do tych mam ale to jest dziwne bo zainstalowalem drugi raz ta gre i to samo moze cos z konfiguracja nie tak help
Awatar użytkownika
chmiel25
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 11 Paź 2009, 13:21
Ostatnio był: 10 Sie 2011, 18:21
Miejscowość: Whitestok
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez czeresniaczek1 w 05 Lip 2011, 13:09

Znalazłem lunetę w gamedata\meseh\Aaz\upgrade jak odczytać jej nazwę wpn_optik nie działa.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 05 Lip 2011, 14:19

spróbuj wpn_scope.ogf
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości