[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Vaniol w 02 Maj 2008, 17:28

Ma ktoś może save z okolic X16 ? Bo mój niestety poszedł się kochać.
Image Image
"And if that is not the best fuckin' example, God HimSelf killed his own motherfuckin' son. So let's sing The Death Song Kids" by Marilyn Manson
Awatar użytkownika
Vaniol
Very Important Stalker

Posty: 536
Dołączenie: 21 Lut 2007, 21:50
Ostatnio był: 19 Sie 2024, 23:11
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Reklamy Google

Postprzez Dawid0ss w 02 Maj 2008, 19:12

Podpowiedz proszę, które cyferki pozmieniać i jak.
Doinstalowałem Sky4CE 1.78 i przyznam, że gra od razu lepiej wygląda. Niestety ten mod jest strasznie pożerający :-D Zastanawiam się, co tak pojada zasoby. S.W.O 2.1 wygląda lepiej i tak nie pojada kompa.

Pytanie:
Nie wiem, może jestem ślepy, ale nie mogę się dopatrzeć paska, pokazującego naszą wytrzymałość w trakcie biegu :-) Any ideas ?
Z góry dzięki

Pozdrawiam

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 15 Lis 2024, 22:07
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Postprzez Keldorn WistBlade w 02 Maj 2008, 22:27

Tego paska po prostu nima :D

...Dodatkowo Stiven nie chce być niegrzeczny ale nie wszyscy są aż tak kumaci w te klocki żeby wiedzieć jak się edytuje tę masę cyferek w podanych przez Ciebie nazw plików skoro wiesz to podziel sie wiedzą i daj spróbować innym wywyższać się ponad resztę...

:D

Taka mała ironia mam nadzieję że zrozumiałeś, nie obrażając się podasz stosowne rozwiązanie problemu.
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez Stiven w 03 Maj 2008, 17:12

Już mówię, wcześniej nie podałem bo stalkera mam na swoim kompie, a pisze na laptopie i nie chciało mi się go odpalać :wink:

Więc tak...
1. Edytujemy plik /ui/inventory_new
2. Interesują nas linijki które zaczynają się <dragdrop_decelowy> np. <dradrop_belt> w tym wypadku jest to pasek.
3. Pierwszą linijkę z x i y oraz height i width można olać interesują nas przede wszystkim cols_num oraz rows_num. Oznaczają one kolejno liczbę kolumn oraz liczbę rzędów slotów na itemy.
4. Możemy także zmienić cell_width oraz cell_height które odpowiadają za wysokość i szerokość tychże slotów.

Jeśli wie się czego chce można dowolnie zwiększać, bądź zmniejszać rozmiar slotów oraz liczbę itemów wyświetlanych w plecaku, podam jak to zrobić na przykładzie wielkości plecaka w OL.

Więc po edycji znajdujemy linijkę:
<dragdrop_bag>
interesuje nas druga linijka która wygląda następująco:
cell_width= "41" cell_height="41" rows_num="10 cols_num="7"
... teraz redukujemy rozmiar slotów jednocześnie rozszerzając plecak:
cell_width= "31" cell_height="31" rows_num="10 cols_num="9"

To samo robimy w pliku /ui/inventory_new_16

Dzięki temu zabiegowi w jednej linii zmieszczą się 'aż' 2 bronie zamiast 'tylko' jednej...

Liczbę kolumn można śmiało zwiększyć do co najmniej 13, co może zaowocować "aż"trzema brońmi w jednym rządku :P .

W taki sposób możemy zwiększać liczbę miejsc na naszym pasku, w slocie na pierszą broń itd.
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

Postprzez Ivari w 06 Maj 2008, 16:52

Czy komuś jeszcze gra wyrzuca się do pulpitu podczas wychodzenia z X18 na 2.0?
Awatar użytkownika
Ivari
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 24 Sty 2008, 22:19
Ostatnio był: 22 Sie 2015, 14:28
Miejscowość: Warschau
Kozaki: 0

Postprzez Dawid0ss w 06 Maj 2008, 20:40

Wybieram się dopiero do Agropromu :-) Wrzuciłem tekstury S.h.a.r.p.e.r - gra wygląda lepiej :-)
p.s. w jaki sposób w modzie SKY4CE 1.78 można wyłączyć motion blur i rozmycie obszarów położonych dalej od naszego bohatera ? Chciałbym zostawić tylko pogodę i niebo :-)
Pozdrawiam

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 15 Lis 2024, 22:07
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Postprzez Ivari w 06 Maj 2008, 21:27

Odniosłem wrażenie, że w porównaniu do poprzedniej wersji, 2.0 jest niestabilna. Poprzednia śmigała bez zacięć, szybciej niż "goła" wersja gry. Tutaj albo nie ładuje się mapa i wyrzuca do pulpitu, albo podczas gry mamy znów wyrzucenie do pulpitu lub kompletne zamrożenie gry i wymuszony reset komputera :|
Awatar użytkownika
Ivari
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 24 Sty 2008, 22:19
Ostatnio był: 22 Sie 2015, 14:28
Miejscowość: Warschau
Kozaki: 0

Postprzez Dawid0ss w 07 Maj 2008, 00:35

Musisz zatem pobawić się z pamięcią wirtualną, bo u mnie 2.0 nie sprawia żadnych problemów. Ewentualnie zastanowić się czy może nie gryzie Ci się z jakimś innym modem.
Pozdrawiam

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 15 Lis 2024, 22:07
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Postprzez Keldorn WistBlade w 07 Maj 2008, 00:42

Od początku gry na OL 2 nie miałem żadnej zwiechy ani problemów więc nie wiem co może się dziać u Ciebie. Dogrywałem nawet pomniejsze mody i też śmiga bez problemów.
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez Ivari w 07 Maj 2008, 14:23

Nie, żadnych innych modów nie dodawałem. Zobaczę zatem, co z tą pamięcią.
Awatar użytkownika
Ivari
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 24 Sty 2008, 22:19
Ostatnio był: 22 Sie 2015, 14:28
Miejscowość: Warschau
Kozaki: 0

Postprzez Kriston w 07 Maj 2008, 15:16

Panowie pomóżcie gra mi się nie uruchamia
mam OL 2.0 do tego patch pod wersję 1.0004 i faction change 1.1
gra w wer PL

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CStringTable::Load
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line : 53
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : string table xml file not found string_table_includes.xml, for language eng
"...jestem i zawsze będę tym kim byłem..."
Awatar użytkownika
Kriston
Stalker

Posty: 97
Dołączenie: 17 Lip 2007, 14:53
Ostatnio był: 16 Sie 2017, 21:45
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Postprzez R1FL3 w 07 Maj 2008, 15:18

A usuwałeś plik localization.ltx? Jak jeszcze nie, to zrób to. Znajduje się on w gamedata/config
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość