Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
bind left kLEFT bind right kRIGHT bind up kUP bind down kDOWN bind jump kSPACE bind crouch kLCONTROL bind crouch_toggle kC bind accel kLSHIFT bind sprint_toggle kX
Przypisywanie różnych klawiszy nie przynosi efektów. Kiedy zmienię klawisze w grze, w pliku zmieniają się również. Jak zmienię w pliku, gra odczytuje je poprawnie. W loga gra odczytuje i zapisuje ten plik bez błędów. A kucania jak nie było, tak nie ma. Za to jest pewien postęp. Mianowicie gra reaguje na klawisze przypisane do kucania i ciągłego kucania. Przejawia się to tym, że postać zwalnia i idzie nie na wprost, tylko jakieś 10 stopni w lewo od obranego kursu. Widok się przy tym nie obniża. Cuda prawie jak snorki z rogami Podstawka 1.0006, L.U.R.K. w wersji 1.1 z pliku "2010_06_19_L.U.R.K._1.1.rar". Zaraz zrobię reinstalkę całości, bo tak się grać nie da.
EDIT: Zainstalowałem samego L.U.R.K.-a jeszcze raz. Przypuszczalnie problem leżał po stronie edytowanego actor.ltx. Zmieniałem tam sekcję:
Zmieniane wartości dotyczą szerokości "strefy osobistej" postaci. W połączeniu z edycją tego samego u pozostałych stalkerów umożliwia to swobodne mijanie się z innymi stalkerami w wąskich przejściach. Czyli umniejsza jedną z najbardziej wkurzających mnie w całej grze rzeczy Przed edycją postać kucała normalnie oraz nisko. Po zmianie kuca tylko normalnie, a przy próbie kucania niskiego obniża się tylko latarka, bez kamery/widoku. Czy ktoś wie jak to naprawić? Dla porównania ta sama sekcja z utAKM mod:
są takie same dla tych samych numerów porządkowych. Czy ktoś wie gdzie co odpowiada za wysokość kamery w kucaniu i w kucaniu niskim?
EDIT2: Po paru próbach ustawiłem wszystko. Wychodzi na to, że każda linia z "size" musi mieć takie same wartości na 1. i 3. miejscu. Co trochę dziwne, bo w innych modach miałem różne wartości i wszystko działało poprawnie. Problem uważam za raczej rozwiązany.
EDIT3: Czy w sprawie charakterystych broni sugerować się "paskami", czy wartościami liczbowymi w opisach?
EDIT3: Czy w sprawie charakterystyk broni sugerować się "paskami", czy wartościami liczbowymi w opisach?
Nie wiem o jakie wartości liczbowe Ci chodzi??? Paski xray oblicza automatycznie według konfiguracji szybkostrzelności, obrażeń, celności i rodzaju broni. Możesz w ltx-ach dać identyczne wartości zasięgu, obrażeń, celności i szybkostrzelności dla np. ak74 i SVU i paski będą inne. Nie wiem o jaki algorytm jest to oparte(swoją drogą to jest on do d..., a parametry broni autorzy gry wzięli chyba z kosmosu)
Jeżeli masz zamiar sam coś grzebać przy obrażeniach w ltx-ach to najlepiej chyba oprzeć się o jakąś jedną broń i do niej się odnieść przy konfigu pozostałych
O wartości, jakie są w opisach broni, np.: Ballistics: 2/10. Accuracy: 1/10. Handling: 3/10. Reliability: 2/10. a które niezbyt pokrywają się z paskami charakterystyk. Porównałem sobie parę plików i wyszło na to, że stare dobre paski wskazują charakterystyki poprawnie.
Więc sobie sam odpowiedziałeś - z tym że weź jeszcze poprawkę na zmiany w configu broni dokonane w samym LURK-u. Często autorzy modów na własna rękę zmieniają parametry(sam tak robię).
@scigacz1975, domyślam się, że "paski" i tak wskazują config wg tego ustawionego w pliku. O co Ci chodzi dokładnie? Co do zmian, sam często wprowadzam swoje. Głównie w masie przedmiotów. W tym modzie np. amunicja waży o ok. 40% za dużo względem rzeczywistej. Nawet po uwzględnieniu, że każda "paczka" naboi jest w magazynku, a nie w nieważkim pudełku.
Kilka razy spotkałem się ze zmianami osłabiającymi broń (które notabene uważam za co najmniej dziwne bo broń w stalkerze i tak jest słaba). Jeżeli chcesz wiedzieć co tak naprawdę givera może to otwórz sobie kilka plików z bronią i popatrz na sekcję:
to jest akurat mój config ak47. Osobiście uważam ustawianie hit power w karabinach szturmowych na mniej niż 0.5 czy hit impulse na mniej niż 100 za - jak wtedy zrobić headshota???
Porównałem sobie shadery z L.U.R.K. oraz Complete 2009 - i stawiałbym wyżej te z Lurk. Bardzo podobają mi się te mniej nasycone barwy, zwłaszcza cieplejsze odcienie (widać to dobrze w pomieszczeniach, gdzie żarówki dają brązowe światło. W Complete 2009 jest ono raczej pomarańczowe, za to w Lurk - sprany brąz.Odnoszę również wrażenie, że są nieco wydajniejsze od Complete...Priboi na Complete 2009 chodziło mi znacznie mniej płynnie, niż teraz Zew Monolitu na Lurk'owych. No i te promienie słoneczne...mały, prosty (tak mi się wydaje...) zabieg, a wszystko wygląda jeszcze ładniej