[ABC Inferno] Piekło na ziemi

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Terry w 14 Cze 2008, 22:35

No tak wiem tylko, że ABC Inferno z tego co czytałem pozwala dołączyć do takich frakcji jak Najemnicy czy Wojskowi, ale dzięki za radę. :)
Awatar użytkownika
Terry
Stalker

Posty: 121
Dołączenie: 14 Cze 2008, 20:18
Ostatnio był: 21 Maj 2009, 17:55
Miejscowość: Legionowo
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Elvis Scatter w 14 Cze 2008, 22:37

Terry napisał(a):No tak wiem tylko, że ABC Inferno z tego co czytałem pozwala dołączyć do takich frakcji jak Najemnicy czy Wojskowi, ale dzięki za radę. :)


W Faction Change and Reset 1.1 PL możesz dołączyć do KAŻDEJ frakcji.
Awatar użytkownika
Elvis Scatter
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 23 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 27 Cze 2016, 11:58
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 8

Postprzez Terry w 14 Cze 2008, 22:45

Tak? O dzięki nawet nie zauważyłem. Widziałem na razie tylko, że mogę dołączyć tylko do Powinności, Wolności i Ekologów i myślałem, że to wszystko. Wielkie dzięki :D.
Awatar użytkownika
Terry
Stalker

Posty: 121
Dołączenie: 14 Cze 2008, 20:18
Ostatnio był: 21 Maj 2009, 17:55
Miejscowość: Legionowo
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 1

Postprzez Elvis Scatter w 14 Cze 2008, 22:49

Terry napisał(a):Tak? O dzięki nawet nie zauważyłem. Widziałem na razie tylko, że mogę dołączyć tylko do Powinności, Wolności i Ekologów i myślałem, że to wszystko. Wielkie dzięki :D.


To, do jakiej frakcji możesz dołączyć, zależy od Twojej pozycji.
Awatar użytkownika
Elvis Scatter
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 23 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 27 Cze 2016, 11:58
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 8

Postprzez Eradorius w 14 Cze 2008, 23:08

W ABC Infero jeszcze nie doszedłem do końca, ale gra dalej po zakończeniu jest jednym z atutów tego moda (tzw. freeplay, po prawdziwym zakończeniu (świadomość Z) gry powinieneś obudzić się, w ciężarówce w Prypeci (tak też było w starym ABC)). Na początku można dołączyć tylko do tych trzech frakcji, bo nie wpływają znacznie na rozgrywkę. Resztę odblokujesz po skończeniu gry, po pobudce w tej ciężarówce lub poprzez zmianę linijki w db.script z joinfactions = "no" na joinfactions = "yes"

EDIT I

Ukończyłem moda poprzez dołączenie do świadomości Z, po filmiku wczytuje się elektrownia, pojawiam się u Sida, potem na sekunde nad elektrownią i zaczyna wczytywać się Prypeć, więc u mnie wszystko jest ok.
Eradorius
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Lip 2007, 15:34
Ostatnio był: 07 Lip 2008, 22:38
Kozaki: 0

Postprzez Terry w 15 Cze 2008, 14:55

A u mnie najwyraźniej się coś schrzaniło... za każdym razem ginę na dachu od upadku :(. Spróbowałem też z zakończeniem, że rozwalam ten ich sprzęt, ale tym razem nie ginę lecz stoję na kominie elektrowni po filmiku :!:
Awatar użytkownika
Terry
Stalker

Posty: 121
Dołączenie: 14 Cze 2008, 20:18
Ostatnio był: 21 Maj 2009, 17:55
Miejscowość: Legionowo
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 1

Postprzez Vegger w 15 Cze 2008, 16:39

Małe pytanka:

1. Jakich modów mogę użyć razem z ABC Inferno ? Wiem, że S.W.O nie mogę, mam już zainstalowany razem z ABC Inferno mod S.H.A.R.P.E.R.

2. Czy mogę użyć w ABC Inferno modu float32 ?
Vegger
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 07 Kwi 2008, 20:28
Ostatnio był: 06 Kwi 2009, 21:30
Kozaki: 0

Postprzez omegared w 15 Cze 2008, 22:18

hej

No to zaczne od Horror Time- jeszcze dobrze nie dotarłem na wysypisko a miałem juz koło ośmiu, myślałem że mnie za przeproszeniem krew zaleje, ani sie tu skupić na grze ani pograć, zaczynasz akcje skradasz się do goście z kosą a tu coś Ci nagle ryczy za plecami i stajesz się daniem głównym dla wszystkiego co biega szybciej niż ty i jest mniejsze lub większe od ciebie, a do tego kwiczy ryczy skacze i pochukuje. Jęśli chodzi o wzmocnienie klimatu to naprawde brawa dla Twórców, nie raz się przestraszyłem tak że wyłączyłem gre i poszedłem wkońcu spać, tyle tylko że jak już strzelam do tego całego tałatajstwa plątającego się pod nogami to to nie chce zdychać, a jeśli połączyć częstotliwość występowania to już kilka razy posiadająć 1500 amunicji do kałacha zostawałem po takiej akcji z jedny magazynkiem, uwarzam że nieśmiertelność stworków a zwłaszcza zombi jest troche przesadzona, no i częstotliwość występowania tego, będe szukał jeszcze na forum jak to ograniczyć do minimum.
Blow-Outy- no tu również brawa i to naprawde z dużym entuzjazmem brakowało tego w zonie kiedy pierwszy raz przeszedłem stalkera był całkiem łysy beż żadnych dodatków, teraz nadało to naprawde fajny i ciekawy klimat grze, najpierw nie wiedziałem o co chodzi ale potem zajarzyłem,jak narazie miałem dwa i jest oki :) podoba się :)
Sprawa walczących frakcji i ataków np: na bar, no tu troche mnie zagieło i można by to dopracować, chodzi mianowicie o to że nagle w środku miasteczka pojawiają się wojskowi, to rodzi się skąpe pytanie jak przeszli rogatki, ( a no przefruneli ) bo na wejściach strarznicy stoją jak stali żaden d .... nie ruszy żeby pomuc i który ich wpuścił.

Jeśli o mnie chodz to zmęcze tego moda do końca ( zaczołem grać 3 dni temu ) ale czekam na następnego.

ps: da się zrobić coś z tymi białymi ekranami bo tylko wkurzają człowieka, tylko niech ktoś nie wpadnie na pomysł żeby zrobić czarne :):):):):) taki żart :):):):)

pozdrawiam
omegared
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 15 Cze 2008, 21:28
Ostatnio był: 15 Cze 2008, 21:40
Kozaki: 0

Postprzez Eradorius w 15 Cze 2008, 23:25

Nie wiem jak ograniczyć horror time, ale jeśli chcesz wyłączyć to znów odsyłam do db.script i linijki: horrortime = "no". Do białych ekranów da się po pewnym czasie przyzwyczaić.
Eradorius
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Lip 2007, 15:34
Ostatnio był: 07 Lip 2008, 22:38
Kozaki: 0

Postprzez Przemek77 w 16 Cze 2008, 05:41

Crew napisał(a):W modzie coś jest zrypane , bo jak chce się porozmawiać z Generałem powinności do wywala do windowsa

Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział to podaję:
Oto poprawki pozwalające na bezstresowe zapoznanie się z gen. Woroninem i jego ofertą w kwaterze "Powinności" w Barze - gra już nie wychodzi do pulpitu podczas próby rozmowy z generaełem.
Poprawki nie są mojego autorstwa, znalazłem je po dłuższym przeglądaniu forum board.oblivion-lost.de.

U mnie działa to jak najbardziej na czystym "ABC Inferno 1.1" z polskimi tekstami.

Poprawka Nr 1:
W pliku gamedata\scripts\abc.script w linii 3627 - zamienić:

Kod: Zaznacz wszystko
if fac == "dol" then fac_npc = ban[math.random(5)] end


na

Kod: Zaznacz wszystko
if fac == "dol" then fac_npc = dol[math.random(5)] end


Poprawka Nr 2:
Do pliku gamedata\scripts\bar_dialogs.script wkleić ten text (najlepiej na samym końcu):

Kod: Zaznacz wszystko
function dont_have_rg6(first_speaker, second_speaker)
return first_speaker:object("wpn_rg-6") == nil or not has_alife_info("mil_svoboda_rg6_gain")
end


Miłego grania.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Problem z lokacjami Bar i Wysypisko - mod ABC INFERNO

Postprzez Doom91 w 28 Cze 2008, 21:27

Witam. Grałem sobie w stalkera 1,4 na modzie ABC INFERNO i w pewnym momencie gry(tzn po wyjściu z X18 i powrocie do Kordonu) coś się posypało :( Problem polega na tym, że gdy wejdę na Wysypisko nie mogę zasejwować gry, a Bar w ogóle mi się nie ładuje tylko wywala mnie do Windowsa... Na innych lokacjach wszystko działa normalnie:/ Porównałem sobie te "uszkodzone" savey i wychodzi na to, że działający save waży 1,29mb, a uszkodzony 1,27mb... Grę przeinstalowałem dwa razy, nawet moda ściągnąłem drugi raz i wkleiłem do folderu... Ciągle to samo :mad: Poradźcie coś. Pozdrawiam
Doom91
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 28 Cze 2008, 21:15
Ostatnio był: 27 Wrz 2009, 22:15
Kozaki: 0

Postprzez CLEAR SKYline w 28 Cze 2008, 21:39

Spróbuj usunąć "zepsute" seve'y, wczytać ostatni działający (przed wejściem na Wysypisko), przejść tą lokację bez save'a i zapisać quicksave'em tuż przed wejściem do Baru. Mi to pomaga, gdy mam problemy z Prypecią (jak wykonam jeden save, to w miarę lux, ale czasem drugi potrafizepsuć się).
PS: Dopiero zakapowałem, że w Prypeci trzeba zachrzaniać za stadion, żeby iść do NPP.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości