Forum Stalker.pl • Zobacz temat - [S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Mr Black w 31 Lip 2011, 11:21

Dzięki. Saiga jest mniejszym problemem. Gorzej właśnie z noktowizją, ale już jest OK. I jeszcze jedno pytanie: lepiej grać na 1.005 czy 1.006? Na której wersji mod jest mniej awaryjny?
Mr Black
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 30 Lip 2011, 23:41
Ostatnio był: 27 Gru 2013, 22:53
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 31 Lip 2011, 11:58

ja mam 1.0006 i na takim grałem - ale w sumie zmiany między 1.0005 a 1.0006 to tylko multi więc wsio ryba
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Mr Black w 31 Lip 2011, 18:25

Niestety, wczorajszy format spowodował mnóstwo problemów z Twoją modyfikacją. Po kilku/kilkunastu minutach (to zależy, jest to nieregularne) gra wywala do pulpitu bez żadnego crasha. Mam wersję 1.006, wersję "ZIMA" z patchem (tym na sloty na broń).
Konfig kompa:
AMD Phenom II X3 2,7 Ghz
ATI Radeon HD4850 512 Mb
2GB RAM DDR2
HDD 500GB

Gram na najniższych detalach, aby wyeliminować ewentualne crashe. Pomożesz?
Mr Black
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 30 Lip 2011, 23:41
Ostatnio był: 27 Gru 2013, 22:53
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez gatts w 31 Lip 2011, 21:20

Małe pytanie dotyczące broni ciężkiej: jak jej używać :?: Znalazłem na ten przykład PK i gdy próbuję go chwycić nic się nie dzieje.
gatts
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 09 Lip 2011, 13:21
Ostatnio był: 16 Sie 2011, 02:38
Miejscowość: Pogórze dynowskie
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 01 Sie 2011, 00:15

@Mr Black jak zwykle problem z małą ilością pamięci - ustaw wirtual memory (plik wymiany - tu masz jak zrobić http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=80&t=4498&hilit=plik+wymiany) na sztywno na 4096 i możesz grać na ustawieniach maksymalnych w rozdziałce 1024x768 - ten mod ma w *uj dodatkowej grafiki i system dostaje zadyszki. Dodatkowo dobrze by było na czas gry wyłączyć neta i antywira, ogólnie przy 2GB lepiej wyłączyć wszystko co zbędne, a pracuje w tle. ZIMA i tak jest najmniej pamięciożerna. Na przyszłość pomyśl o dokupieniu ramu.
Z dodatkowych obserwacji - dobrze jest co jakiś czas (godzina lub dwie) zapisać grę i zrobić restart kompa - plik wymiany się czyści i chodzi trochę lepiej.

Natomiast co do PK jeżeli masz go w plecaku to klikasz dwa razy na broń i wskakuje do slotu - natomiast jeżeli nie możesz podnieść to znaczy że nie jest do użycia (na pewno można używać MG 42 i miniguna)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Mr Black w 01 Sie 2011, 00:43

Problem zniknął ot tak. Po prostu włączyłem oświetlenie statyczne... W Priboiu dla przykładu miałem to samo: pełne oświetlenie dynamiczne, najniższe detale i gra wywala bez żadnego crasha. Ustawię oświetlenie statyczne, to mogę grać i w 1280x1024 i wyżej na full detalach i jest OK. Nie ogarniam tego...

A co do Twoich rad: pamięci wirtualnej mam ustawione sztywno 5000MB, a nad dokupieniem RAMU mocno się zastanawiam. Niektórych gier (Crysis...) komputer nie wytrzymuje. W każdym razie dzięki za pomoc.
Mr Black
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 30 Lip 2011, 23:41
Ostatnio był: 27 Gru 2013, 22:53
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez gatts w 01 Sie 2011, 02:09

No właśnie na tym problem polega że do slotu nie wskakuje. Skoro dotarłem już do anten, to chyba wiem jak się dzierży giwery. Nie jestem jakimś pieprzonym idiotą :facepalm: . Raz wrzuciłem całą broń z AMK, m. in. minigun i żadna z ciężkich pomimo usilnych starań nie wskoczyła do slotu.

Mr Black. Mam podobnego kompa, ze słabszą grafiką (GeForce 6800) a crysisa 2 spokojnie pociągnął. Nie ma to jak mieć dwóch informatyków w rodzinie. :E
Ostatnio edytowany przez gatts, 01 Sie 2011, 02:13, edytowano w sumie 1 raz
gatts
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 09 Lip 2011, 13:21
Ostatnio był: 16 Sie 2011, 02:38
Miejscowość: Pogórze dynowskie
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 01 Sie 2011, 02:12

nie wiem o co chodzi z tą bronią bo nie miałem tego problemu. Masz tylko moją składankę czy coś jeszcze??
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez gatts w 01 Sie 2011, 02:35

tylko twój zestaw. Wygląda to tak że po kliknięciu broń wskakuje do slotu, jednak tylko na ułamek sekundy. Dupasraka.

oryginalnie w stalkerze taka broń pojawiła się dopiero w 2 o ile dobrze pamiętam. Może wobec tego jest w fabule jakieś szkolenie, czy coś w tym rodzaju?
------------------------------
Przed chwilą spróbowałem ponownie, również świeżą postacią, z pustym ekwipunkiem, poprzez komendę "przenieś do okienka" i okienko z postacią. Zero reakcji. Zastanawiam się czy re-instal gry dałby jakiś efekt, bo fajnie byłoby się pobawić minigunem.

Czy jest mod AMK do Zewu Prypeci?

Uwagi moderatora:

edytuj posty
gatts
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 09 Lip 2011, 13:21
Ostatnio był: 16 Sie 2011, 02:38
Miejscowość: Pogórze dynowskie
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez MatrixSTR w 01 Sie 2011, 04:43

Żeby używać ciężkiej broni musisz mieć założony egzoszkielet, inaczej broń będzie wyskakiwać z okienka.

Za ten post MatrixSTR otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975, gatts.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 27 Maj 2024, 12:26
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez gatts w 01 Sie 2011, 15:09

Za ch*ja bym na to nie wpadł. Dzięki gościu.
gatts
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 09 Lip 2011, 13:21
Ostatnio był: 16 Sie 2011, 02:38
Miejscowość: Pogórze dynowskie
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez atikabubu w 02 Sie 2011, 15:21

Jak denerwuje was ten ficzer, to w pliku amk_mod.script w tych linijkach
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
    if tmp1==false and weapon:section()=="wpn_pkm" then
      db.actor:drop_item(weapon)
      local tmpw = amk.spawn_item_in_inv("wpn_pkm")
      db.actor:transfer_item(weapon,db.actor)
      alife():release(tmpw)
    end
   
    if tmp1==false and weapon:section()=="wpn_wulcano" then
      db.actor:drop_item(weapon)
      local tmpa = amk.spawn_item_in_inv("wpn_wulcano")
      db.actor:transfer_item(weapon,db.actor)
      alife():release(tmpa)
    end
   
    if tmp1==false and weapon:section()=="wpn_mg3" then
      db.actor:drop_item(weapon)
      local tmpb = amk.spawn_item_in_inv("wpn_mg3")
      db.actor:transfer_item(weapon,db.actor)
      alife():release(tmpb)
    end
 


zamieńcie na np.

Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
    if tmp1==false and weapon:section()=="wpn_hax1" then
      db.actor:drop_item(weapon)
      local tmpw = amk.spawn_item_in_inv("wpn_hax1")
      db.actor:transfer_item(weapon,db.actor)
      alife():release(tmpw)
    end
   
    if tmp1==false and weapon:section()=="wpn_hax2" then
      db.actor:drop_item(weapon)
      local tmpa = amk.spawn_item_in_inv("wpn_hax2")
      db.actor:transfer_item(weapon,db.actor)
      alife():release(tmpa)
    end
   
    if tmp1==false and weapon:section()=="wpn_hax3" then
      db.actor:drop_item(weapon)
      local tmpb = amk.spawn_item_in_inv("wpn_hax3")
      db.actor:transfer_item(weapon,db.actor)
      alife():release(tmpb)
    end
 
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 10 Cze 2024, 14:24
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości