[L.U.R.K.]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez STALKER w 10 Kwi 2011, 19:56

Tego też próbowałem. Bez zmian. Jakby opcję kucania całkiem usunięto. Wolne chodzenie działa bez problemu na różnych klawiszach.
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Reklamy Google

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Bambosz107 w 10 Kwi 2011, 21:06

Jesteś pewny, że wpisałeś to we właściwej linijce i że nie popełniłeś błędów? Mi ten sposób zadziałał bez problemu.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez scigacz1975 w 10 Kwi 2011, 21:10

Kod: Zaznacz wszystko
bind crouch_toggle kLCONTROL
bind accel kLSHIFT


Spróbuj to do user.ltx - będziesz miał pod Shift zwolnienie a pod ctrl stałe kucnięcie.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez STALKER w 11 Kwi 2011, 10:31

Tak, wszystko zrobiłem jak należy.
To wycinek z user.ltx:
:

Kod: Zaznacz wszystko
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind up kUP
bind down kDOWN
bind jump kSPACE
bind crouch kLCONTROL
bind crouch_toggle kC
bind accel kLSHIFT
bind sprint_toggle kX


Przypisywanie różnych klawiszy nie przynosi efektów. Kiedy zmienię klawisze w grze, w pliku zmieniają się również. Jak zmienię w pliku, gra odczytuje je poprawnie. W loga gra odczytuje i zapisuje ten plik bez błędów. A kucania jak nie było, tak nie ma.
Za to jest pewien postęp. Mianowicie gra reaguje na klawisze przypisane do kucania i ciągłego kucania. Przejawia się to tym, że postać zwalnia i idzie nie na wprost, tylko jakieś 10 stopni w lewo od obranego kursu. Widok się przy tym nie obniża. Cuda prawie jak snorki z rogami :/
Podstawka 1.0006, L.U.R.K. w wersji 1.1 z pliku "2010_06_19_L.U.R.K._1.1.rar".
Zaraz zrobię reinstalkę całości, bo tak się grać nie da.

EDIT:
Zainstalowałem samego L.U.R.K.-a jeszcze raz. Przypuszczalnie problem leżał po stronie edytowanego actor.ltx. Zmieniałem tam sekcję:
:

Kod: Zaznacz wszystko
ph_box0_center                         = 0.0,  2.4,  0.0
ph_box0_size                         = 0.35, 0.9,  0.35
ph_box1_center                         = 0.0,  2.1,  0.0
ph_box1_size                         = 0.35, 0.75,  0.35
ph_box2_center                         = 0.0,  1.9,  0.0
ph_box2_size                         = 0.35, 0.6,  0.35

na:
Kod: Zaznacz wszystko
ph_box0_center         = 0.0,  2.4,  0.0
ph_box0_size         = 0.20, 0.9,  0.20
ph_box1_center         = 0.0,  2.1,  0.0
ph_box1_size         = 0.25, 0.75,  0.25
ph_box2_center         = 0.0,  1.9,  0.0
ph_box2_size         = 0.35, 0.6,  0.35


Zmieniane wartości dotyczą szerokości "strefy osobistej" postaci. W połączeniu z edycją tego samego u pozostałych stalkerów umożliwia to swobodne mijanie się z innymi stalkerami w wąskich przejściach. Czyli umniejsza jedną z najbardziej wkurzających mnie w całej grze rzeczy ;)
Przed edycją postać kucała normalnie oraz nisko. Po zmianie kuca tylko normalnie, a przy próbie kucania niskiego obniża się tylko latarka, bez kamery/widoku. Czy ktoś wie jak to naprawić?
Dla porównania ta sama sekcja z utAKM mod:
:

Kod: Zaznacz wszystko
ph_box0_center                         = 0.0,  0.9,  0.0
ph_box0_size                         = 0.35, 0.9,  0.35
ph_box1_center                         = 0.0,  0.75,  0.0
ph_box1_size                         = 0.35, 0.75,  0.35
ph_box2_center                         = 0.0,  0.6,  0.0
ph_box2_size                         = 0.35, 0.6,  0.35


W innych modach drugie wartości linii:
Kod: Zaznacz wszystko
ph_box*_center

oraz
Kod: Zaznacz wszystko
ph_box*_size

są takie same dla tych samych numerów porządkowych.
Czy ktoś wie gdzie co odpowiada za wysokość kamery w kucaniu i w kucaniu niskim?

EDIT2:
Po paru próbach ustawiłem wszystko. Wychodzi na to, że każda linia z "size" musi mieć takie same wartości na 1. i 3. miejscu. Co trochę dziwne, bo w innych modach miałem różne wartości i wszystko działało poprawnie.
Problem uważam za raczej rozwiązany.

EDIT3:
Czy w sprawie charakterystych broni sugerować się "paskami", czy wartościami liczbowymi w opisach?
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez scigacz1975 w 11 Kwi 2011, 23:09

Kod: Zaznacz wszystko
EDIT3:
Czy w sprawie charakterystyk broni sugerować się "paskami", czy wartościami liczbowymi w opisach?

Nie wiem o jakie wartości liczbowe Ci chodzi??? Paski xray oblicza automatycznie według konfiguracji szybkostrzelności, obrażeń, celności i rodzaju broni. Możesz w ltx-ach dać identyczne wartości zasięgu, obrażeń, celności i szybkostrzelności dla np. ak74 i SVU i paski będą inne. Nie wiem o jaki algorytm jest to oparte(swoją drogą to jest on do d..., a parametry broni autorzy gry wzięli chyba z kosmosu)

Jeżeli masz zamiar sam coś grzebać przy obrażeniach w ltx-ach to najlepiej chyba oprzeć się o jakąś jedną broń i do niej się odnieść przy konfigu pozostałych
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez STALKER w 12 Kwi 2011, 10:48

O wartości, jakie są w opisach broni, np.:
Ballistics: 2/10.
Accuracy: 1/10.
Handling: 3/10.
Reliability: 2/10.
a które niezbyt pokrywają się z paskami charakterystyk. Porównałem sobie parę plików i wyszło na to, że stare dobre paski wskazują charakterystyki poprawnie.
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez scigacz1975 w 12 Kwi 2011, 19:52

Więc sobie sam odpowiedziałeś :wink: - z tym że weź jeszcze poprawkę na zmiany w configu broni dokonane w samym LURK-u. Często autorzy modów na własna rękę zmieniają parametry(sam tak robię).
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez STALKER w 13 Kwi 2011, 15:50

@scigacz1975, domyślam się, że "paski" i tak wskazują config wg tego ustawionego w pliku. O co Ci chodzi dokładnie?
Co do zmian, sam często wprowadzam swoje. Głównie w masie przedmiotów. W tym modzie np. amunicja waży o ok. 40% za dużo względem rzeczywistej. Nawet po uwzględnieniu, że każda "paczka" naboi jest w magazynku, a nie w nieważkim pudełku.
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez scigacz1975 w 13 Kwi 2011, 16:24

Kilka razy spotkałem się ze zmianami osłabiającymi broń (które notabene uważam za co najmniej dziwne bo broń w stalkerze i tak jest słaba). Jeżeli chcesz wiedzieć co tak naprawdę givera może to otwórz sobie kilka plików z bronią i popatrz na sekcję:
Kod: Zaznacz wszystko
hit_power                   = 0.77   
hit_impulse          = 140
hit_type          = fire_wound    
fire_distance               = 600      
bullet_speed         = 760      
rpm                         = 600

to jest akurat mój config ak47. Osobiście uważam ustawianie hit power w karabinach szturmowych na mniej niż 0.5 czy hit impulse na mniej niż 100 za :facepalm: - jak wtedy zrobić headshota???
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez vandr w 25 Kwi 2011, 21:50

Mógłby mi ktoś podesłać w paczce .rar same shadery z LURKA? nie zajmuje to wiele, a bardzo by mi się przydały...
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Krzysu_Pl w 25 Kwi 2011, 22:03

vandr napisał(a):Mógłby mi ktoś podesłać w paczce .rar same shadery z LURKA? nie zajmuje to wiele, a bardzo by mi się przydały...


Proszę uprzejmie: http://www.megaupload.com/?d=TDBS0B3M

Za ten post Krzysu_Pl otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez vandr w 01 Maj 2011, 09:00

Porównałem sobie shadery z L.U.R.K. oraz Complete 2009 - i stawiałbym wyżej te z Lurk. Bardzo podobają mi się te mniej nasycone barwy, zwłaszcza cieplejsze odcienie (widać to dobrze w pomieszczeniach, gdzie żarówki dają brązowe światło. W Complete 2009 jest ono raczej pomarańczowe, za to w Lurk - sprany brąz.Odnoszę również wrażenie, że są nieco wydajniejsze od Complete...Priboi na Complete 2009 chodziło mi znacznie mniej płynnie, niż teraz Zew Monolitu na Lurk'owych. No i te promienie słoneczne...mały, prosty (tak mi się wydaje...) zabieg, a wszystko wygląda jeszcze ładniej :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość