[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 09 Lip 2011, 14:11

a wziąłeś na pewno klucz od dzika?? trzeba go było przeszukać - samo zabicie nic nie da, poza tym podchodząc do drzwi i aktywując pisze że zablokowane, dopiero za drugim razem się otwierają.
W spawnerze - esc do głównego menu i F2 masz quest items - tam jest klucz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez SLAYER w 09 Lip 2011, 15:02

niestety nie działa, może to jakiś błąd gry no trudno na szczęście nie jestem daleko to zacznę od nowa,dzięki za pomoc
Obrona kraju jest naszą POWINNOŚCIĄ
Awatar użytkownika
SLAYER
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 28 Maj 2010, 16:16
Ostatnio był: 14 Mar 2019, 15:26
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 18

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 09 Lip 2011, 15:19

czasami i w podstawce zdarzał się bug że pomimo znalezienia klucza drzwi się nie aktywowały.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez gatts w 09 Lip 2011, 20:34

Miałeś rację. Mój błąd. Dzięki za pomoc.

---

Po kilkunastu godzinach gry wiesza się coraz częściej. Ostatnio niecałe pół godziny od ponownego uruchomienia podczas szybkiego zapisu. Dam mu spocząć i zobaczę jutro. Mam takie pytanie. Otóż posiadam raptem 2 gb RAM, czy zwiększenie pamięci wirtualnej o powiedzmy kolejne 4096 da coś?

Uwagi moderatora:

Nie pisz double postów. - Wheeljack
gatts
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 09 Lip 2011, 13:21
Ostatnio był: 16 Sie 2011, 02:38
Miejscowość: Pogórze dynowskie
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 09 Lip 2011, 20:46

ustaw sobie sztywno virtual mem na 4096, poza tym co jakiś czas zapisz grę, wyjdź i zrestartuj system - plik wymiany się zapycha i muli, a po restarcie będzie czysty, możesz jeszcze wykasować trochę zapisów gry - autosave wrzuca tego nawet do 1 GB - to też trochę przeszkadza
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez gatts w 11 Lip 2011, 19:26

Dość często wysypuje się przy auto zapisie, tak przy zbieraniu zleceń jak i przechodzeniu między lokacjami. Czy jest możliwość wyłączenia opcji auto zapisu? Zastanawiam się czy by to pomogło.
gatts
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 09 Lip 2011, 13:21
Ostatnio był: 16 Sie 2011, 02:38
Miejscowość: Pogórze dynowskie
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 11 Lip 2011, 20:44

otwórz gamedata\scripts i znajdź pliki news_manager.script i u3utils.script i zmień im nazwy (ja zazwyczaj zmieniam rozszerzenie na *.script1 - wtedy gra ich nie czyta a nie muszę usuwać) i odpal grę, zobaczysz czy jest różnica.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez gatts w 13 Lip 2011, 23:28

Wybacz słownictwo ale chyba coś zje*ało się w Kordonie. Będąc w lokacji z bazą wolności narobiłem sobie wrogów wśród samotników i stalkerów. Przebiłem się do Kordonu, aby u Sidorowicza wpłacić kaucję/grzywnę, a tu problem. W samym kordonie znalazłem raptem jednego stalkera-wróg, ale on nic nie robi, podobnie jak grupka innych spotkanych zaraz po wejściu do lokacji. Za każdym razem gdy próbuję pogadać z Sidorowiczem wypierdziela mnie z gry.
gatts
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 09 Lip 2011, 13:21
Ostatnio był: 16 Sie 2011, 02:38
Miejscowość: Pogórze dynowskie
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 13 Lip 2011, 23:38

Nie powiem Ci o co chodzi bo takiego błędu nie miałem. Jesteś pierwszą osobą która go zgłasza Poza tym nie musisz przebijać się do Sida bo barman też może Ci poprawić stosunki. Jedyne wyjście to powrót do jakiegoś sejva sprzed kordonu-wysypiska
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez gatts w 14 Lip 2011, 17:41

Spory krok w tył. Wczytane. Działa :D
gatts
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 09 Lip 2011, 13:21
Ostatnio był: 16 Sie 2011, 02:38
Miejscowość: Pogórze dynowskie
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Mr Black w 31 Lip 2011, 00:09

Dlaczego po pobraniu wersji "ZIMA" i wykonaniu pierwszych questów nie dostaję Saigi, a noktowizory są takie jak w podstawce? Pobrałem tę wersję jakiś (spory) czas temu i było ok, a teraz coś się stało. Nie ma Saigi i noktowizorów. Nie wiesz może co zrobić, ścigacz? Oczywiście pomijając to, powiem Ci, że jest to świetna modyfikacja pierwszego STALKERA i jedna z lepszych w jakie grałem.
Mr Black
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 30 Lip 2011, 23:41
Ostatnio był: 27 Gru 2013, 22:53
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 31 Lip 2011, 04:53

Nie ma saigi ponieważ zmieniłem, w porównaniu do pierwszej wersji moda, graty początkowe od Wilka - dużo ludzi twierdziło że jest za łatwo. Noktowizory są zmienione - nie wiem czemu masz z nimi problem. Pobierz sobie te i scal gamedaty
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=11623

Jeżeli chcesz mieć saigę na początek to otwórz sobie gamedata\config\weapons znajdź i otwórz pik w_saiga.ltx, w nim na samym początku jest sekcja w kwadratowym nawiasie [wpn_saiga] (chodzi o to że nie pamiętam dokładnie czy wpn_saiga czy wpn_saiga12k) w każdym razie skopiuj całą tę sekcję wpn_cośtam(bez nawiasów), otwórz sobie gamedata\scripts znajdzi escape_dialog.script, poszukaj wpn_benelli i wklej w to miejsce tę sekcje wpn_saiga. Następnie skopiuj całą linijkę, wklej ją dwa razy pod nią i w tych skopiowanych zamień wpn_saiga na wpn_addon_silencer i wpn_addon_scope - dostaniesz od razu od Wilka celownik i tłumik. chyba że nie chce Ci się bawić to użyj spawnera

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Mr Black.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości